TeddyToria Skrevet 19. mai 2005 #501 Del Skrevet 19. mai 2005 *kremt* 68.5 kg på meg... 100 gram OPP, men det skulle holde hardt, for i går veide jeg over 69 kg! :o Jaja, neste uke blir forhåpentligvis så meget bedre! SKAL klare de siste 3.8 kg til 22. juni, jeg bare SKAL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #502 Del Skrevet 19. mai 2005 Frem med sykkelen Toria Du klare sikker 3.8 kg til. Tror du har en vilje at stål når du går inn for noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #503 Del Skrevet 20. mai 2005 Yo ! Tenkte dette kunne være en motiverende gruppe-kan jeg få lov til å være med? Det er så vanskelig å holde disiplinen og motivasjonen oppe på egen hånd (jadda' date=' en vilje av stål... :oops: ). Ønsker å si farvel til 10 kg, tenker jeg (ihvertfall sånn i første omgang).[/quote'] Klart du skal få bli med!! Skriver deg opp i listen på side 1 jeg Min egen vekt har jeg ikke tordt å sjekke på noen uker. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 26. mai 2005 #504 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja, da var det torsdag igjen, da... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: OPP 1.3 kg siden sist uke.... :oops: BettyBoop-------------- 5kg----------------------- 3 kg Unnskyldninger: Får mensen i morgen. Var syk rett før jeg veide meg sist. Har trøstespist litt pga stress. Men jeg hentet jo kjolen i går, og den var definitivt ikke for liten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. mai 2005 #505 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja, da var det torsdag igjen, da... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: OPP 1.3 kg siden sist uke.... :oops: BettyBoop-------------- 5kg----------------------- 3 kg Unnskyldninger: Får mensen i morgen. Var syk rett før jeg veide meg sist. Har trøstespist litt pga stress. Men jeg hentet jo kjolen i går, og den var definitivt ikke for liten! Opp opp OPP her også! 69.6 kg i dag! Men men, jeg har jo fremdeles noen uker igjen da, og vel så det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #506 Del Skrevet 26. mai 2005 Glemte det i dag jeg jenter. Får ta det i morgen tidlig jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2005 #507 Del Skrevet 27. mai 2005 Ingen endring på vekten min denne uken heller. Så nå melder jeg meg herved ut av S.M.B. Det har vært utrolig kjekt å ha flere med på laget I morges stoppet den på 67,3 og det er jo ikke så verst (jeg er 169 høy). Når det gjelder videre slanking så har jeg ett ønske om å gå ned 3-4 kg til men det får bli i en annen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 27. mai 2005 #508 Del Skrevet 27. mai 2005 Ingen endring på vekten min denne uken heller. Så nå melder jeg meg herved ut av S.M.B. Det har vært utrolig kjekt å ha flere med på laget I morges stoppet den på 67,3 og det er jo ikke så verst (jeg er 169 høy). Når det gjelder videre slanking så har jeg ett ønske om å gå ned 3-4 kg til men det får bli i en annen tråd Jeg tar min siste veiing på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 31. mai 2005 #509 Del Skrevet 31. mai 2005 Ned 1.2 kg siden torsdag :o BettyBoop-------------- 5kg----------------------- 4,2 kg Og nå er kjolen for stor... tror jeg! Men jeg må bare gi Huldra en stor og :dagensrose: for at hun startet denne dagboken! Det har vært så mye lettere å motivere seg til å gå ned disse kiloene med SMB-boken, da har man liksom noen å svare for hver torsdag. Og dermed var Betty Boop utmeldt av SMB-klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juni 2005 #510 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har sikkert gått opp masse siden jeg tok slankeferie. Den har jeg fortsatt, men om 1 1/2 uke er det på'n igjen. Etter at jeg kommer hjem fra Skottland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 2. juni 2005 #511 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har endelig kommet i gang igjen med treningen etter et langt opphold pga forkjølelseX2 og praksis. Så nå håper jeg at dette blir litt mer aktuelt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. juni 2005 #512 Del Skrevet 2. juni 2005 Ned Ned Ned Ned NED!!! 69.2 kg i dag, og ned "bare" 400 gram, men det er jo NED!!! Så, til oppdatering: TeddyToria --------------- +/- 7 kg --------------- 4.3 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 2. juni 2005 #513 Del Skrevet 2. juni 2005 Ned Ned Ned Ned NED!!! 69.2 kg i dag, og ned "bare" 400 gram, men det er jo NED!!! Så, til oppdatering: TeddyToria --------------- +/- 7 kg --------------- 4.3 kg kjempefint!!!! ska ikkje slanka meg,men kuut kraftig ned på alt bosset eg trykke i meg .....kan eg ver m her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. juni 2005 #514 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg har ikke vært på vekta på lenge. Har nok gått opp en hel del. *sukk* Men, men, så er det på'n igjen med krum nakke og senkede skuldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. juni 2005 #515 Del Skrevet 14. juni 2005 Ok..snart bare to mnd til bryllupet og jeg kunne tenke meg å gå ned tre-fire kilo.... Kan jeg være med her? Begynte på diett med mamma i går. En ikke så alt for stram fedondiett. Spiser godt og ofte, men kutter jo ut så mange karbohydrater som mulig. Mamma har tidligere gått ned 18kilo på fem mnd på denne dietten, så det burde funke på meg også. I tillegg trener jeg to ganger i uka. Har lyst til å trene oftere, men tiden strekker liksom ikke til... :oops: Trener først og fremst for å stramme opp her og der, og for helsen sin skyld da.. Et problem.... Har ikke badevekt... (jeg har forbudt det i huset etter at sambo raste kraftig ned i vekt for noen år siden..han blir gal av å se vekta si..den slanke tullingen.. )Men tenkte kanskje jeg kunne måle omkrets her og der på kroppen? noen andre som gjør det? Så kan jeg jo dra til mamma og veie meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juni 2005 #516 Del Skrevet 14. juni 2005 Mål cm rundt magen - f. eks. der navlen er. Viser egentlig ting bedre enn vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. juni 2005 #517 Del Skrevet 14. juni 2005 heihei folkens! Kan jeg få melde meg inn her? Etter å ha vært gjennom mislykket ryggoperasjon for over to år siden, har jeg nå kommet såpass langt at jeg har begynt å trene. Og bare det kjennes! Det er rart, og litt vondt, å være aktiv igjen, for min venstre fot ble temmelig skadet nervemessig i operasjonen. Mye smerter og lammelser. Men nå kunne jeg bare ikke sitte stille lengre! Jeg har alltid vært en veldig aktiv person av meg. Jeg kunne sikkert gått ned 20 kg, men har første mål på 10 kg! Senere i kveld skal jeg få oppskrift på en superduper kur som blant annet blir brukt på sykehus. Broren min gikk 5 dager på den før han ble lei - men tok av 7 kg! Legene mener at kuren er sunn, og har du ikke noe å kvitte deg med, ja så går du ikke ned i vekt. Jeg kan poste oppskriften her hvis det er interesse for det? Synes det er flott at dere har tatt initiativ til denne tråden, er lettere å holde motivasjonen opp når man har likesinnede å kommunisere med! Hilsen Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. juni 2005 #518 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei alle! Nå har jeg fått sykehusdietten skrevet ned, så hvis det er interesse for den så hyl ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 #519 Del Skrevet 15. juni 2005 Er på en annen diett nå.. men del den gjerne med meg for det.. Kan være kjekt å ha senere, og kanskje mamma vil prøve den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. juni 2005 #520 Del Skrevet 15. juni 2005 Send meg gjerne en pm med mailadresse på, så mailer jeg den! :-) Har den på word-dokument. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå