Gå til innhold

Hvilke solbriller skal du ha i sommer?


Wonders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 21.4.2018 den 4.52, breatheout skrev:

Harry Potter briller

Hahahahhaaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse, fra Tom Ford. Er veldig fornøyd med dem :)

74870-0.jpg

Endret av Majott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whiskey hangover

Samme som i fjor, disse fra Chanel. Jeg liker de fordi de er lette, og ikke gir meg hodepine. 

97195AD3-B29B-4B0B-93BA-98DB76AB9403.thumb.jpeg.1b943f0c044240258233b82c867924b8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg har ikke et spesielt kjent designmerke, men jeg har solbriller med lesestyrke så jeg kan lese og jobbe i solen. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De samme gamle. Jeg kan ikke fordra å bruke solbriller, så jeg gjør det bare når jeg absolutt må. Bruker vanligvis linser med UV-filter, så da er det bare lysmengden som er en greie.

De samme gamle er forøvrig (relativt dyre) designersolbriller (Fendi) fra så mange år tilbake at de nesten er moderne igjen.

Skulle jeg bruke mye penger på nye nå, tror jeg det må bli Serengeti.

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fendi IRIDIA FF 0041/SFendi IRIDIA FF 0060/SGivenchy GV 7049/SBottega Veneta BV0122S

Har to par "nøytrale" solbriller nå, så vurderer om jeg skal kjøpe noen litt mer spennende briller i år. Sitter ganske langt inne å bruke penger på det, men jeg får se om det kommer noe på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Carrot skrev:

https://www.quayaustralia.com/

har alt to par, kommer til å kjøpe flere.. Prada og Channel er pent pakket bort... 

Channel faktisk :fnise: Hvilken kanal er det snakk om?? :fnise:

Anonymkode: e3e8e...595

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Channel faktisk :fnise: Hvilken kanal er det snakk om?? :fnise:

Anonymkode: e3e8e...595

:fnise: spellcheckfeck faktisk *lol* pokker.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storfornøyd med mine polariserte Oakley Feedback Blackberry, hatt dem noen år, og har ingen planer om nye. Men når det blir nye, så blir det polariserte solbriller igjen, beste solbriller jeg har hatt  

Bilderesultat for oakley feedback blackberry

 

Anonymkode: ff58f...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært idioti av meg å kjøpe solbriller til mer enn toppen 300.Mister ihvertfall ett par hver sommer. I kassa i butikken når jeg pakker ned maten. Når jeg legger dem på toppen av minibanken, eller på bensinstasjonen. Det er typiske plasser jeg mister dem hver gang. Så takke meg til H.M og andre butikker hvor de er å få fra 200. De sitter fint, og mange er kule.

Anonymkode: 256c4...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har er par fra quay som er brillene jeg bruker når jeg vil se presentabel ut. Og så har jeg et par skikkelig mørke og komfortable (og dritstygge) noen som jeg bruker på fjellet og i bilen fordi det er ikke så farlig om de blir borte eller ødelagt.

Anonymkode: 0dfa8...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...