Gå til innhold

Hjeeelp, får man varsel om man "liker" tindermatchens melding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarte med et uhell å trykke på hjertet ved siden av tindermatchens melding. Den sendte han for en uke siden. Får han varsel om sånt? 

Anonymkode: 654ea...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så grusomt! Tror jeg fikk fjernet det relativt raskt (muligens med en gang). Tror dere han brydde seg nevneverdig? 

Anonymkode: 654ea...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så grusomt! Tror jeg fikk fjernet det relativt raskt (muligens med en gang). Tror dere han brydde seg nevneverdig? 

Anonymkode: 654ea...c73

Nei

Anonymkode: 7c863...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: 7c863...e6f

"Problemet" er bare at vi har en halvveis avtale om å møtes igjen, men jeg har ikke hørt noe siden forrige lørdag (hvor han riktignok var "positiv"). Jeg kom altså med uhell inn på samtalen vår og med et uhell borti hjertet. Tenk om han tror jeg er desperat og masete?!  Men om han har sett det, så har han jo ikke blitt skremt bort nok til å slette meg, hvertfall. 

 

Overtenker jeg rett og slett? 

Anonymkode: 654ea...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Problemet" er bare at vi har en halvveis avtale om å møtes igjen, men jeg har ikke hørt noe siden forrige lørdag (hvor han riktignok var "positiv"). Jeg kom altså med uhell inn på samtalen vår og med et uhell borti hjertet. Tenk om han tror jeg er desperat og masete?!  Men om han har sett det, så har han jo ikke blitt skremt bort nok til å slette meg, hvertfall. 

 

Overtenker jeg rett og slett? 

Anonymkode: 654ea...c73

Send han en melding i stedet da vel. 

Anonymkode: 46e4d...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send han en melding i stedet da vel. 

Anonymkode: 46e4d...599

Du synes ikke det blir masete? 

Jeg er redd han ghoster meg... Men jeg får jo ikke svar på det med mindre jeg sender en siste melding. Etter første date hintet jeg om date nummer to, han sa "la oss gjøre det, jeg kunne forrige helg, han kunne ikke, og har ikke kommet med noe ny dato. Men da jeg peiset inn på "avtalen" vår ga han uttrykk for at han fortsatt var positiv. Så da er jeg vel berettiget til å få en endelig avklaring? 

 

Anonymkode: 654ea...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du har lyst til, du. Hvis det ikke blir noe videre kontakt så hadde det ikke blitt det uansett. Syns jenter må våge litt mer og ikke være redde for å "virke sånn og sånn". Jeg vil som regel vite ting jeg, så da spør jeg. Hvis noen ikke svarer, ja da har de funnet på noe annet da. Gjør meg ingenting, jeg er kul, og finner på noe annet selv.

Anonymkode: 14168...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du synes ikke det blir masete? 

Jeg er redd han ghoster meg... Men jeg får jo ikke svar på det med mindre jeg sender en siste melding. Etter første date hintet jeg om date nummer to, han sa "la oss gjøre det, jeg kunne forrige helg, han kunne ikke, og har ikke kommet med noe ny dato. Men da jeg peiset inn på "avtalen" vår ga han uttrykk for at han fortsatt var positiv. Så da er jeg vel berettiget til å få en endelig avklaring? 

 

Anonymkode: 654ea...c73

Jeg synes det blir masete.

Du starter jeg innlegget med å være livredd for at han skal oppdage at du har trykket "like" på hans melding. Og så går du til å overveie å sende han en melding. Det endret seg fort!

Når han ikke kunne sist, er det jo opp til han å ta initiativ. Hvor vanskelig er det å se det. Du trenger da ingen avklaring, annet enn å se om han tar kontakt. Du trenger ikke la livet ditt stå på vent for det.

Anonymkode: 34a57...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...