Gå til innhold

Hva slags foundation brukte dere når dere sto brud?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Synes Estee Lauder sin double wear foundation er helt utrolig, den sitter godt uansett hvor mye du svetter og hvor varmt det er! Men den gir litt flashbacks på bilder med blitz dessverre. Jeg har løst det med å bruke et farget mineralpudder over.

Anonymkode: 300d1...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.4.2018 den 1.00, Peonjenta skrev:

Jeg er i villrede.  Vil ha en foundation uten spf da det gir flashback og ofte blek hud på bilder.  Vil også gjerne ha en som er medium dekkende, i en glødende eller satinfinish.  I tillegg må den selvfølgelig holde seg fin hele kvelden.   Jeg skal gifte meg i søreuropa hvor gradestokken kan krype over 30 gr i slutten av juni når jeg skal gifte meg.  Har tilgang til en Sephorabutikk dit vi skal men ville helst funnet den nå i Norge i butikk eller en norsk nettshop?   Noen tips?  Kom gjerne med tips på andre gode produkter dere brukte på deres store dag også. :)  Prisen kan godt være litt snill, sånn max 400 kr..

Nye foundationen til Dior er uten, men mange glød foundationer er veldig fin selv om d er spf... nye dior er 40ml 425kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på denne, har brukt den før men mange år siden.  Den sitter nok ikke så lenge som jeg ønsker men den er medium dekkende og ser naturlig ut på huden.  Har hatt serum/gel versjonen også men den er mindre dekkende. 

https://www.parfyme-klikk.no/Bourjois-Healthy-Mix-Foundation-30ml-58-Caramel-s43192/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Estee Lauder sin double wear foundation er helt utrolig, den sitter godt uansett hvor mye du svetter og hvor varmt det er! Men den gir litt flashbacks på bilder med blitz dessverre. Jeg har løst det med å bruke et farget mineralpudder over.

Anonymkode: 300d1...964

Den sitter nok bra men jeg syns den er altfor synlig på huden...foretrekker de som lar din naturlige hud skinne igjennom. Prøvd light versjonen også, likte ikke den så godt heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lagt profesjonell sminke på den store dagen og hun som sminket meg bruke fundation fra MAC. Satt godt hele dagen og fikk NYDELIGE bryllupsbilder. Hun gav også mannen min en runde med pudderet før fotograferingen og selv han måtte innrømme at jo, det var fint og ikke ha så blank hud på bildene. 

Anonymkode: 76d4c...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...