Gå til innhold

Hanne(18) doede som foelge av overdose på institusjon


Mari Y

Anbefalte innlegg

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge en ikke er på tvang, har faktisk intstitusjonen få muligheter til å gripe inn. 

Anonymkode: dd6a2...9db

Tvang forhindrer ikke overdoser og rusbruk! Ikke vær like overtroisk som jabx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du på død og liv forsvare helseinstitusjoner som tar livet av sine pasienter/ brukere? De som gjennom sin profesjon har ansvar for andre menneskers liv og helse, må stå til rette og få sin straff når de mislykkes!

Anonymkode: 4a341...c9d

Du kan ikke straffe deg bort fra overdoser! Det hjelper ikke på noen at noen får straff! Verken helsepersonell eller mennesker som bruker rusmidler. Det eneste som funker er en legalisering og forbud mot forfølgelse av mennesker som ruser seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grusom sak..ser på facebook på profilen til Hanne gamle griser som kommenterer på bilder av henne,smågodt❤️Du er deilig osv blir kvalm at mennene som utnyttet jentene seksuelt i bytte mot dop.Tragedie fra ende til annen for jentene

Anonymkode: 39e45...b88

Det kan like gjerne være jentene som utnyttet mennene for penger og dop! Jenter er ganske utspekulerte sånn skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, waco skrev:

Å sette mennesker i et mørkt kott til evig tid forhindrer som du sier ikke rusbruk.

Forresten, - det er bare overtroiske mennesker som mener at de kan forhindre andre mennesker enn seg selv i å ruse seg.

Og vet du hva? - Det er forbudt å bruke narkotika i norge, og derfor er alt annet enn å innrømme at forbudet ikke fungerer helt meningsløst. Du kan ikke fortsette å forby bruk. Greit nok at du foreslår å sette alle mennesker i norge i små mørke fangehull, - og endatil vil ikke norge bli rusfritt.

Skjønner du dette her selv?

Nå tror jeg ikke du har fulgt ordentlig med i hva det snakkes om her. I tillegg tilegger du jabx meninger og ytringer som han selv ikke har kommet med. Det er en uting. Han har f.eks. ikke foreslått å sette alle mennesker i kott, som du sier.

Uansett er det synd med disse drittungene som døde. Jeg var innom fb-siden til hun Hanne det snakkes om i tråden og bladde meg videre til flere av kjærestene/vennene hennes og det er åpenbart at det er mye i livet de tydeligvis har misforstått. De trenger hjelp alle sammen, men ser ut til å være mest opptatt av selfier og å "tøffe" seg... Tragisk

Anonymkode: 1a271...d2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, waco skrev:

Du kan ikke straffe deg bort fra overdoser! Det hjelper ikke på noen at noen får straff! Verken helsepersonell eller mennesker som bruker rusmidler. Det eneste som funker er en legalisering og forbud mot forfølgelse av mennesker som ruser seg.

:skratte:dummeste jeg har hørt. 

Anonymkode: a3a90...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Men kan de fotfølges? Lagt i reim? Tvangsavruses? Hvor går grensen? Hvilken behandling kan slike få? Så dere bildene de selv la ut på instagram? De levde utagerende liv. Ja det er fryktelig, men hva kunne de gjort? 

Anonymkode: f0879...0c7

Kan du sende meg instaen på pm😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, hobbykokken skrev:

Kan du sende meg instaen på pm😊

De ble lagt ut på Dagbladet sin artikkel, med sensurert navn.

Anonymkode: 1d12a...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så motbydelig at dere spekulerer i tråden, den burde vært sletta!!! Dere vet pårørende kan lese her inne?

Anonymkode: a7d65...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

:skratte:dummeste jeg har hørt. 

Anonymkode: a3a90...e37

Åja, løsningen er visste å forfølge mennesker. Uff av meg, - så klossete av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hanne skriver selv på facebook:

 

"Haha, trekant i fylla, fikk di pillene av de ekle menna også knulla vi dem! Husker du når du nesten måtte suge taxisjåføren hahaha? ......."

 

https://www.dagbladet.no/nyheter/15-aring-ble-sproytenarkoman-pa-statlig-barnevernsinstitusjon/69583335

 

Skylden er neppe hverken Hannes eller institusjonen. Hanne har opplagt blitt "groomet" av en gjeng.

Grooming, som ellers er kjent fra England, er mye mer vanlig her i Norge enn vi tror. Men myndigheter og journalister er livredde for å sette fokus på grooming-gjengene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...