TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 #521 Del Skrevet 16. juni 2005 Med fare for å gjenta meg selv fra sist gang... Ned Ned Ned Ned NED!!! 68.3 kg i dag, og ned hele 900 gram!!! Så, til oppdatering: TeddyToria --------------- +/- 7 kg --------------- 5.2 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 #522 Del Skrevet 16. juni 2005 hmmm... jeg burde vel også veie meg snart... men har tatt mål hver kveld da, av livet, hoftene og låra.. Men tar vel litt mer enn tre dager å se noe forskjell der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 16. juni 2005 #523 Del Skrevet 16. juni 2005 Altfor lenge siden jeg har skrevt inn vekta, men jeg er ned 2,3 siden sist. Det vil si: Leela------------------9-10kg----------------------5,1 Over halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 #524 Del Skrevet 16. juni 2005 Altfor lenge siden jeg har skrevt inn vekta, men jeg er ned 2,3 siden sist. Det vil si: Leela------------------9-10kg----------------------5,1 Over halvveis Så bra, leela! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 16. juni 2005 #525 Del Skrevet 16. juni 2005 :oops: Er alt for lenge siden jeg har vært innom her, men nå er det full skjerpings! Har signa opp på vektklubb.no og der det veiedag på mandager så jeg blir nok lite uta ev synk med dere andre, men det får stå sin prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. juni 2005 #526 Del Skrevet 17. juni 2005 Da har du samme veiedag som meg, tomias! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. juni 2005 #527 Del Skrevet 18. juni 2005 :oops: Hmm... den dietten min funka ikke helt på byen i går... Men lover meg selv å spise sunt igjen fra i dag av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. juni 2005 #528 Del Skrevet 19. juni 2005 Da er vi startet på dietten. Kommer tilbake med oppdatering på veiefronten etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juni 2005 #529 Del Skrevet 20. juni 2005 Det har skjedd en hel masse ting, og vekten har føket i været. Derfor starter jeg helt på nytt. Startvekt er 69 kg, mål er 60 kg. lunacia------------------9 kg-----------------------0 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. juni 2005 #530 Del Skrevet 20. juni 2005 Til tross for den store stygge burgeren lørdag kveld, har jeg faktisk blitt 3cm mindre rundt livet etter en uke på diett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 24. juni 2005 #531 Del Skrevet 24. juni 2005 Lyst på sjokolade, ostekake, potetgull og softis... :-( *shall not eat sugar, shall not eat sugar, shall not.....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. juni 2005 #532 Del Skrevet 24. juni 2005 Lyst på sjokolade, ostekake, potetgull og softis... :-( *shall not eat sugar, shall not eat sugar, shall not.....* Sender deg mange "ikke-spise-sukker-og-søtt-vibber"...vibb vibb...vibb vibb...vibb vibb...vibb... --- Selv har jeg ikke turt å veie meg denne uken, pga. tantebesøk - da fyker den alltid i været! Men neste uke, bånn gass! Jeg kan jo ikke legge på meg en milimeter hvis kjolen skal sitte som støpt, uten noe tull og fanteri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 24. juni 2005 #533 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har gått ned 1,7 kg siden søndag! Men nå kutter jeg suppen, og begynner å leve litt mer normalt igjen. Fortsetter med hovedtyngde på frukt og grønt, og trening selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. juni 2005 #534 Del Skrevet 28. juni 2005 Veiedag i går. 67,8 kg. lunacia------------------9 kg----------------------- -1,2 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 28. juni 2005 #535 Del Skrevet 28. juni 2005 :-) Mitt delmål er - 10 kilo. Etter to uker viste vekta i dag -1,2 kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. juli 2005 #536 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har gått ned 1 kg. Men om jeg hadde målt i cm ville jeg nok hadde store framskritt, for jeg merker myye på klærne! Dere som er med i vektklubben til VG: Hvordan går det? Er det verdt pengene?? Vurderer å hive meg på det etter sommerferien, jeg er så fryktelig utålmodig etter å gå ned i vekt. Synes det går så sakte med meg nå, selv om jeg trener minst 3 ganger i uken og passer på hva jeg spiser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juli 2005 #537 Del Skrevet 7. juli 2005 BecomingBride: Husker ikke hvem det var, men noen tipset om Slankenett.no (gratis å være medlem, så vidt jeg vet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. juli 2005 #538 Del Skrevet 12. juli 2005 Vekta viser -3 kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. juli 2005 #539 Del Skrevet 14. juli 2005 I dag var jeg på vekta, og den viste 1,2 kg mindre enn for tre dager siden. Er fornøyd med det. Men det som var skikkelig morsomt var å måle meg, for jeg har gått ned: * 4 cm rundt livet * 3 cm rundt hoftene * 2 cm rundt hvert lår * 2 cm rundt hver legg * 3 cm rundt brystet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå