Gå til innhold

Hvordan er foreldrelivet? HELT ÆRLIG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

På 17.4.2018 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Til alle småbarnsforeldre: Vil noen svare på hvordan dere synes det er å være foreldre? Angrer dere en sjelden gang iblant? Angrer dere ofte/sjelden? Hvorfor fikk dere barn? Hvordan? Var det planlagt/ikke planlagt? Følte dere at dere var presset fra kjæreste/familie/samfunn/venner? Følte dere at dere presset den dere var/er sammen med til å få barn? Er det noe dere hater ved dette livet? Hva gjør det verdt det? 

Anonymkode: 8ce78...b41

Høres nok litt teit ut og si det høyt men: Å vær foreldre er verdens hardeste, tøffeste, fineste og beste «jobb» ❤️ Jeg fikk min første når jeg var 21. Var første i vennegjengen og det var absolutt ikke planlagt. Men ettersom jeg hadde alt på plass så tengte Vi hvorfor ikke😅 Å når vi første ble 3 tok de ikke så lang tid før vi ble til fire👨‍👩‍👧‍👦   Selvfølgelig det er ikke gøy med bleieskift, våkenetter eller søskenkrangling men det er bare en liten del av det du opplever. Du vil og oppleve en latter som er så fin at du kan ikke unngå og smile, gleden over og se noen andre mestre og stoltheten over at noe så fantastisk hører til din familie❤️ det som folk sier: hva gjorde jeg før jeg fikk ungene. Det stemmer. Du blir en mester i multitasking og klarer plutselig 100ganger mer enn før. Du lærer deg og sette pris på små ting som og gå en kveldstur sammen med din bedre halvdel etter 19 på kvelden eller noe så enkelt som og ha 1time alene midt på dagen uten og gjør noe. Å selv om hverdagen er helt annerledes en før ungene kom, selv om du ikke har en 3del av tiden til det du gjorde før. Vill du ikke bytte det inn mot noe❤️ Det vil vær en Berg og dalbane men din livs opplevelse. Er det noe jeg hater ved dette livet?NEI... ingen ting... jeg ville ikke forandret noe ting. Ikke engang når de verste  raseri anfallene kommer fra tenåringen eller når omgangsyken er i hus, hater jeg det! Det er rett og slett det beste som har skjedd meg i livet❤️

Anonymkode: 204c8...dc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...