Gå til innhold

Har han glemt at han gikk på date med meg eller prøver han å ta kontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merkelige greier. Gikk på date med en fyr i høst fra nettet. Vi hadde snakket litt, men ikke mye, på nettdatingsiden og lagt hverandre til på messenger hvor vi avtalte tid og sted å møtes på.

Vi gikk tur rundt et vann i nærheten. Da vi hadde gått en runde (tok vel ca en halvtime) foreslo jeg å gå en runde til. Da sa han måtte gå for han hadde ikke spist og et eller annet. Jeg tok det som at han ikke var interessert, og for å være ærlig kjente ikke jeg heller en stor kjemi akkurat så det var like greit. (Men syns jo det er vanskelig å gjøre seg opp en ordentlig mening etter bare en halvtime da så ville gi det en runde til rundt vannet;))

uansett. Hørte ikke noe fra han igjen etter denne daten og jeg gadd heller ikke ta kontakt. Ikke noe spesielt tap akkurat.

men så et par måneder senere sendte han en super like på tinder og nå for et par dager siden en hilsen på happn. Dvs han tar ikke kontakt (på messenger eller sukker) så jeg tror rett og slett han har GLEMT at han har gått på date med meg tidligere!!

er det mulig? Å gå på date med så mange forskjellige at du begynner å glemme hvem du har truffet tidligere?? Eller kan det være en klossete måte å prøve å få kontakt med meg igjen på? I så fall veldig merkelige greier.  

Anonymkode: 147c9...304

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han ikke kjenner deg igjen fra bildene dine? 

Anonymkode: 03524...cb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han ikke kjenner deg igjen fra bildene dine? 

Anonymkode: 03524...cb9

Har de samme bildene. Og ser ikke annerledes ut på dem enn i virkeligheten.

Anonymkode: 147c9...304

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare skrive til han: "Jeg tror du har glemt det, men vi har faktisk vært på date :)"

Og hvis han da svarer at han husker det, så får du spørre hva han husker om deg og daten. Blir spennende dette!

Anonymkode: 201a8...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo bare skrive til han: "Jeg tror du har glemt det, men vi har faktisk vært på date :)"

Og hvis han da svarer at han husker det, så får du spørre hva han husker om deg og daten. Blir spennende dette!

Anonymkode: 201a8...df7

Da må jeg jo like han tilbake, for å kunne snakke med han. Det gidder jeg ikke. Jeg er jo på ingen måte interessert i han, men undrer meg over at folk kan gå på så mange dater at de ikke husker hvem de har truffet en gang. For jeg er ganske sikker på at det er tilfellet. Han var jo tydeligvis ikke interessert den gangen, hvorfor skulle han plutselig bli det nå.

Anonymkode: 147c9...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ser på dater som Candy Crush eller Pokemon

Anonymkode: 13486...9cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER mulig ja, men er jo ikke sikkert det er tilfellet. Kan likegjerne være at han ikke var interessert i deg Da, men nå som han ikke har noen andre for hånden og lei av å lete så prøver han på deg igjen som en god nummer åtte nede på lista.
Overse han. !

Anonymkode: 0afe6...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han husker deg ikke, men nå vil han ha sex og trykker derfor liker på alt som har puls.

Ignorer.

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...