Gå til innhold

Skal sende han en pakke med klær, legge med trusa mi også?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Takk for svar fra dere gutta og :) Så dere stemmer for nyvasket og ren, eller brukt og ren/uten utflod men muligens noe lukt? 

Har dere truse fetisj eller er dere helt vanlige menn som bare syns dette kunne vært sexy/artig å få fra dama siden det var lenge siden sist? :)

Anonymkode: f29db...047

Ikke trusefetisj, bare en helt vanlig fyr som hadde synes det hadde vært en sexy overraskelse. Brukt og ren 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde nok lurt på hva som feilet deg :vetikke:

Evt. at du hadde lagt den med ved en feiltakelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer du virkelig å sende din egen utflod til en mann uten fetisher?

Da kan du like gjerne sende en brukt tampong.

Anonymkode: 9ee5e...65e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en ren truse, med mindre han ber om en brukt en. Ønsker han ikke brukt så kan det fort få motsatt effekt av hva du er ute etter. Spray heller parfymen din på den som noen andre skriver. 

Anonymkode: c15cd...13a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Send en ren truse, med mindre han ber om en brukt en. Ønsker han ikke brukt så kan det fort få motsatt effekt av hva du er ute etter. Spray heller parfymen din på den som noen andre skriver. 

Anonymkode: c15cd...13a

Det kan det hvis hun sender en ren en også. Jeg hadde syntes det var harry og ufeminint.

Anonymkode: 9ee5e...65e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Supermorsom idé!

Har selv vært i militæret og vet hva det prates om akkurat der, det er IKKE krig, for å si det sånn.

Send den for all del, det kan ikke bli feil! For egen del ville jeg sagt, minst nybrukt, helst med litt mer, må i hvert fall være litt av lukten din :sjenert:

Men det siste vet du nok best svaret på selv. Litt av din parfyme er selvsagt veldig safe da.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker kun seriøse svar. Kjæresten min jobber borte i militæret og har spurt om jeg ikke kan sende han noen t shirts og boxere, så jeg tenkte å kjøpe nytt. Spørsmålet er skal jeg legge ved g-strengen min også som en liten gave? Han har ikke noe trusefetisj eller noe såvidt meg bekjent, men synes alle menn det kan være sexy eller i det minste en gøyal overraskelse fra kjæresten? Som viser at jeg tenker på han :) Skal den isåfall være ren og nyvasket, eller nybrukt uten utflod, eller med utflod? Syns menn det er usexy med størknet utflodspor, eller er det det som gjør at de syns det er sexy? Da mener jeg vanlige menn ikke bare de som har fetisj  for sånt.

Hva syns guttene her inne og hva tenker dere andre jentene, kunne du gjort det og tror du han hadde likt det?

Han er 27 år forresten og vi har vært sammen i to år men jeg har aldri gjort noe sånt og alltid hivd trusene rett i vaskemaskinen for at han ikke skal se de tilfelle han syns det er ekkelt. 

Hilsen en som har fått ideen etter trusetråden her på forumet og så på tv om de som likte brukte truser :P

Anonymkode: f29db...047

Ville syntes det hadde vært veldig rart om kjæresten min sendte meg ei truse med utflod.....

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen trusefetisj, men ville likt å få en truse som en bonus når du likevel skal sende klær. Men hvis det ikke er en fetisj, ville jeg vært veldig forsiktig med å sende en brukt en. Særlig med synlig spor etter utflod, det er en no-go. Hva med en ren som du har hatt på deg noen minutter eller kanskje litt mer? Da vil det være et hint av lukta di, men den vil oppleves som ren. Bittelitt lukt et bra.

Anonymkode: 3ac12...de4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du likt å fått kjæresten sin skitne boxer i posten? 

Anonymkode: 77f52...2ce

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noen trusefetisj, men ville likt å få en truse som en bonus når du likevel skal sende klær. Men hvis det ikke er en fetisj, ville jeg vært veldig forsiktig med å sende en brukt en. Særlig med synlig spor etter utflod, det er en no-go. Hva med en ren som du har hatt på deg noen minutter eller kanskje litt mer? Da vil det være et hint av lukta di, men den vil oppleves som ren. Bittelitt lukt et bra.

Anonymkode: 3ac12...de4

Skjønner ikke greien med at folk liker å sitte å sniffe og kose med undikken til folk 🤣😂

Anonymkode: 77f52...2ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du likt å fått kjæresten sin skitne boxer i posten? 

Anonymkode: 77f52...2ce

Haha!

Anonymkode: 9ee5e...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk den noen minutter eller en liten time kanskje, sånn at den lukter av deg. Ingen utflod, ingen synlige spor! Det vil nok de fleste synes er ekkelt. Pass på at g-strengen ikke lukter rumpe. Jeg ville ha likt best en liten truse som ikke går så langt inn mellom skinkene som en g-streng gjør, hvis du bestemmer deg for å bruke den litt før du sender.

Anonymkode: 855cb...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet han må åpne pakken foran et befal sant? Det er for å unngå doping og narkotike. Slik er reglene enda.

Anonymkode: a5821...445

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet han må åpne pakken foran et befal sant? Det er for å unngå doping og narkotike. Slik er reglene enda.

Anonymkode: a5821...445

:fnise:

Anonymkode: 8e807...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skittentøyet ditt kan du holde for deg selv :plystre: Send heller med en fin overraskelse, jeg hadde kjøpt en gammel gameboy eller lignenede som han kunne fått tiden til å gå med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en grisete tråd. Hvem i all verden gjør sånt med trusa si? Bare gjerrigknarker&fattigfolk💸 som sender trusa si full av guffe til en pervers gammal gubbe (jeg tror trådstarter er Stringtrusemannen, han gamle grisen også tidligere kalt Tiger1974)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet han må åpne pakken foran et befal sant? Det er for å unngå doping og narkotike. Slik er reglene enda.

Anonymkode: a5821...445

Han er 27 år, er nok løytnant eller kaptein, og kan åpne hva han vil .....

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du likt å fått kjæresten sin skitne boxer i posten? 

Anonymkode: 77f52...2ce

Tviler på at mange menn sysler med tanken om å imponere damen med å sende en brukt boxer, er nok en viss forskjell på kvinner og menn på dette området..:hjerter: vs:balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Paramount skrev:

Han er 27 år, er nok løytnant eller kaptein, og kan åpne hva han vil .....

Tviler på at mange menn sysler med tanken om å imponere damen med å sende en brukt boxer, er nok en viss forskjell på kvinner og menn på dette området..:hjerter: vs:balltre:

Et befal kan når som helst dra å kjøpe boksere selv.  Er faktisk en del i slutten av 20-årene pga at de har utdannelse eller kompetanse som forsvaret trenger.

Anonymkode: a5821...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...