Gå til innhold

jeg ser ingen fremtid med han og iallefal mistet helt lysten på barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

38 minutter siden, chisandra skrev:

Men kjære deg - ved siden av at «han elsker deg og masse greier» så forteller du om utroskap, respektløshet, ghosting OG økonomisk utroskap. 

Sikt høyere, jente! Mye høyere. 

hvordan mener du med høyere? hva mer kan jeg forvente og ønske av noen, er ikke realiteten at alle forhold har utfordringer og hva er egentlig en bedre mann? jeg tror jeg har fått et slags tåkesyn på at jeg får ta det jeg får. har jo føøelser for han. ikke så sterke som de en gang var, men likevel var d han jeg valgte og man må jo jobbe for forholdet så godt man kan 

Anonymkode: d6088...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Axl skrev:

Du får råd men tviler på du kommer til å høre på det. Slå opp!

det er kun kommet to tilbakemeldinger som gir en grunn til og se ting på en måte som jeg ikke tenker selv. alle andre svar er spørsmål om hvorfor jeg er sammen med han, hvorfor jeg gidder å lage tråd om dette og at han fortjener en bedre kjæreste enn en jente som meg.  jeg svarer og spør tilbake. sånn direkte er det vel ikke kommet noen konstruktive råd 

Anonymkode: d6088...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Ananas. skrev:

Så la være å forstå og å akseptere, ingen kan kreve det av deg. Du må ikke bære den byrden. Du kan få gnisten tilbake. Du må bare velge det selv, for akkurat nå er det DU som utsetter deg for å bli i forholdet. 

jeg er jo så utrolig glad i han. og har invistert så ille mye disse årene. men er sant som du sier. jeg må ikke akseptere eller bære byrden. men da er resultatet å avslutte forholdet. noe jeg kjenner på kroppen at skremmer meg veldig etter så mye vi har vert igjennom og alt jeg har gått igjennom for oss. jeg kjenner på den at jeg tror jeg ikke vil få det npe bedre utdn han, og ei heller treffe noen ny mann i livet å invistere noe i. det hadde jeg virkelig ikke orket

Anonymkode: d6088...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan mener du med høyere? hva mer kan jeg forvente og ønske av noen, er ikke realiteten at alle forhold har utfordringer og hva er egentlig en bedre mann? jeg tror jeg har fått et slags tåkesyn på at jeg får ta det jeg får. har jo føøelser for han. ikke så sterke som de en gang var, men likevel var d han jeg valgte og man må jo jobbe for forholdet så godt man kan 

Anonymkode: d6088...bda

En bedre mann er en som oppfører seg ordentlig.

Anonymkode: b8cd1...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jolene skrev:

Hvorfor gidder dere å være i forhold dere ikke ser noen fremtid i? Den sliter jeg med å skjønne...

Er enig i den.

Det er jo det samme som å kaste bort dyrebar tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg er jo så utrolig glad i han. og har invistert så ille mye disse årene. men er sant som du sier. jeg må ikke akseptere eller bære byrden. men da er resultatet å avslutte forholdet. noe jeg kjenner på kroppen at skremmer meg veldig etter så mye vi har vert igjennom og alt jeg har gått igjennom for oss. jeg kjenner på den at jeg tror jeg ikke vil få det npe bedre utdn han, og ei heller treffe noen ny mann i livet å invistere noe i. det hadde jeg virkelig ikke orket

Anonymkode: d6088...bda

Å investere i et forhold blir litt som å investere penger - investeringen kan være god eller dårlig, og lønnsomheten kan svinge. Hvis du ikke vil ha barn med ham, ikke har lyst på ham og alt som holder deg igjen er frykten for å være alene, da er det på tide å gå, og innse at det investeringen ikke lønte seg over tid. Det er ikke meningen at man skal være klar for å treffe en ny mann rett etter at et forhold er slutt. Noen er det, andre bruker mange måneder og år på å bli klare for det, det betyr ikke at det ikke er rett. Du gir bort gode år av livet ditt når du fortsetter med noe du egentlig ikke ønsker, år du aldri får tilbake. 

Klart du får det bedre uten ham, da har du full kontroll over ditt eget liv. Ingen byrder å bære, ingen å ta hensyn til, ingen å være redd for å bli sviktet av. Det tar bare litt tid, fordi overgangen mellom å være to og å være en kan være brutal, det betyr ikke at den er feil. DU har det ikke bra, da må DU ta vare på deg selv, og innse at selv om du gir mye og har vært igjennom mye, så gir det ikke de resultatene du har ønsket deg. Velg å gi deg selv muligheten til å være lykkelig, fremfor vissheten om at du kommer til å være ulykkelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er kun kommet to tilbakemeldinger som gir en grunn til og se ting på en måte som jeg ikke tenker selv. alle andre svar er spørsmål om hvorfor jeg er sammen med han, hvorfor jeg gidder å lage tråd om dette og at han fortjener en bedre kjæreste enn en jente som meg.  jeg svarer og spør tilbake. sånn direkte er det vel ikke kommet noen konstruktive råd 

Anonymkode: d6088...bda

Et gått råd er å slå opp med en fyr som var utro mot deg, og du ikke ser en fremtid sammen med.

Du skjønner selv hvorfor folk skrev han trenger en bedre kjæreste enn deg. Vi er ikke synske og visste ingenting om utroskap og hvordan han var mot deg. Det skrev du litt sent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FactsOverFeelings skrev:

 

Jeg synes synd  på kjærestene deres.
De fortjener bedre.

Så bare fordi man ikke vil ha barn så er det synd på kjæresten? Han får ikke bedre enn meg som fortsatt elsker han og støtter han og gjør alt for han, og tolerer han selv når han slår meg ihjel og sender meg på legevakta gang etter gang og lar han ha tak over hodet til tross for hvor utro og manipulerende han er, og hvordan han ødela hofta på katten min fordi han slang den bortover gulvet av aggresjon i kokainrus. Selvfølgelig setter jeg ikke et barn til verden sammen med han! 

Du skal passe deg med å uttale deg om andres forhold, det er ikke han det er synd på og som fortjener bedre her, for å si det sånn.... 

Anonymkode: da4dc...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ananas. skrev:

Å investere i et forhold blir litt som å investere penger - investeringen kan være god eller dårlig, og lønnsomheten kan svinge. Hvis du ikke vil ha barn med ham, ikke har lyst på ham og alt som holder deg igjen er frykten for å være alene, da er det på tide å gå, og innse at det investeringen ikke lønte seg over tid. Det er ikke meningen at man skal være klar for å treffe en ny mann rett etter at et forhold er slutt. Noen er det, andre bruker mange måneder og år på å bli klare for det, det betyr ikke at det ikke er rett. Du gir bort gode år av livet ditt når du fortsetter med noe du egentlig ikke ønsker, år du aldri får tilbake. 

Klart du får det bedre uten ham, da har du full kontroll over ditt eget liv. Ingen byrder å bære, ingen å ta hensyn til, ingen å være redd for å bli sviktet av. Det tar bare litt tid, fordi overgangen mellom å være to og å være en kan være brutal, det betyr ikke at den er feil. DU har det ikke bra, da må DU ta vare på deg selv, og innse at selv om du gir mye og har vært igjennom mye, så gir det ikke de resultatene du har ønsket deg. Velg å gi deg selv muligheten til å være lykkelig, fremfor vissheten om at du kommer til å være ulykkelig. 

jeg forstår og kjenner på meg at det du akriver så riktig, klokt på mange måter. jeg klarer bare ikke ikkd forestille meg at jeg går i fra han. jeg vet ikkd om jeg er redd for å være alwne. jeg trivdes veldig godt alene før han her, hadde igen problemer eller bekjymringer. men det er som om at så fort jeg tenker tanken å og gjøre det slutt møter jeg en vegg. så stopper alt av tanker opp og jeg finner noe annet å tenke på og gjøre. facer liksom ikke tanken på det en gang. men jeg ser jo på meg selv og det jeg skriver nå her i kveld at jeg er faktisk alleredd skikkelig ulykkelig. og ignorerer løsningene fordi de peker mot å ende forhldet. det var litt aha tanke. 

Anonymkode: d6088...bda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er jo så utrolig glad i han. og har invistert så ille mye disse årene. men er sant som du sier. jeg må ikke akseptere eller bære byrden. men da er resultatet å avslutte forholdet. noe jeg kjenner på kroppen at skremmer meg veldig etter så mye vi har vert igjennom og alt jeg har gått igjennom for oss. 

Anonymkode: d6088...bda

Samme her ts, kjærligheten kan være stor selvom man kommer til det punktet at man nøler med å få barn sammen. Vi skal ikke måtte akspetere eller bære byrden med å leve med noen som ikke gjør like mye for oss og for en god fremtid sammen som det vi legger ned, men det virker også håpløst å gå når man elsker mennesket mer enn noe annet og har investert mye av både tid og følelser og økonomi sammen. 

Det er vel helt okey å ikke ønske barn lenger med noen tenker jeg. Familiesituasjonen hadde kanskje vært en annen om man var i et stabilt, givende og godt forhold men det er ikke alltid at det perfekte er bedre heller er jeg redd. 

Anonymkode: da4dc...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bare fordi man ikke vil ha barn så er det synd på kjæresten? Han får ikke bedre enn meg som fortsatt elsker han og støtter han og gjør alt for han, og tolerer han selv når han slår meg ihjel og sender meg på legevakta gang etter gang og lar han ha tak over hodet til tross for hvor utro og manipulerende han er, og hvordan han ødela hofta på katten min fordi han slang den bortover gulvet av aggresjon i kokainrus. Selvfølgelig setter jeg ikke et barn til verden sammen med han! 

Du skal passe deg med å uttale deg om andres forhold, det er ikke han det er synd på og som fortjener bedre her, for å si det sånn.... 

Anonymkode: da4dc...17c

I helsike! 😳

Få den katta ut av det huset. Den kan ikke velge. Det kan du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, chisandra skrev:

I helsike! 😳

Få den katta ut av det huset. Den kan ikke velge. Det kan du!

Den er ute for lenge siden, slapp helt av. Er da veldig bevisst på at ingen skal være rundt denne situasjonen, dyr eller barn, uaktuelt. Til tross for at når vi ble sammen skulle vi liksom ha tre unger og animal rescue. My ass... :/ 

Anonymkode: da4dc...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

det er nok samme grunnlaget her også, han var utro og satte meg i manhe "hælvettes" vonde situasjoner. så klarer jeg på en måte ikke å avslutte forholdet heller. fpr på en måte funker d greit nå når jeg ikke får tid til å føle på det som ligger bak oss. 

Anonymkode: d6088...bda

Akkurat samme her! Hater at jeg elsker han..  Går flott så lenge han ikke er i dårlig humør og så lenge jeg fortrenger utroskapen og det han har gjort. 

Anonymkode: da4dc...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jolene skrev:

Hvorfor gidder dere å være i forhold dere ikke ser noen fremtid i? Den sliter jeg med å skjønne...

Ser ikke noe fremtid uten.. Kan ikke se for meg å elske noen i nærheten av så mye, eller i det hele tatt ha tillitt nok til nye menn til å bli interessert i de. Føler at uten han er jeg intet. 

Anonymkode: da4dc...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Så bare fordi man ikke vil ha barn så er det synd på kjæresten? Han får ikke bedre enn meg som fortsatt elsker han og støtter han og gjør alt for han, og tolerer han selv når han slår meg ihjel og sender meg på legevakta gang etter gang og lar han ha tak over hodet til tross for hvor utro og manipulerende han er, og hvordan han ødela hofta på katten min fordi han slang den bortover gulvet av aggresjon i kokainrus. Selvfølgelig setter jeg ikke et barn til verden sammen med han! 

Du skal passe deg med å uttale deg om andres forhold, det er ikke han det er synd på og som fortjener bedre her, for å si det sånn.... 

Anonymkode: da4dc...17c

Jeg er da for fanken ikke tankeleser.
Jeg skrev en reaksjon på din idiotiske første post.
Det er din egen feil at du fikk de reaksjonene du fikk i denne tråden.

Og du burde selvsagt forlate denne mannen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest chisandra
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er ute for lenge siden, slapp helt av. Er da veldig bevisst på at ingen skal være rundt denne situasjonen, dyr eller barn, uaktuelt. Til tross for at når vi ble sammen skulle vi liksom ha tre unger og animal rescue. My ass... :/ 

Anonymkode: da4dc...17c

Bra at den er ute. 

Det er trist å lese om at dere (du og ts) lever i så fryktelig destruktive forhold. Jeg håper og ønsker at dere klarer å finne styrken til å komme dere ut av det. Dere har kun dette ene livet, ikke kast det bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Axl skrev:

Når ikke folk kan skrive alt i starten så begynner jeg å lure om de kommer med sånne opplysninger etterpå for de liker ikke svara de får eller for å få støtte. LÆR DERE Å SKRIV ALT I HI FOR SVARTE. 

Det er ikke sånn man egentlig er noe komfortabel med å dele , og helst vil unngå å dele i det hele tatt. Men så skjønner man etter enkelte svar at man desverre må utlevere det også, for at svarene og spørsmålene skal ha noe sammenheng. 

Anonymkode: da4dc...17c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FactsOverFeelings skrev:

Jeg er da for fanken ikke tankeleser.
Jeg skrev en reaksjon på din idiotiske første post.
Det er din egen feil at du fikk de reaksjonene du fikk i denne tråden.

Og du burde selvsagt forlate denne mannen.

Nei, det kom masse tilleggsopplysninger her som ingen kunne forutse :dry:

Anonymkode: b8cd1...50d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånn man egentlig er noe komfortabel med å dele , og helst vil unngå å dele i det hele tatt. Men så skjønner man etter enkelte svar at man desverre må utlevere det også, for at svarene og spørsmålene skal ha noe sammenheng. 

Anonymkode: da4dc...17c

Ser ikke problemet med å dele det når man er anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...