Gå til innhold

Lørdagskveld: Hva har du på deg akkurat i kveld?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 Adidas treningstights , stripete genser med 3/4 arm og Stormberg fleece jakke (resirkulert fleece)+ tynne ullstrømper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversized joggebukse, cropped hoodie, ansiktsmaske og neglelakk som matcher vinen 💅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en pandemi-lørdagskveld foran TV'en... Er sååååå lei. 

joggebukser, fleecegenser, filt-tøfler og raggsokker. 

Anonymkode: 95012...a6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa Gear superundertøy (det til menn passer meg bedre. Er høyere i livet), mariussokker og en oversized strikket genser

Nettopp kommet inn døra etter en langtur i skauen

293CE8EB-FBCF-4265-8F87-05EA538FC902.jpeg

5B7C417F-0F79-438C-A973-B7B0A5A74D2F.jpeg

Anonymkode: cad57...14b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag orka jeg ikke mer joggebukse, så tok på meg den strammeste jeansen jeg har selv om jeg bare skulle sitte hjemme alene i sofaen, har akkurat kneppet opp og dratt ned glidelåsen etter middag😅

Anonymkode: 9832d...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom hjem fra jobb for en liten time siden, har på pysjamas og ingen BH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosesokker, pysjamasbukse, grå t-skjorte og knelang morgenkåpe i fleece, med andre ord hjemmekontoruniformen min 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå Adidas hettegenser med gule striper, under den en gul Fila hettegenser, svart Puma joggebukse og hvite Adidas sokker (med hvite Puma under) utenpå joggebuksa. 

Anonymkode: 9452c...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-shirt og strømpebukse, nå naken under dyna🤭

Anonymkode: 63abe...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykehusbukse, som jeg fikk låne med meg meg hjem etter en operasjon grunnet manglende bukse som jeg kunne kneppe over operasjonsarret uten store smerter 🙈 (er blitt yndlingssløvebuksen min, så den leverer jeg aldri tilbake 😬), blå blusse, slitt mamma truse og bh, og ullsokker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat hjem fra jobb så har fortsatt sykepleier-uniformen min på, men nå blir det en dusj og etterpå boxere og t-shirt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Archer skrev (Akkurat nå):

Kom akkurat hjem fra jobb så har fortsatt sykepleier-uniformen min på, men nå blir det en dusj og etterpå boxere og t-shirt.

Tar du med deg uniformen hjem? Sånt sluttet vi med både i kommunehelsetjenesten og sykehus her jeg bor, for 20 år siden. Hvilket årstall kommer du fra? Eller jobber du noen steder der man er lite i kontakt med pasienter? 

Anonymkode: b256d...f4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tar du med deg uniformen hjem? Sånt sluttet vi med både i kommunehelsetjenesten og sykehus her jeg bor, for 20 år siden. Hvilket årstall kommer du fra? Eller jobber du noen steder der man er lite i kontakt med pasienter? 

Anonymkode: b256d...f4f

Ja, bor 2 minutter fra sykehuset jeg jobber på så da går det fint. Ja jeg har ikke kontakt med pasienter der jeg jobber, ikke nærkontakt ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Rød, langermet nattkjole og et stort pledd. Rett fra dusjen og oppi sofaen. Skal se på alle mot en. 

Anonymkode: 6da47...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får besøk av et vennepar som vi har vært sammen med gjennom hele denne tiden. Føler litt for å pynte oss, og jeg skal straks ta på en sort, knelang kjole med litt ermer fra Mexx. Sorte stayups, og litt enkle smykker i sølv til.  

Anonymkode: 4d434...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...