Gå til innhold

Tror han har blokkert meg fra mystory. Trenger råd av noen som kan snapchat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig liten sannsynlighet at han ikke har lagt ut noe. Det går nemlig aldri 12 timer mellom hver gang han legger ut noe. Jeg er sånn som aldri legger ut mystory. Han er sånn som legger ut når han kjører bil, ligger på sofaen, trener, ute å spiser, på jobb osv...og akkurat nå er han på en mini guttetur. Da blir det ganske mistenksomhet når det ikke ligger noe story hos meg. Hvis man er ett menneske som nevnt ovenfor at han legger ut "alt" (mindre spesielle ting.) Da er det merkelig at det ikke ligger noe på mye story når du er på tur. 

Ts

Anonymkode: d4bd9...8bc

Er det eneste grunnen til at du tror han har blokkert deg? Da er du som har issues ikke han? For det her, det var veldig tynn grunnlag av deg..er du sjalu til vanlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg vil kunne se det han la ut før han blokkerte meg? Eller forsvinner det også? 

Ts

Anonymkode: d4bd9...8bc

Tror nok det forsvinner ja :) 

Anonymkode: cbec8...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, sweety pie skrev:

Er det eneste grunnen til at du tror han har blokkert deg? Da er du som har issues ikke han? For det her, det var veldig tynn grunnlag av deg..er du sjalu til vanlig?

Nei. Dette har ikke noe med sjalusi å gjøre. Men når partner blokkerer, sletter, lyver og holder en uttafor. Nei jeg blir ikke sjalu, jeg blir sint. Fordi jeg synes det er respektløst å holde på sånnt. Han kommer hjem om noen få timer. Da vil jeg nok få det bekreftet. 

Ts

Anonymkode: d4bd9...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det som han la ut før han blokka vil hun fortsatt se. Testa det en gang jeg la ut en story og blokka deretter samboer han kunne se den storyen men ikke det neste jeg la ut. Er snart 2 år siden da så kan jo ha endra seg

Anonymkode: 29f98...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Men skal derimot spørre han i morgen når vi er sammen. Da skal jeg spørre han om å få se storyen hans. Da blir det tydelig om det ligger story der som jeg ikke har kunnet sett på mange timer. 

Ts

Anonymkode: d4bd9...8bc

Akkurat det her fikk meg til å skjønne at han kanskje blokkerer deg, selv om det ikke burde være slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spør noen felles venner som har han på Snap men kanskje er litt mer "din" enn hans venn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Dette har ikke noe med sjalusi å gjøre. Men når partner blokkerer, sletter, lyver og holder en uttafor. Nei jeg blir ikke sjalu, jeg blir sint. Fordi jeg synes det er respektløst å holde på sånnt. Han kommer hjem om noen få timer. Da vil jeg nok få det bekreftet. 

Ts

Anonymkode: d4bd9...8bc

 

Ja, her kom vel svaret... Dette forholdet er nok på vei til slutten dessverre.

Anonymkode: e6dc9...647

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, chisandra skrev:

Akkurat det her fikk meg til å skjønne at han kanskje blokkerer deg, selv om det ikke burde være slik.

Altså jeg mener ikke at han må dele alt med meg. Men hva er det som alle vennene hans på snap kan se som jeg ikke kan se ? 

Det er jævla skittent gjort å behandle dama si på denne måten som han gjør. 

Ts 

Anonymkode: d4bd9...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg mener ikke at han må dele alt med meg. Men hva er det som alle vennene hans på snap kan se som jeg ikke kan se ? 

Det er jævla skittent gjort å behandle dama si på denne måten som han gjør. 

Ts 

Anonymkode: d4bd9...8bc

Det spørs jo på din oppførsel. Hvis du har blitt sur over ting han har lagt ut tidligere så er det ikke rart han blokkerer deg. Uansett hva som ligger bak så er det ikke et godt tegn. Han er nok på vei ut. Samboere holder ikke på sånn som dere hvis det er et sunt forhold med gjensidig respekt.

Anonymkode: ce0ae...408

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Dette har ikke noe med sjalusi å gjøre. Men når partner blokkerer, sletter, lyver og holder en uttafor. Nei jeg blir ikke sjalu, jeg blir sint. Fordi jeg synes det er respektløst å holde på sånnt. Han kommer hjem om noen få timer. Da vil jeg nok få det bekreftet. 

Ts

Anonymkode: d4bd9...8bc

Ja, nå kommer du jo med mer informasjon. At han blokkerer og sletter deg osv. Er lite voksent. Hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, sweety pie skrev:

Ja, nå kommer du jo med mer informasjon. At han blokkerer og sletter deg osv. Er lite voksent. Hvor gamle er dere?

Jeg er 28 han er 38. Jeg synes sånnt er merkelig. Jeg selv skjuler aldri noe fra han eller sletter ting, juger eller blokker han fra sosiale medier. Jeg står for ting jeg gjør og alt ligger fremme. Uansett om han liker det eller ikke.Jeg blir kvalm av at han lusker rundt, er så hemmelighetsfull og løgner.  Vet ikke om jeg gidder dette mere. 

Ts 

Anonymkode: d4bd9...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har dessverre ikke en matchende personlighet.

Jeg datet også en gang en som ville vite ALT jeg hadde på mobilen og hvem jeg chattet med osv.

Selvfølgelig: Vi datet, vi var aldri eksklusive, - selvfølgelig hadde jeg andre private samtaler med jenter gående på chatt, noe som ikke angår noen andre.

Full åpenhet hos den ene fungerer ikke hvis den andre tenker at; hm... min Facebook, er min Facebook'', hm... min mobil er min mobil''. Jeg heller mot sistnevnte. Og det gjør nok de fleste andre også.

Bare fordi man ikke vil dele hver halve detalj hvert eneste sekund, så betyr det ikke at man ''skjuler'' noe, nei.

Anonymkode: d8a85...c24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har dessverre ikke en matchende personlighet.

Jeg datet også en gang en som ville vite ALT jeg hadde på mobilen og hvem jeg chattet med osv.

Selvfølgelig: Vi datet, vi var aldri eksklusive, - selvfølgelig hadde jeg andre private samtaler med jenter gående på chatt, noe som ikke angår noen andre.

Full åpenhet hos den ene fungerer ikke hvis den andre tenker at; hm... min Facebook, er min Facebook'', hm... min mobil er min mobil''. Jeg heller mot sistnevnte. Og det gjør nok de fleste andre også.

Bare fordi man ikke vil dele hver halve detalj hvert eneste sekund, så betyr det ikke at man ''skjuler'' noe, nei.

Anonymkode: d8a85...c24

Så hvilke detaljer er det du kan dele med hele snapchat lista de. Men dama må blokkeres? 

Som nevnt.  Jeg forventer ikke at han skal dele alt med meg nei. Men når du bevisst går inn for å blokkere dama og hun ikke kan se det du deler med alle andre. Hva skal det bety ifølge deg?...

Men ja du har nok rett der. Vi har forskjellige personligheter.  Jeg er veldig åpen i forholdet og har ikke noe behov for å skjule handlinger. Tror nok det her nermere seg slutten for min del. Orker ikke å være sammen med ett menneske som aldri kan være ærlig om noe som helst. 

Anonymkode: d4bd9...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner du ingen du vet han er venn med på snap som kan sjekke om han har lagt ut noe?

Anonymkode: 2d3ac...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du ingen du vet han er venn med på snap som kan sjekke om han har lagt ut noe?

Anonymkode: 2d3ac...81d

Kjenner 1. Men synes det blir litt drøyt å spørre henne om han har lagt ut story. Hva tror du dama tenker? "Hvorfor kan hun ikke se samboer sin story"? 

Venter heller til han er hjemme. Så kan jeg be om å få se storyen hans. 

Ts 

Anonymkode: d4bd9...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare dumpe han? Har dere så lite tillit i forholdet så er det trolig bare et spørsmål om tid før det går ad undas uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner 1. Men synes det blir litt drøyt å spørre henne om han har lagt ut story. Hva tror du dama tenker? "Hvorfor kan hun ikke se samboer sin story"? 

Venter heller til han er hjemme. Så kan jeg be om å få se storyen hans. 

Ts 

Anonymkode: d4bd9...8bc

Er dette en venninne av deg? Da hadde jeg spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du ut av det da han kom hjem TS? 

Anonymkode: bd411...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...