Gå til innhold

Jeans spm, str...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Huff...

Kjøpte meg ny diesel bukse i går, men var så fryktelig usikker på str. Har ikke kjøpt Diesel bukse på mange år, så jeg er så usikker på hvor mye den strekker seg.

Kjøpte en jeg syntes satt godt (les: stramt) og som var litt for lang i beina. De hadde min lengde, men en str. større i livet. Hun i butikken mente jeg burde kjøpt den minste og lengste, men nå er jeg egenltig usikker. Kommer den til å vie seg ut slik at den blir komfortable, er det sånn med alle jeans? ER ikke stretch i denne, og jeg orker ikke å føle at buksa er for trang, men jeg vil jo ikke ha en som sagger i rumpa heller da....

Modellen heter Hush om det sier noen noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alle jeans (og de fleste bukser) vier seg ut når man har godt med dem en stund, så det er lurt å kjøpe en str. som sitter litt stramt når du prøver dem i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hush utvider seg nesten en størrelse, men mest i livet, ikke rundt lårene eller rumpa. I tillegg trekker den seg sammen etter vask, så den blir like trang som den er ny. I lengden krymper den ikke noe som helst. Mørke bukser utvider seg mer enn lyse, men min relativt lyse Hush utvidet seg også.

Hush er favorittmodellen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synes jeg det høres ut som du har riktig størrelse, jeg, for jeg skal innrømme at jeg liker jeans som er som malt på :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...