Gå til innhold

Høydeforskjell mellom mannen og dama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleide synes menn over 190 var så sexy! Likevel ble jeg forelsket i en på 170. Rart med det.. 

Anonymkode: 24122...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjenner mange der begge foreldre er rundt 170-175 og barna har blitt høye (over 180)

Anonymkode: 95143...c03

Ts her. Det er fint. Ja det har nok mye med gener å gjøre også. 

Anonymkode: 23036...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra kvinne på 150 (ikke dverg). Jeg foretrekker menn som er 177-195 ;)

Anonymkode: 541e5...3a9

Syns det er søtt med høydeforskjell, er selv rundt 165, og liker 185-190.

Men du på 150 foretrekker menn på 195?? Du vil se ut som et barn ved siden av noen som er så høye.... 😳

Anonymkode: 7f15b...c94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg pleide synes menn over 190 var så sexy! Likevel ble jeg forelsket i en på 170. Rart med det.. 

Anonymkode: 24122...106

Hehe, så bra. Ja, menn over 190 er sexy, men siden jeg ikke er noe spesielt høy så blir over 190 nesten for høyt for meg. Du ble nok forelsket i han på 170 fordi dere var en ekstremt god match på alle andre områder tenker jeg. Hvor høy er du selv da? 

Anonymkode: 23036...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rareste jeg har hørt egentlig, at høyden kan ha så mye å si. Jeg er 1,53 og samboeren min er 1,78

Anonymkode: 5b806...de9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hehe, så bra. Ja, menn over 190 er sexy, men siden jeg ikke er noe spesielt høy så blir over 190 nesten for høyt for meg. Du ble nok forelsket i han på 170 fordi dere var en ekstremt god match på alle andre områder tenker jeg. Hvor høy er du selv da? 

Anonymkode: 23036...a21

165. Tidligere vært sammen med 180-197!

Anonymkode: 24122...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er søtt med høydeforskjell, er selv rundt 165, og liker 185-190.

Men du på 150 foretrekker menn på 195?? Du vil se ut som et barn ved siden av noen som er så høye.... 😳

Anonymkode: 7f15b...c94

Ts her. Jeg er enig med dere. Liker også at det er en god høydeforskjell når vi er ganske lave selv. Men 195 blir jo veldig høyt igjen 😜

Anonymkode: 23036...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

165. Tidligere vært sammen med 180-197!

Anonymkode: 24122...106

Så fint. Ja da har de jo stortsett vært minst 15 cm høyere enn deg. Noe jeg synes er fint :)

Anonymkode: 23036...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er søtt med høydeforskjell, er selv rundt 165, og liker 185-190.

Men du på 150 foretrekker menn på 195?? Du vil se ut som et barn ved siden av noen som er så høye.... 😳

Anonymkode: 7f15b...c94

Så snilt sagt av deg, kjære medkvinne :)

Til ts: sex er ikke noe problem. Min eks var 196.

Anonymkode: 541e5...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rareste jeg har hørt egentlig, at høyden kan ha så mye å si. Jeg er 1,53 og samboeren min er 1,78

Anonymkode: 5b806...de9

Ja, da har du jo funnet deg en høy mann, og høydeforskjellen mellom dere er fin! Jeg foretrekker at mannen ser en god del høyere ut enn meg også. 

-TS 

Anonymkode: 23036...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så snilt sagt av deg, kjære medkvinne :)

Til ts: sex er ikke noe problem. Min eks var 196.

Anonymkode: 541e5...3a9

Okei så bra sex fungerte bra 😀

-TS 

Anonymkode: 23036...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener 174 er for lite, men 177 går fint. Det er 3 cm, det synes ikke engang. 

Forstår ikke at folk er så opphengt i høyde. 

Anonymkode: eda72...025

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i mitt liv er like høy som meg (170). Føler meg liten og nett, og beskyttet sammen med han. Viktigst av alt er at han er verdens fineste mann, livet ville blitt så fattig uten. Elsker han :ninuskapus:

Anonymkode: f416d...96b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener 174 er for lite, men 177 går fint. Det er 3 cm, det synes ikke engang. 

Forstår ikke at folk er så opphengt i høyde. 

Anonymkode: eda72...025

Som jeg skrev så foretrekker jeg de over 180. Men for å ikke være for firkantet så kan jeg strekke meg ned til 177. Men det er da minimum for hva jeg føler meg ok med, under det igjen blir for lavt. Kan selvfølgelig skrive 176, eller 175, men da begynner det å bli ukomfortabelt lite.. 

-TS. 

Anonymkode: 23036...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ei kvinne på 171 cm må ha en mann som er MINST (det var tydeligvis viktig å uttrykke det slik) 10 cm høyere, men dersom kvinnen er 172 cm, er det fint om mannen er 5 cm høyere. Ser du virkelig forskjell på to kvinner på henholdsvis 171 og 172 cm i høyde?

Og dersom kvinnen er 177 cm, må det fortsatt være 5 cm, helst mer, men dersom kvinnen er 178 cm (slik som meg), er det tilstrekkelig at mannen er 0,1 cm høyere, fordi han da er høyere? Interessant.

Endret av nordlending
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er søtt med høydeforskjell, er selv rundt 165, og liker 185-190.

Men du på 150 foretrekker menn på 195?? Du vil se ut som et barn ved siden av noen som er så høye.... 😳

Anonymkode: 7f15b...c94

Hvis du ikke ser forskjell på et barn og en lav kvinne så foreslår jeg briller asap. 

Anonymkode: 3088c...053

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg traff en over en tid som var like høy som meg, 167. Jeg synest vel ikke det er super attraktivt, sånn egentlig. Men, var langt ifra høyden som gjorde at jeg droppa ut.

Han jeg har crush for nå er sikkert ikke høyere enn 173 men det spiller ingen rolle. Han er så mye mann uansett.

Anonymkode: a0ab5...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 cm. Eksen min var 186 cm og nå skal jeg på date med en på 173 cm. Lurer på hvordan det er med en såpass mye lavere mann enn eksen. Jeg tenker 8 cm mer enn meg bør være greit, men vi får se om jeg synes han blir mindre maskulin pga høyden sin.

Tenker jo at det er noen fordeler med å være nærmere i høyde også jeg da. Stående sex i dusjen var f.eks ikke så enkelt med 21 cm i høydeforskjell :P 

Anonymkode: a63e8...61d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 179 cm, han jeg er sammen med er 176 hm, kunne ikke brydd meg mindre. Synes det er rart at korte damer har så mye høydekrav.  

Anonymkode: a99b3...73d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde er egentlig irrelevant. En på 180 kan virke lav og en på 170 kan virke høy. Hvordan de bærer seg, rak i ryggen osv betyr mye. Dere henger dere opp i ubetydelige ting, dere fortjener ikke bra menn! 

Anonymkode: f416d...96b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...