TeddyToria Skrevet 3. mai 2005 #481 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har heller ikke vært særlig flink de siste par fem dagene! Det har gått jevnt med litt snacks her og der... Men nå kom jeg nettopp ut av dusjen etter en halvtimes økt på sykkeøen og vektløft! :-) Spent på veiingen til torsdag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. mai 2005 #482 Del Skrevet 6. mai 2005 Folk glemte visst SMB i går...meg inkludert... Men nå skal jeg ta det igjen, for jeg har gått ned 900 gram siden siste veiing!!! Vekten stopper nå på 68.6 kg - HURRA!!! TeddyToria --------------- +/- 7 kg --------------- 3.8 kg :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 6. mai 2005 #483 Del Skrevet 6. mai 2005 Folk glemte visst SMB i går...meg inkludert... Men nå skal jeg ta det igjen, for jeg har gått ned 900 gram siden siste veiing!!! Vekten stopper nå på 68.5 kg - HURRA!!! TeddyToria --------------- +/- 7 kg --------------- 3.8 kg :enig_animasjon: :enig_animasjon: Så kjempeflink du har vært! Jeg har gått ned siden sist uke, men jeg hadde jo gått opp uken før det, så alt i alt har jeg gått ned 100 gram på 2 uker BettyBoop-------------- 5kg-----------------------2,8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #484 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg husket å veie meg i går men glemte å skrive det inn her. Vekten stoppet på 67,5 så ned 500 g. Totalt vekttap er altså 6,3 kg. Må si meg strålende fornøyd med det! Toria, så flink du har vært!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. mai 2005 #485 Del Skrevet 6. mai 2005 Men så ufattelig flink DU har vært, Heidi! :o :-) Over 6 kg er jo bare !!! Igrunnen synes jeg alle som har gått ned har vært flinke jeg...det være se 1 eller 7 kg! Vi har i det minste gått NED! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #486 Del Skrevet 6. mai 2005 Ja, alle har vært flinke!!! Det var jo litt å ta av (og er det fremdeles) men fra å være rimelig passiv er jeg i mye mere aktivitet og det gjør underverker for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. mai 2005 #487 Del Skrevet 6. mai 2005 Flinke, flinke Heidi! Vet du, det er utrolig hvor det faktisk er de små tingene som gjør hele forskjellen mange ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. mai 2005 #488 Del Skrevet 9. mai 2005 Så var veiedagen her, og her er resultatet: Vekt: 66,8 kg BMI: 27,1 Liv: 82 cm Det er tilsammen -2,8 her inne. (Må bare få si at jeg har gått ned 4,2 kg siden romjula. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. mai 2005 #489 Del Skrevet 12. mai 2005 Enda en uke svippetisvupp over, og jeg husket veiedagen! :-) Vekt: 68.4 kg Ned 200 gram...nå gjenstår "bare" 3.4 kg frem mot 22. juni, da jeg skal ha kjoletilpasning...håper det går!!! TeddyToria --------------- +/- 7 kg --------------- 4 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 12. mai 2005 #490 Del Skrevet 12. mai 2005 Rekord for min del denne uken, men det er fordi jeg har vært syk, da... Ned 1200 gram - ny vekt: 62.0! BettyBoop-------------- 5kg----------------------- 4 kg Vi følger hverandre vi, Teddy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #491 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg husket også å veie meg i dag. Nå stoppet den på 67,2 og det vil si ned 300 gram siden sist veiing. Totalt vektap 6,1 kg. Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. mai 2005 #492 Del Skrevet 12. mai 2005 Rekord for min del denne uken, men det er fordi jeg har vært syk, da... Ned 1200 gram - ny vekt: 62.0! BettyBoop-------------- 5kg----------------------- 4 kg Vi følger hverandre vi, Teddy! SINNSYKT!!! Greit nok, sykdom har vel gjort sitt...men det er jo veldig bra da! :-) Hører du er bedre iform også, og det var godt høre! Jeg husket også å veie meg i dag. Nå stoppet den på 67,2 og det vil si ned 300 gram siden sist veiing. Totalt vektap 6,1 kg. Veldig fornøyd Wow!!! Flinke, flinke Heidi! Tror du har rekorden i antall kg ned!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. mai 2005 #493 Del Skrevet 13. mai 2005 Håper det går bra med treningen deres, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #494 Del Skrevet 13. mai 2005 :o SÅ FLINKE DERE HAR VÆRT JENTER!!!!! Selv har jeg ikke tort å veie meg på en stund. Har vært så sølv med hva jeg har puttet i munnen. :oops: Trenger å være i denne dagboken igjen, sånn at jeg blir motivert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 15. mai 2005 #495 Del Skrevet 15. mai 2005 Oj, her har jeg heller ikke vært på altfor lenge, men jeg har begynt på GR, og det hjelper virkelig! Leela ---------- 10kg------------2,8kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. mai 2005 #496 Del Skrevet 16. mai 2005 Har satt slankingen på hold til jeg er ferdig med eksamen og kommer hjem fra ferie. Burde derfor være tilbake med ny frisk i midten av juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. mai 2005 #497 Del Skrevet 16. mai 2005 Yo ! Tenkte dette kunne være en motiverende gruppe-kan jeg få lov til å være med? Det er så vanskelig å holde disiplinen og motivasjonen oppe på egen hånd (jadda, en vilje av stål... :oops: ). Ønsker å si farvel til 10 kg, tenker jeg (ihvertfall sånn i første omgang). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #498 Del Skrevet 19. mai 2005 Da er det torsdag og veiing igjen. Ingen endring fra sist uke for min del. Hvordan har det gått med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 19. mai 2005 #499 Del Skrevet 19. mai 2005 I dag stoppet vekten på 61,7 - dvs 300 gram ned fra sist uke. BettyBoop-------------- 5kg----------------------- 4,3 kg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #500 Del Skrevet 19. mai 2005 for Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå