Gå til innhold

ONS med fyr som har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv et anonymt brev og fortell hva som har skjedd. Kanskje hun ikke bryr seg, kanskje hun ikke tror deg, men da er hun informert om at hun tar en stor sjanse på å bli smittet med kjønnssykdommer, om hun ikke bruker kondom når hun har sex med typen.

Anonymkode: b5e70...12f

Hvorfor anonymt? Er det for å plage litt ekstra? Mobbe litt på avstand? En ondskapsfull spøk? Heslig glede?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, waco skrev:

Selvfølgelig er det teit å ha sex med folk en ikke kjenner!

Hvorfor skal dere ha det da? Er det fordi at da kan dere sladre til kjæresten til den dere ligger med? Er det som er begrunnelsen deres?

Hvorfor ikke heller ha sex med folk dere kjenner? Mennesker dere vet hvem er? Som er trofaste og har god moral? Ingenting av dette her kan skje når dere skal ligge med ukjente fremmede mennesker i fylla!

Skjønner du ikke dette her selv?

Jeg tenker at sånt kan skje. Hva jeg personlig velger er ikke så viktig. Og har også hatt ons på/etter fest. Vil ikke si at jeg har lav moral altså. Jeg juger ikke, jeg stjeler ikke og jeg er hyggelig mot andre. Det var ikke optimalt å ha ons. Det tror jeg egentlig veldig få syns! Men det har skjedd, og jeg betrakter meg ikke som et dårligere menneske av den grunn.

Utroskap er så råttent gjort. En river ned all tillit og alt det nære en bygger opp med en partner. Det er ingen som fortjener å bli utsatt for det. Du hadde sikkert ikke likt det noe videre selv?

Så jeg syns en bør si fra. Har de et åpent forhold så får en beskjed om det. Har en ikke, så er det viktig å vite fordi ingen vil bli lurt og bedratt. Ingen. Det er ikke sånn en skal oppføre seg mot kjæresten.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ansvaret ligger i bunn og grunn ikke hos meg

Hvorfor skal du fortelle da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg tenker at sånt kan skje. Hva jeg personlig velger er ikke så viktig. Og har også hatt ons på/etter fest. Vil ikke si at jeg har lav moral altså. Jeg juger ikke, jeg stjeler ikke og jeg er hyggelig mot andre. Det var ikke optimalt å ha ons. Det tror jeg egentlig veldig få syns! Men det har skjedd, og jeg betrakter meg ikke som et dårligere menneske av den grunn.

Utroskap er så råttent gjort. En river ned all tillit og alt det nære en bygger opp med en partner. Det er ingen som fortjener å bli utsatt for det. Du hadde sikkert ikke likt det noe videre selv?

Så jeg syns en bør si fra. Har de et åpent forhold så får en beskjed om det. Har en ikke, så er det viktig å vite fordi ingen vil bli lurt og bedratt. Ingen. Det er ikke sånn en skal oppføre seg mot kjæresten.

 

Og da blir mitt spørsmål til deg, - hvorfor finner du ikke ut før du ligger med en fremmed om han er opptatt eller ikke?

Venter du til etterpå fordi du synes utroskap er så råttent gjort? Venter du til senere fordi du mener at utroskap river ned all tillit? Er grunnen til at du venter at ingen fortjener å bli utsatt for utroskap?

Fortell! Er det derfor du bør si ifra? Fordi du venter til etter at du har ligget med en fyr med å fortelle kjæresten hans det? Du er så imot utroskap at du bare må ligge med en fremmed først, - og etterpå forakter du utroskapen hans! 

Da skal du sladre! Da skal du fortelle! Da skal du si hva du synes om dette! Da skal du rettferdiggjøre hvordan en skal oppføre seg mot kjæresten!

Si meg, - en ting er å delta i andres utroskap, - noe annet er å gjøre dette her om igjen og igjen bare fordi en forteller til seg selv at en er uskyldig!

At det finnes mennesker som klarer å være lykkelige av en slik atferd og en slik oppførsel er for meg en stor gåte.

Hva motiverer deg? Uskyldigheten din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en har vært på en fest ol , og så får du den såkalte kjemien med en. Da spør en ikke om fyren er opptatt, for det tenker en ikke over! Har hatt to ons på den måten, og jeg tenkte ikke ett sekund på om de hadde kjæreste da jeg aldri har vært utro selv. Sånt faller en da ikke å spørre om. Og som skrevet før: vil de svare ærlig? 

Men jeg ville nok blitt ganske så mismodig og uvel om jeg fant ut at de to var utro mot en kjæreste. Da hadde jeg sagt fra. 

Du må se ting i perspektiv og litt nysnsert. Du kakker på oss som har hatt ons og vil ikke at utroskap skal bli avslørt. Du er på side med den som er utro. Det er vi forskjellige.

Om partneren din var utro. Ville Du ikke visst det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddet å varsle om dette. Det er ikke din jobb å gjete andre hvis pikk ikke kan være i buksa. Stor sanssynlighet for at det er du som blir den store ulven her. 

Men du gjør som du selv vil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg hadde ikke giddet å varsle om dette. Det er ikke din jobb å gjete andre hvis pikk ikke kan være i buksa. Stor sanssynlighet for at det er du som blir den store ulven her. 

Men du gjør som du selv vil. 

Hvorfor skulle hun bli den skyldige om hun forteller? Kan du forklare det for meg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hvorfor skulle hun bli den skyldige om hun forteller? Kan du forklare det for meg? 

Det er noe mennesker som gjerne er utro selv sier for å skremme andre fra å varsle.

Anonymkode: 91137...97a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe mennesker som gjerne er utro selv sier for å skremme andre fra å varsle.

Anonymkode: 91137...97a

Ja antageligvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en jeg trodde jeg skulle tilbringe resten av livet med, helt til ei jente kontaktet meg og fortalte at han hadde et forhold med henne også (hun hadde funnet ut om meg samme dag). Jeg er henne evig takknemlig for at jeg ikke giftet meg med en mann som holdt på sånn, jeg hadde blitt knust om jeg fikk samme beskjed når vi var gift og/eller hadde barn. Glad jeg fikk beskjed mens jeg fortsatt hadde en "enkel" vei ut. 

Men nå kan jo riktignok ingen spå om dette var en glipp som aldri kommer til å skje igjen, eller om hun ville vært takknemlig slik som meg. Folk er forskjellige. Så svaret på dette er vel at det er 50/50 om det er bra eller ikke, men jeg heller personlig til at jeg er glad for at det finnes kvinner som sier fra til meg dersom en mann lurer meg. 

I dette tilfellet hadde jeg nok prøvd å se på helheten i hendelsen så mye som mulig - hvis det hadde vært en "oops, vi var usannsynlig fulle og havnet i senga"-episode hadde det kanskje vært annerledes enn hvis han faktisk hadde gjort en skikkelig innsats for å være utro den kvelden. Ikke fordi førstnevnte er noe bedre, men. 

Nei, vanskelig altså. 

Anonymkode: 471f3...9ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du skal ikke blande deg borti dette. Jeg ville foretrukket å IKKE visst om det var meg, da forholdet vårt er godt og en slik beskjed hadde ruinert hele familien vår. Du vet ikke hva du steller i stand, så bare legg dette bak deg, og husk at samvittigheten din tross alt er ren da du ikke visste. 

Anonymkode: a5ada...283

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du skal ikke blande deg borti dette. Jeg ville foretrukket å IKKE visst om det var meg, da forholdet vårt er godt og en slik beskjed hadde ruinert hele familien vår. Du vet ikke hva du steller i stand, så bare legg dette bak deg, og husk at samvittigheten din tross alt er ren da du ikke visste. 

Anonymkode: a5ada...283

Hadde det vært bedre å plutselig oppdage at du har blitt smittet med en kjønnssykdom en dag? Er man utro så vil en dag sannheten komme fram.  Personlig hadde jeg satt pris på at noen fortalte meg hvilken type mannen min er. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21

Jeg vil råde deg til å kontakte henne og fortelle det. Ikke kontakt han. Du og han skal ikke ha noe mer med hverandre å gjøre, du vil heller ikke ha en utro-fyr og han kommer ikke til å høre på deg. Dersom de har et "åpent forhold" så gjør det ingenting å si det til henne, og dersom dem ikke har et åpent forhold så har han vært utro og da fortjener hun virkelig å få vite det. Deretter er det opp til dama å ta en vurdering om hva hun vil gjøre videre med typen.

Grunnen til at du skal si i fra er ikke på grunn av at du ønsker å ødelegge, men på grunn av at dama må få vite hva slags fyr hun er sammen med. Som kjæreste hadde jeg selv satt pris på å få beskjed dersom typen min ikke var til å stole på. Det er ikke du som er skyldig i dette, du visste ikke at de var sammen. De aller aller fleste ville satt pris på å vite om utroskap. 

Det er mye bedre at hun får vite det nå, enn å få vite det etter hun har blitt gravid og kanskje planlegger giftemål. Men om de så allerede hadde vært godt etablert så bør man si i fra. Vi skal ikke la mannfolk få oppføre seg som drittsekker, få i både pose og sekk og få slippe unna. 

Du trenger ikke å fortelle henne alle detaljene om hva dere gjorde og hvordan dere gjorde det, ved mindre hun spør. Om hun spør så gi svar på det hun lurer på og vær ærlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du skal ikke blande deg borti dette. Jeg ville foretrukket å IKKE visst om det var meg, da forholdet vårt er godt og en slik beskjed hadde ruinert hele familien vår. Du vet ikke hva du steller i stand, så bare legg dette bak deg, og husk at samvittigheten din tross alt er ren da du ikke visste. 

Anonymkode: a5ada...283

Forholdet deres er så godt at mannen din ikke kunne holde pikken i buksen fordi han var på fest!? 

Ja, da har man virkelig et godt, stabilit forhold! 

Anonymkode: d86eb...966

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor sikker er du på at du har funnet riktig fyr basert på noen som skjedde for leenge siden og et profilbilde på FB? Eller hiver du kanskje bare ut beskyldninger så feil fyr får ødelagt forholdet sitt pga en hevnlysten dame?

Anonymkode: 723b6...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forholdet deres er så godt at mannen din ikke kunne holde pikken i buksen fordi han var på fest!? 

Ja, da har man virkelig et godt, stabilit forhold! 

Anonymkode: d86eb...966

Hvis alle problemer skjules og dysses med så blir alt rosenrødt. Struts er all righte dyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Tba said:

Hvis alle problemer skjules og dysses med så blir alt rosenrødt. Struts er all righte dyr.

Eller så vet jeg at alle mennesker kan gjøre en glipp i et årelangt forhold. 

Anonymkode: a5ada...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, wintergirl said:

Hadde det vært bedre å plutselig oppdage at du har blitt smittet med en kjønnssykdom en dag? Er man utro så vil en dag sannheten komme fram.  Personlig hadde jeg satt pris på at noen fortalte meg hvilken type mannen min er. 

Nei, at det var uten kondom gjorde det selvsagt ekstra ille. 

Anonymkode: a5ada...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor sikker er du på at du har funnet riktig fyr basert på noen som skjedde for leenge siden og et profilbilde på FB? Eller hiver du kanskje bare ut beskyldninger så feil fyr får ødelagt forholdet sitt pga en hevnlysten dame?

Anonymkode: 723b6...c72

Har du lest hva TS skriver?  

De hadde sex på fredag, det er leeeenge siden?

Hvilken metode tror det er vanlig å bruke for å finne noen på FB søke opp navn, eller ansikts gjenkjenning? 

Jeg bruker navn, men jeg er også istand til å lese hva TS skrev. Mulig at du baserer deg mest andre metoder?

TS har nok funnet riktig fyr, så det går nok bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, at det var uten kondom gjorde det selvsagt ekstra ille. 

Anonymkode: a5ada...283

Uansett. Utroskap er utroskap.  Kjønnssykdommer er ikke noen spøk og selv ikke kondom beskytter 100% 

Tenk å gå til legen bare for å få greie på at du har fått klamydia eller noe annet dritt. Og dette er den ellers så flotte mannen din.... trodde du. 

Nei, jeg ville visst det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...