Gå til innhold

Kjæresten kommer på 2 minutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.4.2018 den 20.30, Mysticgirl skrev:

Er du helt uvitende eller? Kan ikke mye om hvordan mannekroppen fungerer skjønner jeg? Her får hun orgasme først, men likevel klager hun på at mannen kommer fort? Og det er ikke fort å holde ut i 2 minutter. Det er normalt samleie det fra penetrering! Helt gjennomsnittlig! Hvorfor er det alltid mannen som kommer for fort, for langsomt osv? Og alltid han som må endre seg?

Hva med å akseptere at det er slik han er? Når han stresser over å må holde ut, blir det enda verre!

 

:fnise: Nå er det mannens stive penis som gjør et samleie mulig da, hjelper ingen om han kommer for raskt og kvinnen skal endre noe. Blir ikke mer samleie uansett da, så lenge han blir slapp igjen. 

Anonymkode: 8910a...9a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi er inne på det... Kan kvinner lære seg å holde lengre?
Madammen kommer så fort at det nesten ikke er artig og i tillegg bråker hun noe så malabarisk at jeg er redd naboene skal ringe øvrigheten etter 20 min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 15.18, AnonymBruker skrev:

ja, det kan jo være en idé :) 

Anonymkode: 2fb8c...657

Det er ikke mirakel for alle, har det likt som han, og deg da. Kan være litt tips til han at han faktisk kan kjenne når Tid, det er en god tidsperide han har etter hans siste utløsning, det kan være en dag, 12 timer eller 2 dager, men jeg tror han har en liten egen klokke han kan føle som er best mulig, 

Sleeve fungerer, men han må nok prøve noen forsjellige for å finne den beste, og prøve litt å ta dem på. Det hjelper litt med forsinket utløsning og den står en stund etter utlløsning.

Glid hjelper, og vær syykt varsom når han skal inn, Så bare ha han der uten å bevege mer enn nødvendig, du kan klemme litt av og til og se om han kjenner det. 

 

 

Anonymkode: 28da7...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min begynte plutselig å komme etter kort tid. Nå tar vi pauser hvis han holder på å komme, ved å ligge helt rolig. Så jo, dette kan man definitivt trene seg til :) Håper det ordner seg for dere!

Anonymkode: 80b90...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg på noen måte trene meg til å komme raskere?

Anonymkode: 2fb8c...657

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er typen min og, fortsatt etter ÅTTE ÅR!!! Og han nekter å holde igjen når han tisser "fordi det gjør vondt"...... åtte år. Tro meg ikke la det gå så mange år, du vil angre som f. Jeg vet ikke hva sex er lenger jeg. 

Anonymkode: 0fb61...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.4.2018 den 20.21, Mysticgirl skrev:

Helt utrolig at det er mannen som skal forbedre seg og være så utholden. Hva om du trener deg på metoder for å komme raskere? Ødelegge mannen ved å smøre bedøvelseskrem for at han ikke skal komme? Hva er galt at han kommer? Da er han jo kåt på deg og tenner sånn at han ikke klarer å holde igjen. Det er jo superdeilig!

Vanvittig at kvinner skal styr mannen slik at han til slutt mister lysten!

Du får kred av meg på den. Det er ikke lett, jeg har prøvd mye forsjellig og ikkw mye som funker. Det er kjipt å få slengt faen gikk det for deg.. Det funker bedre med sleeve også etter at han har kommet, om en finner den rette sleeven.

Anonymkode: 28da7...a44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert dumt spørsmål, men hva er sleeve?

Anonymkode: 2fb8c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert dumt spørsmål, men hva er sleeve?

Anonymkode: 2fb8c...657

En litt kjukk kondom, er i utallige fasonger. Og genelt ganske vanskelige å tre på, men gir faktisk leger utholdenhet når en fikser å ta dem på.

Anonymkode: 28da7...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...