Gå til innhold

Kjæresten kommer på 2 minutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med kjæresten i 1,5 år, og hver gang vi har sex så kommer han med en gang vi har begynt. Tar ca 2 minutter, så er han ferdig. Han klarer ikke å holde seg. Var ikke sånn da vi begynte å holde på. Han sier at han tror det er fordi han er så komfortabel med meg, men jeg klarer ikke å forstå hva det har med saken å gjøre. Hva kan grunnen være, og er det noe han kan gjøre for å trene på å holde seg lengre?

Anonymkode: 2fb8c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med kjæresten i 1,5 år, og hver gang vi har sex så kommer han med en gang vi har begynt. Tar ca 2 minutter, så er han ferdig. Han klarer ikke å holde seg. Var ikke sånn da vi begynte å holde på. Han sier at han tror det er fordi han er så komfortabel med meg, men jeg klarer ikke å forstå hva det har med saken å gjøre. Hva kan grunnen være, og er det noe han kan gjøre for å trene på å holde seg lengre?

Anonymkode: 2fb8c...657

Selv opplevd dette med min x, kunne holde på i lang lang tid i starten men par år ut i forholdet så kom jeg med en gang.. kjedelig. men sånn er det bare.. 

Anonymkode: 8f237...af5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For god mus, enkelt og greit:-)

Anonymkode: 7a275...4f6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selv opplevd dette med min x, kunne holde på i lang lang tid i starten men par år ut i forholdet så kom jeg med en gang.. kjedelig. men sånn er det bare.. 

Anonymkode: 8f237...af5

Nei sånn er det ikke bare! Det er klart at dette oppleves som et problem for andre part, og da slår man ikke egoistisk fast at "slik er det bare". Da jobber man med løsninger for å få det til på bedre måte. 

Anonymkode: c66fc...13b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at kjæresten min synes det er veldig fortvilende.. Noen som vet hva det er som gjør det?

Anonymkode: 2fb8c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For at du skal få noe ut av av sexen er han nødt å bruke tid på forspill, sånn at du iallefall får en orgasme før dere starter med samleie. Om når han begynner å nærme seg, så stopper dere eller roer ned tempoet. Kanskje må han trekke seg ut, og fokusere på deg en stund. 

Han kan bli bedre, han må bare gjøre en innsats. Det er mange gode triks for å holde ut. Han må bare være villig.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

 

For at du skal få noe ut av av sexen er han nødt å bruke tid på forspill, sånn at du iallefall får en orgasme før dere starter med samleie. Om når han begynner å nærme seg, så stopper dere eller roer ned tempoet. Kanskje må han trekke seg ut, og fokusere på deg en stund. 

Han kan bli bedre, han må bare gjøre en innsats. Det er mange gode triks for å holde ut. Han må bare være villig.

Han er veldig flink på å bruke tid på meg først, og kommer alltid før vi har sex. Men er jo litt digg å ha han inni også, men han kommer jo nesten i det han går inni... Vi har prøvet en gang at han trekker seg ut, og går inn igjen osv. Da varte det lengre, men er jo kjekt å ha det sammenhengende også.. 

Anonymkode: 2fb8c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Apex skrev:

Er det 2 min? Eller 1:59? ;) 

Har dere endret noe siden start siden han varte lengre før?

Hahah, har ikke på stoppeklokke, men kan ikke være mer enn rundt 2 min hvert fall. Hmm, tror ikke det er så mye som har endret seg. Vi prøver vel kanskje ut litt mer enn hva vi gjorde i starten, og han bruker mer tid på meg før vi har sex nå enn før. 

Anonymkode: 2fb8c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke gidder å gjøre den innsatsen det er å holde igjen og gi deg nytelse også? Mange som ikke gidder å prestere på soverommet etter en stund, gjelder vel kvinner også det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er veldig flink på å bruke tid på meg først, og kommer alltid før vi har sex. Men er jo litt digg å ha han inni også, men han kommer jo nesten i det han går inni... Vi har prøvet en gang at han trekker seg ut, og går inn igjen osv. Da varte det lengre, men er jo kjekt å ha det sammenhengende også.. 

Anonymkode: 2fb8c...657

Det er øvelser menn kan gjøre for å holde lenger. Men en midlertidig løsning kan være å smøre bedøvelseskrem på penis å bruke kondom. Da blir han ikke så følsom og kan holde på lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er veldig flink på å bruke tid på meg først, og kommer alltid før vi har sex. Men er jo litt digg å ha han inni også, men han kommer jo nesten i det han går inni... Vi har prøvet en gang at han trekker seg ut, og går inn igjen osv. Da varte det lengre, men er jo kjekt å ha det sammenhengende også.. 

Anonymkode: 2fb8c...657

Ja, det er kjekt å ha det sammenhengende, men for å få til det må man først øve seg på å holde igjen. Dvs, trekke seg ut. Etter å ha gjort det noen uker, så kan han kanskje bare stoppe opp, men fortsatt være inni deg. Etter noen uker med det kan han kanskje bare senke farten for å ta en pause. 

Men å forvente at mannen kan holde med jokking kontinuerlig uten å komme blir litt eventyr. Korte pauser må selv erfarne menn uten dette problemet ta.

Anonymkode: 8910a...9a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Det er øvelser menn kan gjøre for å holde lenger. Men en midlertidig løsning kan være å smøre bedøvelseskrem på penis å bruke kondom. Da blir han ikke så følsom og kan holde på lengre.

Vi har prøvet sånn krem, men det hjalp ikke.. Han ble mindre følsom, men kom ganske raskt da også.. 

Anonymkode: 2fb8c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er kjekt å ha det sammenhengende, men for å få til det må man først øve seg på å holde igjen. Dvs, trekke seg ut. Etter å ha gjort det noen uker, så kan han kanskje bare stoppe opp, men fortsatt være inni deg. Etter noen uker med det kan han kanskje bare senke farten for å ta en pause. 

Men å forvente at mannen kan holde med jokking kontinuerlig uten å komme blir litt eventyr. Korte pauser må selv erfarne menn uten dette problemet ta.

Anonymkode: 8910a...9a2

Ja, får nok bare øve litt. Synes også det er litt vanskelig å ta det opp med han, for han virker så fortvilet når han kommer fort. Så er han redd for at jeg synes det er helt ræva at han kommer fort osv. Men må jo nesten bare gjøre det. 

Er vanligvis meg som gjør jobben, sitter så og si alltid på topp. Han holder bittelitt lengre hvis det har han som gjør jobben. 

Anonymkode: 2fb8c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg. Dump han eller be han google problemet, masse tips og teknikker og opptrening. Utrolig at han ikke har gjort det allerede! Høres mer ut som en egoist som bare holdt lenge i starten for å få deg på kroken men egentlig gir faen om du får noe ut av sexen. 

Anonymkode: 51595...57d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er veldig flink på å bruke tid på meg først, og kommer alltid før vi har sex. Men er jo litt digg å ha han inni også, men han kommer jo nesten i det han går inni... Vi har prøvet en gang at han trekker seg ut, og går inn igjen osv. Da varte det lengre, men er jo kjekt å ha det sammenhengende også.. 

Anonymkode: 2fb8c...657

Du kan ikke forvente at han skal klare det med en gang, øve øve og øve.

Anonymkode: 8a2dc...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars deg. Dump han eller be han google problemet, masse tips og teknikker og opptrening. Utrolig at han ikke har gjort det allerede! Høres mer ut som en egoist som bare holdt lenge i starten for å få deg på kroken men egentlig gir faen om du får noe ut av sexen. 

Anonymkode: 51595...57d

Han kjøpte bedøvleseskrem i håp om at den skulle fungere, men det gjorde den ikke. Han bruker jo mye tid på meg før han går inni, så føler jo egentlig ikke at han er så egoistisk (eller er jeg helt på bærtur?). Kan hende han har googlet det for alt jeg vet

Anonymkode: 2fb8c...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er kjekt å ha det sammenhengende, men for å få til det må man først øve seg på å holde igjen. Dvs, trekke seg ut. Etter å ha gjort det noen uker, så kan han kanskje bare stoppe opp, men fortsatt være inni deg. Etter noen uker med det kan han kanskje bare senke farten for å ta en pause. 

Men å forvente at mannen kan holde med jokking kontinuerlig uten å komme blir litt eventyr. Korte pauser må selv erfarne menn uten dette problemet ta.

Anonymkode: 8910a...9a2

denne

Anonymkode: 8a2dc...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars deg. Dump han eller be han google problemet, masse tips og teknikker og opptrening. Utrolig at han ikke har gjort det allerede! Høres mer ut som en egoist som bare holdt lenge i starten for å få deg på kroken men egentlig gir faen om du får noe ut av sexen. 

Anonymkode: 51595...57d

Særlig! som om det bare er opp til ham, og som om disse teite "øvelsene" hjelper. Jenter har for store forventninger til at han skal jukke i evighet mens hun bare ligger der. Har samme problemet selv, ingen ting hjelper, bortsett fra et glass vin eller to. Uten at det gjør meg til en megahingst det heller da. Er alltid overkåt, hun får orgasme hver gang likevel, på den ene eller andre måten. 

Anonymkode: 5d35a...378

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...