Gå til innhold

Kjæreste som forventer at orgasmer kommer som perler på ei snor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo det morsomste å lese :laugh: Hvordan tror dere vi egentlig gjør knipeøvelser? Jo, man trekker sammen musklene ;) Skal man fake så tar man selvfølgelig med sammentrekninger også!

Anonymkode: 66520...d3d

De sammentrekningene man klarer å gjøre ved kniping er ikke på langt nær sammenlignbare med orgasme hvor hele underlivet og musklene rundt trekker seg kraftig sammen. Alle som har kommet skikkelig vet det.

Anonymkode: fef45...59b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.4.2018 den 22.50, Pitofinaa skrev:

Shit, er det så mange som kommer hver gang dere har sex med mannen deres. Jeg har aldri i mitt liv klart å få orgasme, hverken på egenhånd eller med en partner. Skal innrømme at jeg et par ganger har faket til slutt også mas og kjas, men hvordan faker man egentlig noe man ikke har opplevd?😢

Kjøp en mini - vibrator, ta deg god tid, og så opplever du nok orgasmen du også ☺ https://www.sinful.no/rocks-off-80mm-klitorisvibrator

Anonymkode: 77110...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan han ikke forvente eller kreve noe som helst, og slett ikke orgasmer. Men han kan da ønske at han klarer å gi henne orgasmer, håpe at han klarer det, og bli litt skuffet når han ikke får det til . Det blir iallefall jeg, hver gang.

Anonymkode: 7f588...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er slitsomt at partner forventer orgasme av meg. Og jeg er mann. 

Anonymkode: 621d0...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes også det er slitsomt at partner forventer orgasme av meg. Og jeg er mann. 

Anonymkode: 621d0...095

Kan forsåvidt kjenne meg igjen i det du sier. Når man VET at hun ikke kommer, kan tenningen dabbe av såpass mye at det er vanskelig å komme selv. Ond sirkel for begge, på en måte

Anonymkode: 7f588...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 20.47, AnonymBruker skrev:

De sammentrekningene man klarer å gjøre ved kniping er ikke på langt nær sammenlignbare med orgasme hvor hele underlivet og musklene rundt trekker seg kraftig sammen. Alle som har kommet skikkelig vet det.

Anonymkode: fef45...59b

Jeg kommer skikkelig hver gang jeg har sex med typen min,men jeg kan fake de samme sammentrekningene om jeg vil. uten at han merker forskjell. Vi har testet det for gøy :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Mysticgirl skrev:

Jeg kommer skikkelig hver gang jeg har sex med typen min,men jeg kan fake de samme sammentrekningene om jeg vil. uten at han merker forskjell. Vi har testet det for gøy :fnise: 

Da kommer du ikke særlig kraftig.

Anonymkode: fef45...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kommer du ikke særlig kraftig.

Anonymkode: fef45...59b

Føles iallefall kraftig og deilig iallefall :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Føles iallefall kraftig og deilig iallefall :)

Du kommer sikkert like kraftig men ikke alle reagerer likt på samme orgasme. Vi er forskjellige

Anonymkode: 7c114...c8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 20.47, AnonymBruker skrev:

De sammentrekningene man klarer å gjøre ved kniping er ikke på langt nær sammenlignbare med orgasme hvor hele underlivet og musklene rundt trekker seg kraftig sammen. Alle som har kommet skikkelig vet det.

Anonymkode: fef45...59b

Haha! Tullball ;) Uansett ikke noe problem for meg, trenger ikke fake da jeg kommer hver eneste gang. Men å fake er null problem, så lenge man kjenner kroppen sin vet man hvilke muskler som reagerer og hvordan det ser og kjennes ut for partneren. Alt spørs på hvor godt man kjenner seg selv. 

Anonymkode: 66520...d3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer sikkert like kraftig men ikke alle reagerer likt på samme orgasme. Vi er forskjellige

Anonymkode: 7c114...c8e

Takk, får satse på det :fnise:

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Tullball ;) Uansett ikke noe problem for meg, trenger ikke fake da jeg kommer hver eneste gang. Men å fake er null problem, så lenge man kjenner kroppen sin vet man hvilke muskler som reagerer og hvordan det ser og kjennes ut for partneren. Alt spørs på hvor godt man kjenner seg selv. 

Anonymkode: 66520...d3d

Nettopp vi som har kommet mye ,vet hvordan vi kommer for å si det sånn  og kan etterligne det. Null problem her iallefall, selv om jeg selvsagt ikke bruker å fake da. Men poenget er jo at det er lett å fake om vi vil :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...