Gå til innhold

Kjæresten kommer på 2 minutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Be han ta seg en runk tidligere på dagen eller ha oftere sex :) da holder han lenger :)

ja, det kan jo være en idé :) 

Anonymkode: 2fb8c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe jeg kan gjøre for at han evt skal klare å holde lengre? Eneste gangene han holder litt lengre er hvis det er han som gjør jobben, men vanligvis er det meg som er på topp, og da er han ferdig med en gang.. Droppe vors eller ha det lengre? Er det andre ting enn bedøvelsekrem som kan hjelpe? 

Anonymkode: 2fb8c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Særlig! som om det bare er opp til ham, og som om disse teite "øvelsene" hjelper. Jenter har for store forventninger til at han skal jukke i evighet mens hun bare ligger der. Har samme problemet selv, ingen ting hjelper, bortsett fra et glass vin eller to. Uten at det gjør meg til en megahingst det heller da. Er alltid overkåt, hun får orgasme hver gang likevel, på den ene eller andre måten. 

Anonymkode: 5d35a...378

Jo øvelsene hjelper. Kjipt for deg at du ikke gidder å trene, enda kjipere for de du ligger med

Anonymkode: 51595...57d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det noe jeg kan gjøre for at han evt skal klare å holde lengre? Eneste gangene han holder litt lengre er hvis det er han som gjør jobben, men vanligvis er det meg som er på topp, og da er han ferdig med en gang.. Droppe vors eller ha det lengre? Er det andre ting enn bedøvelsekrem som kan hjelpe? 

Anonymkode: 2fb8c...657

Ikke stimulere han under foreplay, be han trekke seg ut og ta penetreringspauser for å stoppe sin stimulering men fortsette din ved og slikke og fingre deg, og be han lære seg å trene pc muskelen , og stop and go teknikken (stimuleringspauser hver gang han kjenner en orgasme bygge seg opp) når han runker også

Anonymkode: 51595...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo øvelsene hjelper. Kjipt for deg at du ikke gidder å trene, enda kjipere for de du ligger med

Anonymkode: 51595...57d

Tviler på at du vet hva du snakker om. Jeg svarer bare for meg selv. Har hørt om andre som har forsøkt, de sier det er bare tull. Alle er forskjellige, og det må bare aksepteres. Jeg kan som oftest komme flere ganger, så jeg anser det ikke som noe stort problem at jeg ikke kan kontrollere utløsningen bedre, ikke hun heller.

Anonymkode: 5d35a...378

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe jeg kan gjøre for at han evt skal klare å holde lengre? Eneste gangene han holder litt lengre er hvis det er han som gjør jobben, men vanligvis er det meg som er på topp, og da er han ferdig med en gang.. Droppe vors eller ha det lengre? Er det andre ting enn bedøvelsekrem som kan hjelpe? 

Anonymkode: 2fb8c...657

Ta det roligere! Når han sier fra at han holder på å komme så stopper du helt opp. Du kan jo ikke pøse på. Ta frem og tilbake fremfor opp og ned. Bytt hastighet, stilling, vinkel jevnlig. Ikke for lenge med det samme.

Anonymkode: 8910a...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at du vet hva du snakker om. Jeg svarer bare for meg selv. Har hørt om andre som har forsøkt, de sier det er bare tull. Alle er forskjellige, og det må bare aksepteres. Jeg kan som oftest komme flere ganger, så jeg anser det ikke som noe stort problem at jeg ikke kan kontrollere utløsningen bedre, ikke hun heller.

Anonymkode: 5d35a...378

Jeg vet godt hva jeg snakker om. Jepp du snakker bare for deg selv så ikke sibat øvelsene ikke hjelper bare fordi du selv ikke gadd å lenge innsats i dem! Som med kvinners trening av pc muskel må det gjøres daglig flere ganger om dagen i mange måneder før fremgang. Egoistiske elskere gidder kanskje ikke det, men gode og dedikerte elskere gjør det og det bidrar til å gjøre de himmelsk gode ;)

Anonymkode: 51595...57d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe jeg kan gjøre for at han evt skal klare å holde lengre? Eneste gangene han holder litt lengre er hvis det er han som gjør jobben, men vanligvis er det meg som er på topp, og da er han ferdig med en gang.. Droppe vors eller ha det lengre? Er det andre ting enn bedøvelsekrem som kan hjelpe? 

Anonymkode: 2fb8c...657

Prøv å gi han mer kontroll. Her synes dama at det er morsomt å ri en gang i blandt kun for at da holder jeg knapt 5 minutter. Når jeg styrer showet selv så kan jeg holde på så lenge jeg vil. Kun psykisk i mitt tilfelle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet godt hva jeg snakker om. Jepp du snakker bare for deg selv så ikke sibat øvelsene ikke hjelper bare fordi du selv ikke gadd å lenge innsats i dem! Som med kvinners trening av pc muskel må det gjøres daglig flere ganger om dagen i mange måneder før fremgang. Egoistiske elskere gidder kanskje ikke det, men gode og dedikerte elskere gjør det og det bidrar til å gjøre de himmelsk gode ;)

Anonymkode: 51595...57d

:helen: Skal starte treningen snarest! Hvorfor er du anonym forresten?

Anonymkode: 5d35a...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får han den raskt opp igjen etterpå da? Om det har gått noen dager siden sist vi hadde sex  bruker jeg å suge ham i dusjen først (om vi begge ikke bare vil ha en kjapp da). Han er alltid klar igjen med en gang etterpå, men holder da ut mye lenger.

Ellers er rådet mitt å tenke at sex handler om så utrolig mye mer enn penetrering. Vi kan fort holde på en time før vi faktisk har samleiet og av og til ennå lenger. Bruk hjelpemiddel og vær klar på at du vil ha orgasme før dere puler noen ganger, og andre ganger må ha faktisk gjøre en innsats etterpå han er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:helen: Skal starte treningen snarest! Hvorfor er du anonym forresten?

Anonymkode: 5d35a...378

Bare hyggelig og lykke til! Som med det meste annet trengs  innsats og dedikasjon. Fins ingen quickfix.

Jeg er anonym fordi jeg ikke ønsker innboksmeldinger fra andre forumbrukere. 

Anonymkode: 51595...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mariell77 skrev:

Får han den raskt opp igjen etterpå da? Om det har gått noen dager siden sist vi hadde sex  bruker jeg å suge ham i dusjen først (om vi begge ikke bare vil ha en kjapp da). Han er alltid klar igjen med en gang etterpå, men holder da ut mye lenger.

Ellers er rådet mitt å tenke at sex handler om så utrolig mye mer enn penetrering. Vi kan fort holde på en time før vi faktisk har samleiet og av og til ennå lenger. Bruk hjelpemiddel og vær klar på at du vil ha orgasme før dere puler noen ganger, og andre ganger må ha faktisk gjøre en innsats etterpå han er ferdig.

Av og til gjør han det. Hvis vi er slitne blir det som oftes ikke en gang nr to. Men hender at vi i ny og ne lager en romantisk kveld med god vin og mat, og da hender det gjerne at det blir to runder, haha. Da kan han få den raskt opp igjen etterpå, og han holder faktisk lengre da. Men det er jo ikke ofte. 

Det hender jo av og til at han prøver å fortsette etter han har kommet, men merker jo at den ikke er like stiv etter han har kommet. Så da er det jo ikke like digg. Før tok det laaang tid før han kom, men det har jo endret seg veldig. Kan jo hende at vi er tryggere på hverandre og har funnet ting vi begge liker, men jeg merker på han at det er noe som virkelig plager han. For han er ikke fornøyd med det selv virker det som. 

Han er veldig flink å ta seg godt av mer før vi har sex, det gjør han hver eneste gang. Så kommer alltid før vi har det. Vi er ikke rett på, eller av og til hvis vi skal ta en sjapp en. Men kunne ønske han holdt litt lengre som han gjorde før. 

Anonymkode: 2fb8c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at det er mannen som skal forbedre seg og være så utholden. Hva om du trener deg på metoder for å komme raskere? Ødelegge mannen ved å smøre bedøvelseskrem for at han ikke skal komme? Hva er galt at han kommer? Da er han jo kåt på deg og tenner sånn at han ikke klarer å holde igjen. Det er jo superdeilig!

Vanvittig at kvinner skal styr mannen slik at han til slutt mister lysten!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Helt utrolig at det er mannen som skal forbedre seg og være så utholden. Hva om du trener deg på metoder for å komme raskere?

Er du helt uvitende eller? Kan ikke mye om åssen kvinnekroppen og kvinnens tenningsmekanisme fungerer skjønner jeg.
En mann som kommer på 2 minutter er helt nødt til å forbedre seg ja! Personlig hadde jeg dumpa han men..

Anonymkode: 51595...57d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt uvitende eller? Kan ikke mye om åssen kvinnekroppen og kvinnens tenningsmekanisme fungerer skjønner jeg.
En mann som kommer på 2 minutter er helt nødt til å forbedre seg ja! Personlig hadde jeg dumpa han men..

Anonymkode: 51595...57d

Er du helt uvitende eller? Kan ikke mye om hvordan mannekroppen fungerer skjønner jeg? Her får hun orgasme først, men likevel klager hun på at mannen kommer fort? Og det er ikke fort å holde ut i 2 minutter. Det er normalt samleie det fra penetrering! Helt gjennomsnittlig! Hvorfor er det alltid mannen som kommer for fort, for langsomt osv? Og alltid han som må endre seg?

Hva med å akseptere at det er slik han er? Når han stresser over å må holde ut, blir det enda verre!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Er du helt uvitende eller? Kan ikke mye om hvordan mannekroppen fungerer skjønner jeg? Her får hun orgasme først, men likevel klager hun på at mannen kommer fort? Og det er ikke fort å holde ut i 2 minutter. Det er normalt samleie det fra penetrering! Helt gjennomsnittlig! Hvorfor er det alltid mannen som kommer for fort, for langsomt osv? Og alltid han som må endre seg?

Hva med å akseptere at det er slik han er? Når han stresser over å må holde ut, blir det enda verre!

 


Du er helt på viddene.... Det er ikke normalt å komme etter 2 minutter, og hvis det er det man varer så kan man like gjerne la være å penetrere å ta seg en runk for det gir like mye for dama for å si det sånn.
Mannekroppen kan fint trenes opp til å lære seg å holde igjen utløsning. Mens kvinnekroppen trenger tid, og selvom han får hun til å komme først, så er kvinners tenningsmønster motsatt av menns som er "ferdig" med en gang de kommer, så er kvinner kåtere og vil oppnå enda sterke orgasmer når de først har hatt 1. Så sykt nedtur å begynne å pule også kommer han på 2 min...

Nei man kan ikke akseptere partnere som ikke gidder å gjøre en innsats for forholdet sitt og sexlivet, da undertrykker man i såfall egen seksualitet. Kan du ikke akseptere at ts sier at dette ikke funker for henne og holde deg til det hun spør om, nemlig råd, enn å undertrykke sexlivet hennes?

Anonymkode: 51595...57d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Helt utrolig at det er mannen som skal forbedre seg og være så utholden. Hva om du trener deg på metoder for å komme raskere? Ødelegge mannen ved å smøre bedøvelseskrem for at han ikke skal komme? Hva er galt at han kommer? Da er han jo kåt på deg og tenner sånn at han ikke klarer å holde igjen. Det er jo superdeilig!

Vanvittig at kvinner skal styr mannen slik at han til slutt mister lysten!

Er vel ikke så vanlig at en dame klarer å komme av penetrering på 2 minutter, det står jo over alt på nettet at kvinner bruker lengre tid. Jeg driver med knipeøvelser for å få mer futt der nede.

Nå har ikke jeg sagt til han at jeg synes det er kjipt at han kommer så fort, så styrer ikke så fælt. Men skrev her for å få litt mer innsyn og kanskje tips. Det var han selv som ville prøve bedøvelseskrem, fordi han synes det er kjipt. Jeg håper jo for all del at det er fordi han tenner på meg, og jeg er jo veldig glad i kjæresten min, men synes det er veldig herlig med det kjære nærværet man har under et samleie og kunne gjerne tenkt meg at det nærværet kunne vart bittelitt lengre. 

Anonymkode: 2fb8c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gidder ikke å bruke tid på deg,så j... enkelt!

 

Anonymkode: 156ff...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:


Du er helt på viddene.... Det er ikke normalt å komme etter 2 minutter, og hvis det er det man varer så kan man like gjerne la være å penetrere å ta seg en runk for det gir like mye for dama for å si det sånn.
Mannekroppen kan fint trenes opp til å lære seg å holde igjen utløsning. Mens kvinnekroppen trenger tid, og selvom han får hun til å komme først, så er kvinners tenningsmønster motsatt av menns som er "ferdig" med en gang de kommer, så er kvinner kåtere og vil oppnå enda sterke orgasmer når de først har hatt 1. Så sykt nedtur å begynne å pule også kommer han på 2 min...

Nei man kan ikke akseptere partnere som ikke gidder å gjøre en innsats for forholdet sitt og sexlivet, da undertrykker man i såfall egen seksualitet. Kan du ikke akseptere at ts sier at dette ikke funker for henne og holde deg til det hun spør om, nemlig råd, enn å undertrykke sexlivet hennes?

Anonymkode: 51595...57d

Har du fag på at dette du skriver er riktig eller bare synser du? 

Høyst sannsynlig det siste. Kvinnekroppen er like forskjellige som mannekropp og det er like naturlig om en bruker 2 minutter eller 10 minutter. Og nei.... Kvinnekroppen trenger ikke mer tid enn mannekropp gjør. Det er heller ikke noe fasit i sånt. 

Anonymkode: 2e9e4...0d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 20.35, AnonymBruker skrev:


Du er helt på viddene.... Det er ikke normalt å komme etter 2 minutter, og hvis det er det man varer så kan man like gjerne la være å penetrere å ta seg en runk for det gir like mye for dama for å si det sånn.

 

 

 

 

 

Hva med oss kvinner? Kan vi komme på 2 minutter om vi vil, eller må vi også lære oss å holde lengre ut?

 

 


Mannekroppen kan fint trenes opp til å lære seg å holde igjen utløsning. Mens kvinnekroppen trenger tid, og selvom han får hun til å komme først, så er kvinners tenningsmønster motsatt av menns som er "ferdig" med en gang de kommer, så er kvinner kåtere og vil oppnå enda sterke orgasmer når de først har hatt 1. Så sykt nedtur å begynne å pule også kommer han på 2 min...

 

 

 

Nei jeg trenger ikke tid, jeg kommer veldig fort og ja jeg er kvinne! Skal jeg tvinge en mann som er sein til å komme fortere fordi jeg blir sår av å holde på lenge når jeg selv har kommet både en og to ganger uten at mannen har lyktes i å komme? Eller skal jeg lære meg til å holde igjen så jeg varer lengre?

 

 


Nei man kan ikke akseptere partnere som ikke gidder å gjøre en innsats for forholdet sitt og sexlivet, da undertrykker man i såfall egen seksualitet. Kan du ikke akseptere at ts sier at dette ikke funker for henne og holde deg til det hun spør om, nemlig råd, enn å undertrykke sexlivet hennes?

 

Men da undertrykker hun jo mannens? Selvsagt skal de ta hensyn og kan forsøke men å smøre på bedøvende krem og trene seg til særdeles utholdenhet som er langt over normalen for en mann? Du vet at dette kan ødelegge deres seksualitet?

Til og med slik at de til slutt sliter med å komme selv pga fokuset er å gjøre en kvinne fornøyd. Det er alltid mannen som må endre seg.. bare så lei av å høre det. Mannens seksualitet er null verdt! Her må han tøyle seg etter kvinnen.

Rart ikke jeg har fått hørt av en mann at jeg  ikke får lov å komme og at jeg må holde igjen. Da hadde det ødelagt alt for meg.

 

På 20.4.2018 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 51595...57d

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...