Gå til innhold

Ikke invitert.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 3.5.2018 at 11:46 AM, O.G. said:

Ok du gjorde det sånn, men på den listen bør det jo ikke være navn som ikke er invitert i bryllupet, f.eks.

Men det kommer jo Ann på! Man kan jo ha andre folk i utdrikningslaget enn i bryllupet. Slike ting varierer fra brud til brud. I din gjeng er det på en måte. For andre er det på andre måter. 

Anonymkode: c6c24...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.4.2018 den 10.22, Trollmora skrev:

Jeg har også opplevd noe lignende, men på toppen av det hele ble jeg spurt om jeg kunne servere I bryllupet :jolie:

Å fyyyyy f. 🙈 Det er så drøyt..

Anonymkode: 6182e...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2018 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Men det kommer jo Ann på! Man kan jo ha andre folk i utdrikningslaget enn i bryllupet. Slike ting varierer fra brud til brud. I din gjeng er det på en måte. For andre er det på andre måter. 

Anonymkode: c6c24...528

Du hadde ikke blitt irritert og lei deg hvis du hadde blitt invitert i utdrikkingslaget og det viste seg at resten av gjengen din var invitert i bryllup og ikke du?

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 13.5.2018 den 19.40, O.G. skrev:

@rosahelikopter

Har bryllupet vært? Har du truffet bruden i etterkant? Hva har felles venner sagt? Har det vært noe etterspill?

Spør igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Bryllupet har vært, er flere som har reagert. Det har vært litt diskusjoner og jeg har sakt hva jeg har ment og motsatt. Hadde det blitt gjort på en annen måte med og fått en begrunnelse ei stund før, så ok. Men gjort er gjort nå. Sånn at det er sakt er vi begge voksne og har holdt oss saklig. 

Endret av rosahelikopter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, rosahelikopter skrev:

Hei. 

Bryllupet har vært, er flere som har reagert. Det har vært litt diskusjoner og jeg har sakt hva jeg har ment og motsatt. Hadde det blitt gjort på en annen måte med og fått en begrunnelse ei stund før, så ok. Men gjort er gjort nå. Sånn at det er sakt er vi begge voksne og har holdt oss saklig. 

Ja ha, hva var begrunnelsen hennes for å ikke invitere deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, O.G. skrev:

Ja ha, hva var begrunnelsen hennes for å ikke invitere deg da?

Går ikke inn på hele detalj pga lett gjenkjennelig. Men noe alla lite intimt bryllup. Ikke akkurat noen god begrunnelse for å utelukke en fra gjengen. Treffer vi hverandre sier vi hei, er man tilfeldigvis i samme selskap kan vi prate. Men det blir ikke noe mer enn det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, rosahelikopter skrev:

Går ikke inn på hele detalj pga lett gjenkjennelig. Men noe alla lite intimt bryllup. Ikke akkurat noen god begrunnelse for å utelukke en fra gjengen. Treffer vi hverandre sier vi hei, er man tilfeldigvis i samme selskap kan vi prate. Men det blir ikke noe mer enn det. 

Skjønner. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...