Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oh my!!! Traileren til siste episode!!😱😱😱😱

Anonymkode: 801b0...d27

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spennende episode, men etter nattens youtube og googling har jeg kommet over (og lest) det som antas å være handlingen i siste episode. Den er visst lekket. Skal ikke spoile her. Ikke sikkert det stemmer uansett :) 
MEN, det blir lenge å vente til sesong 3 :(

Anonymkode: aab53...397

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oh my!!! Traileren til siste episode!!😱😱😱😱

Anonymkode: 801b0...d27

Oi shit, da stemmer handlingen som er lekket på nettet :o

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, skravlus skrev:

Jeg har nettopp sett den, så den er ute nå, i hvert fall.

Og her er jeg på jobb. Ffff

Anonymkode: faafd...ac4

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende episode, men etter nattens youtube og googling har jeg kommet over (og lest) det som antas å være handlingen i siste episode. Den er visst lekket. Skal ikke spoile her. Ikke sikkert det stemmer uansett :) 
MEN, det blir lenge å vente til sesong 3 :(

Hva har i du funnet ut??? Kan du forteller på pm?

AnonymBruker
Skrevet

Spoiler fra dagens episode:

Spoiler

Eden :(  

Anonymkode: 433ee...6ab

Skrevet (endret)

Er det bare en episode igjen av sesongen?

Hva var greia med stedet Emily havna på? Helt tydelig at det kommer til å skje noe der. Vil hun få en eller annen hjelp av familien som bor der?

Endret av miaw
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Vill bringebær skrev:

Hva har i du funnet ut??? Kan du forteller på pm?

Legger ved traileren for neste episode i spoiler. Link til videre spoiler ligger i kommentarene under traileren, så ikke les hvis man ikke vil vite!

Spoiler

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, miaw said:

Er det bare en episode igjen av sesongen?

Hva var greia med stedet Emily havna på? Helt tydelig at det kommer til å skje noe der. Vil hun få en eller annen hjelp av familien som bor der?

Spoiler

En episode igjen ja. 

Ikke lett å forstå seg på han kommandøren Emily kom til. Commander Lawrence virker temmelig liberal med tanke på kunsten, språket og marthaen. På den andre siden så er Fred liberal når det kommer til horer uten at han har reddet June av den grunn. 

Kona til Commander Lawrence sier jo også at han er arkitekten bak konsentrasjonsleirene. 

Så føler "alt" kan skje i neste episode. 

Skrevet

Faen jeg gråt av denne episoden 😭

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 7/4/2018 at 10:48 AM, AnonymBruker said:

Nettopp. Serena kan ikke forlate Gilead, da mister hun barnet "sitt". Og jeg tror ikke hun er villig til det. Nå har hun fått det hun har ønsket seg mest av alt, nå tror jeg ikke hun bryr seg så mye om Fred ol. 

Anonymkode: 87323...18d

Jeg tror etter dagens episode at Serena kan finne på å hjelpe June og Holly. Jeg er mer usikker på om hun ville funnet på å rømme selv.

Og at neste sesong kan bli noen andres.

Anonymkode: f414e...023

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror etter dagens episode at Serena kan finne på å hjelpe June og Holly. Jeg er mer usikker på om hun ville funnet på å rømme selv.

Jeg tror ikke Serena gir opp babyen for noe. Hver gang Serena har vært hyggelig mot June, har det vært med baby som formål, barnets beste osv. Hun bryr seg ikke om annet. Å hjelpe June OG Holly betyr å gi fra seg alt som betyr noe for henne i verden. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke Serena gir opp babyen for noe. Hver gang Serena har vært hyggelig mot June, har det vært med baby som formål, barnets beste osv. Hun bryr seg ikke om annet. Å hjelpe June OG Holly betyr å gi fra seg alt som betyr noe for henne i verden. 

Ja, og hun mener Gilead ikke er for barnets beste. Det er bare sååå åpenbart at Serena elsker barnet veldig høyt, men samtidig ikke føler den ekstreme gleden hun forventet, at det er mye vanskeligere enn hun trodde, og det går opp for henne at barnet kanskje har det best med sin mor. Dette etter dagens episode, selvsagt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper June kommer seg over grensa i løpet av neste episode, og fortsetter historien din derfra. 

Og at vi får en handmaid vi følger i Gilead. Emily kanskje. 

Jeg synes egentlig ikke Luke virker spesielt likandes. Både på scenene fra Canada, og June sine flashbacks. 

Anonymkode: c161f...093

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, og hun mener Gilead ikke er for barnets beste. Det er bare sååå åpenbart at Serena elsker barnet veldig høyt, men samtidig ikke føler den ekstreme gleden hun forventet, at det er mye vanskeligere enn hun trodde, og det går opp for henne at barnet kanskje har det best med sin mor. Dette etter dagens episode, selvsagt.

For ikke å snakke om ekteskapet hennes. Jeg tror Serena holder på å innse at dette ikke we gode forhold for er barn å vokse opp i, spesielt et jentebarn, og vil hjelpe June og Holly.

• Liker 1
Skrevet
På 2.7.2018 den 19.55, Regn skrev:

Jeg tror nok plottmessifg at hun havner i huset, men at hun kanskje ila sesong tre kommer seg over grensen, og at vi får se henne i motstandsarbeidet fra andre sida da.

Hva med at hun havner hos han vennen til Fred som utrykte et ønske om å ha henne som handmaid, fordi hun ikke ‘var stygg å se på’😬😬😬

• Liker 1
Skrevet

Virker som de lader opp til at Emily blir hovedperson neste sesong. 

• Liker 3
Skrevet
På 3.7.2018 den 22.56, AnonymBruker skrev:

Det er én ting jeg stusser på da.. og det er fra sesong 1 på the Red Center når June har blitt hentet inn som Handmaid. Da sier Aunt Lydia «You were an adulterer. A worthless slut!» 

Men hvordan vet egentlig Aunt Lydia det? De eneste som vet det er vel June, Luke, kanskje Moira.. og ekskona?? 

Uten å trekke for mange grusomme paralleller så har jeg alltid tenkt på det samme under nazityskland. Hvordan visste de om alle som var jøder? Klart noen var veldig åpne om det, men noen må vel ha levd ganske annonymt også....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper June kommer seg over grensa i løpet av neste episode, og fortsetter historien din derfra. 

Og at vi får en handmaid vi følger i Gilead. Emily kanskje. 

Jeg synes egentlig ikke Luke virker spesielt likandes. Både på scenene fra Canada, og June sine flashbacks. 

Anonymkode: c161f...093

Så ut som det kan komme masse interessant derifra. Først tenkte jeg at hun hadde kommet fra asken til ilden og at denne nye kommandanten var en sadist, men så kanskje han ikke er det allikevel. Kanskje han tok inn Emily for å "redde" henne? Syns det virker spennende historien til Emily etter dagens episode.

Anonymkode: b6eab...52d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Serena kan vel ikke rømme. Hun var jo med på kuppet og terrorangrepet. Dødsstraff for slikt. I tillegg til har hun jo vært med på å holde June fanget,   voldtekt av June over flere år og kidnapping av hennes barn.  

Men hadde kanskje vært passende at hun gir Holly til June, June og Holly kommer seg ut. Serena blir tatt og får en av Gileads brutale straffer. Å smugle barn ut av Gilead er nok en av de mest alvorlige forbrytelsene man kan begå.  Blir jo passende at de to gangene Serena gjør det moralsk riktige så straffer Gilead henne knallhardt.

Når det er sagt så tror jeg Serena er en for god karakter til at serieskaperne ønsker å kvitte seg med henne. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...