Gå til innhold

Jeg hadde sex med en 63 år gammel mann i helgen


Blomsterjente

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
På 16.4.2018 den 14.03, Blomsterjente skrev:

Traff han på en bar i helgen. Han var utrolig kunnskapsrik innen det jeg studerer og hadde mange spennende ideer. Jeg går bachelorprogrammet for kunsthistorie. Jeg skulle jo egentlig videre med venninnene mine, men ble sittende og prate med han på baren etter at han kom bort og tok kontakt. Jeg ble først veldig positivt overrasket over at han hadde guts til å ta kontakt med meg, jeg er jo bare 21. Han er skallet og har litt mage, han ser ikke noe yngre ut enn alderen sin heller, derfor synes jeg det var tøft av han å ta kontakt med meg. Men han var helt skjønn og morsom på innsiden. Han jobber egentlig innenfor handel, men er kunstner på si og er utrolig kunnskapsrik om kunst og kunsthistorie.

Tror vi pratet om kunst og etterhvert alt mulig i ihvertfall to timer, ene venninna mi forstod at jeg faktisk ble igjen med han, de andre hadde jo forlengst dratt videre, hun satt og pratet med oss en stund, før hun også stakk videre, jeg sa bare at vi snakkes i morgen. Han spurte om jeg ville bli med han hjem og se på en spesiell malingskunst han hadde utviklet som ikke var helt ulik akvarellmaling. Jeg følte ikke et eneste sekund at det var feil av meg å bli med ham hjem, for vi hadde så utrolig god kjemi. Men jeg må tilstå at jeg hadde en god spenningsfølelse i kroppen.

Vi tok jo noen glass vin hjemme hos han, og jeg tenkte jo etterpå at jeg virkelig har lyst å gjøre dette, så jeg tok inititiativ. Vi klinet en god stund i sofaen hans, han var en veldig god kysser. Etterpå utviklet det seg helt naturlig og vi hadde fantastisk sex. Han slikket meg guddommelig. Jeg ble jo natten over, vi prøvde også analsex. Det var litt uvant i starten men vi tok oss skikkelig tid og han myknet først opp med pekefingeren , så tommelen og så etterhvert prøvde vi oss litt frem. Han var fantastisk på alle mulige måter.

Noe forhold blir det nok ikke mellom oss, og det spørs om det også blir med denne ene gangen med han. Er litt redd for å ødelegge den spesielle magien vi hadde hvis jeg treffer han flere ganger. Tenkte bare jeg ville dele dette med dere. :) 

Du husket vel prevensjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja hva er viktigst av kjemi eller alder? Synes det er litt rart med yngre jenter som har affærer med eldre menn. Men egentlig synes jeg det er enda merkeligere med alle de direkte usympatiske og hensynløse unge mennene som drar damer hele tiden.

Anonymkode: e1128...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja hva er viktigst av kjemi eller alder? Synes det er litt rart med yngre jenter som har affærer med eldre menn. Men egentlig synes jeg det er enda merkeligere med alle de direkte usympatiske og hensynløse unge mennene som drar damer hele tiden.

Anonymkode: e1128...20b

Ja, mener du oss som foretrekker eldre damer da eller ?   Klart som f at damene er lei av havråtten gubbekuk når de er på sin seksuelle topp, og vil ha "the real thing".

Anonymkode: 145ac...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 1.09, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Det er jo den eldste og mest klisjéfylte historien i boka, utforsket i kultur og psykoanalyse siden antikkens Hellas. Elektrakomplekset. Hva er bidraget ditt? Skal ikke du liksom være kunsthistoriker?

Anonymkode: 5ff45...4a0

Gi henne litt slack. Hun er en 21 år gammel kunsthistoriker. Har sikkert ikke lest så langt uti boka enda. 

Syns setningen " han slikket meg guddomnelig" var morsom.

Syns egentlig ikke det er så rart hun k8m godt overens med en eldre med slike gammelmodige formuleringer . 

Anonymkode: 51246...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kødd er det kanskje ikke. Det finnes så mange rare fetisjer at det sikkert finnes en gamlisfetisj også. Men ingen grunn til at gamlisene trenger å rope høyt hurra, for dette er nok sjelden vare. 

Anonymkode: dc431...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...