Gå til innhold

Trenger råd fra andre rett-frem-damer og -menn: OK å vente så lenge på svar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, margrit skrev:

Tror ikke han synes du er så atraktiv som du selv gjør. 

Ja han syns sikkert jeg er kjempestygg og heslig :) nå er det rett å bestille time hos plastisk kirurg assa!

Anonymkode: b01c6...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Lava Anne skrev:

Joda, det er det mange mennesker som vil. Folk som ikke gidder spill og drama for eksempel.

Hilsen rett-frem-jente.

Hey guuurl!

Så sant. Noen tenker for mye over sånt. Venninner av meg som "aldri" får det til og ikke finner relasjonene de er ute etter. Jeg blir ofte litt sånn "men det er jo så enkelt". Tror mange har et sjal av skam og redsel for avvisning at de gjør det vanskeligere for seg. De føler de ikke har rett til å ytre sine behov og å kreve svarene de er ute etter. Så da spiller de spill og overanalyserer.

 

Anonymkode: b01c6...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja han syns sikkert jeg er kjempestygg og heslig :) nå er det rett å bestille time hos plastisk kirurg assa!

Anonymkode: b01c6...2f4

Var ikke det jeg sa. Mulig det er nyheter for deg, men noen menn har også preferenser. Akkurat som du selv.

Anonymkode: 3d9f0...07a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke det jeg sa. Mulig det er nyheter for deg, men noen menn har også preferenser. Akkurat som du selv.

Anonymkode: 3d9f0...07a

Jeg angrer på at jeg var spydig - det er ikke en reaksjonsmåte jeg er en fan av. Det jeg egentlig mener er, at han tar kontakt igjen er en ganske god indikator på at han syns jeg er attraktiv. Så jeg synes kommentaren din var overflødig.

Anonymkode: b01c6...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 1.01, AnonymBruker skrev:

Hva er det med damer idag?

Hvorfor er så få av dere selektive?

Her gjør du en STOR tabbe ts. Du viser at du er villig til å gjøre ALT på en gang.

Lær deg til å bli mer kostbar.

Ingen vil ha noen de får med en gang.

Anonymkode: 080f7...559

Enig. Menn mister interessen om man er lett på tråden. De liker å jakte. Man kan være så attraktiv man bare vil, men både menn og damer begynner jo å lure om man får alt med én gang..

Anonymkode: 3b512...698

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han ble kvalm.

Anonymkode: 48c82...01b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hey guuurl!

Så sant. Noen tenker for mye over sånt. Venninner av meg som "aldri" får det til og ikke finner relasjonene de er ute etter. Jeg blir ofte litt sånn "men det er jo så enkelt". Tror mange har et sjal av skam og redsel for avvisning at de gjør det vanskeligere for seg. De føler de ikke har rett til å ytre sine behov og å kreve svarene de er ute etter. Så da spiller de spill og overanalyserer.

 

Anonymkode: b01c6...2f4

Men du er jo allerede i et forhold, så da møter du jo ikke de samme problemene med å skulle finne en kjæreste. Det er nok lettere med en slik kontakt du er ute etter, bare en elsker.

Anonymkode: a4d1e...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg angrer på at jeg var spydig - det er ikke en reaksjonsmåte jeg er en fan av. Det jeg egentlig mener er, at han tar kontakt igjen er en ganske god indikator på at han syns jeg er attraktiv. Så jeg synes kommentaren din var overflødig.

Anonymkode: b01c6...2f4

Ja det gjør han sikkert, men ikke det samme som at han vil pule med deg.

Nettopp vært der selv. Virkelig ikke vant med at det finnes menn jeg ikke kan få, men det gjør det visst  (denne vil pule med meg da men ikke noe mer. Tror nok ikke jeg vil "ha" han selv heller men det er ikke greia. Utsendemessig er jeg langt over og. Gahhh!).

Anonymkode: 3d9f0...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du er jo allerede i et forhold, så da møter du jo ikke de samme problemene med å skulle finne en kjæreste. Det er nok lettere med en slik kontakt du er ute etter, bare en elsker.

Anonymkode: a4d1e...f5d

Jeg er ikke i et forhold lenger, det er nå slutt etter 5 år.

Jeg har opplevd det som enkelt når jeg har funnet kjærester også, er rett frem på de typer relasjoner i tillegg.

Anonymkode: b01c6...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han ble kvalm.

Anonymkode: 48c82...01b

:fnise::fnise: mange morsomme folk som stikker innom her altså. Fred og lykke på din vei, homie.

Anonymkode: b01c6...2f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nettopp vært der selv. Virkelig ikke vant med at det finnes menn jeg ikke kan få, men det gjør det visst  (denne vil pule med meg da men ikke noe mer. Tror nok ikke jeg vil "ha" han selv heller men det er ikke greia. Utsendemessig er jeg langt over og. Gahhh!).

Anonymkode: 3d9f0...07a

Haha:)

Det er gøy å poppe egoet til damer som tror de er guds gave til alle menn.

Anonymkode: a97a4...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hey guuurl!

Så sant. Noen tenker for mye over sånt. Venninner av meg som "aldri" får det til og ikke finner relasjonene de er ute etter. Jeg blir ofte litt sånn "men det er jo så enkelt". Tror mange har et sjal av skam og redsel for avvisning at de gjør det vanskeligere for seg. De føler de ikke har rett til å ytre sine behov og å kreve svarene de er ute etter. Så da spiller de spill og overanalyserer.

 

Anonymkode: b01c6...2f4

Enig. Livet er for kort for den driten. Jeg sjekker opp, viser min interesse og forholder meg konsekvent. Den som ikke vil være med meg fordi det er for enkelt får heller gå hjem. Jeg synes det finnes langt mer interessante ting i verden enn å skape seg og lage unødvendig drama i romantiske relasjoner man håper skal bli noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte ikke noe mer fra han, men hørte fra andre at han visstnok røyker mye hasj. Det forklarer jo tafattheten. Så jeg bare slettet han - igjen. Vil ikke blande meg i noen som ruser seg. 

Beklager at det ikke ble noen suksesshistorie 😂 men en dag! Kommer min edrueligw ridder i skinnende rustning for et casual ligg og pizzabakeren. 

Anonymkode: b01c6...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.4.2018 den 0.54, AnonymBruker skrev:

Han jatta med og har feiga ut. Typisk menn egentlig. For eksempel om noen plystrer og kjører forbi deg i en bil også og roper søta vil du hoppe inn, og du faktisk sier heeey kjekken, ja kom igjen , kjør til et sted vi kan pule da, så blir de livredde og vet ikke hva de skal si og finner på en dum unnskyldning for at du må gå ut av bilen igjen,  eller om noen slenger etter deg på gata "oooh baby du skulle få smak den, vil du ha stor pikk?" og du faktisk stopper , gir de oppmerksomhet og sier ja greit vis meg pikken din , så løper de jo vekk. Og ofte bare noen spør om nummeret ditt og pplystrer etter deg på gaten og du sier du er helt med og ber han ringe senere, så ringer han ikke - fordi de feiger ut. De spiller tøffe og selvsikre men når de innser at dama også er selvsikker så innser de at de ikke har noe  å stille opp med selv.
Ville bare ledd av han der tinderfyren din :P Han har helt sikkert liten pikk eller vet han er dårlig i senga. Han feiga ut så det sier sitt om hvor lite han har å stille opp med også og bare lekte tøff i ord.

Anonymkode: cef83...319

Tror du kjenner mange feige menn. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Jeg er på tinder for en grunn, men er veldig kresen så veldig sjelden jeg kommer over noen hvor jeg bare tenker "nå skal vi pule". 

Så dukka han opp da, vet godt hvem han er, vi har møttes før for lenge siden, han er veldig attraktiv, det er jeg og, og vi matcher.

I korte trekk har vi hatt en "samtale" over 3 dager som sikkert bare er på 10 setninger til sammen:

Meg: vil du?

Han: Ja

Meg: når?

Han: *begynner å snakke om hvor travel han er*

Meg: Si et tidspunkt

Han: *foreslår 2 tidspunkt*

Meg: Passer for meg, da kan vi si tidspunkt 1

Og såå ingen svar. Har gått over et døgn. Han er veldig robotaktig og upersonlig på tekst, men har gitt tydelig tegn på at han vil. Det er så usexy å måtte mase og dra svar utav han, så jeg lurer på om dere hadde gidda å sende en melding for å purre? Burde jeg ta det som et tegn at han bare jatter med og egentlig ikke har tenkt å møte opp? Er folk virkelig så travle at de kan holde ut med å ikke svare på puleforespørsel så lenge? Skjønner om det var en vanlig samtale, men ikke dette her! Haha. 

 

Mvh. Klam I. Sprekken

Anonymkode: a7cf9...1dd

du mener det er usexy at du maser ? hva med at du tilbyr deg selv sex med en fremmed mann på den måten der uten forpliktelser ? Menn liker ikke billige skløter dessverre, du er på et helt annet nivå, ikke rart han ikke har interessen for deg

Anonymkode: 2eba3...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

du mener det er usexy at du maser ? hva med at du tilbyr deg selv sex med en fremmed mann på den måten der uten forpliktelser ? Menn liker ikke billige skløter dessverre, du er på et helt annet nivå, ikke rart han ikke har interessen for deg

Anonymkode: 2eba3...846

Jeg klarer meg flott med det motsatte kjønn. Jeg startet denne tråden for jeg møtte på motstand for en gangs skyld. Så kommentaren din er ubetydelig dessverre. Denne mannen oppsøkte meg igjen etter vi avsluttet kontakt første gang.

Anonymkode: b01c6...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det så vanskelig å spørre han da? MÅ kommunikasjonen absolutt gå annen hver gang? Blir svett av folk jeg altså. Spør han om tid og sted da, herregud. Et "rett frem"-menneske er du i hvert fall ikke. 

Anonymkode: d203c...992

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det så vanskelig å spørre han da? MÅ kommunikasjonen absolutt gå annen hver gang? Blir svett av folk jeg altså. Spør han om tid og sted da, herregud. Et "rett frem"-menneske er du i hvert fall ikke. 

Anonymkode: d203c...992

Har du lest alt? Det vi snakket om sist var at han tok kontakt når det skulle skje🙂

Anonymkode: b01c6...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han er tafatt. Kanskje prestasjonsangst. Jeg er en dame som ikke er rett frem. Men jeg finner ingen, selv om jeg synes jeg ser ganske bra ut. :)

Anonymkode: a4d1e...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, selv om jeg er ganske rett fram med hva jeg har lyst på/er ute etter så pleier jeg å formulere det på en mer leken og flørtene måte. Prøv det en gang! 

Anonymkode: 0558d...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...