Gå til innhold

Dama er sur fordi jeg sa hun er min nr. 5 favorittperson


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, abc123detvardet skrev:

Er ikke akkurat slik det fungerer da...

Hvis man er mer glad i bestekompisen enn kona så forstår jeg ikke hvorfor man ikke er sammen med bestekompisen i steden. En kjæreste eller partner burde jo være den personen man setter høyest.

Og setter man bestekompisen sin høyere så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke er sammen med bestekompisen i steden.

Vi lever jo i 2018, så homofili er ikke akuratt en skam, det er helt normalt og greit. 

Jeg hadde iværtfall aldri giddet å bli sammen med noen om det var andre personer jeg satt høyere og var mer glad i.

Anonymkode: 529bf...c8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis man er mer glad i bestekompisen enn kona så forstår jeg ikke hvorfor man ikke er sammen med bestekompisen i steden. En kjæreste eller partner burde jo være den personen man setter høyest.

Og setter man bestekompisen sin høyere så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke er sammen med bestekompisen i steden.

Vi lever jo i 2018, så homofili er ikke akuratt en skam, det er helt normalt og greit. 

Jeg hadde iværtfall aldri giddet å bli sammen med noen om det var andre personer jeg satt høyere og var mer glad i.

Anonymkode: 529bf...c8e

Er ikke slik homofili fungerer....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, abc123detvardet skrev:

Er ikke slik homofili fungerer....

Hva er poenget ditt? Trådstarter skriver at han er mer glad i bestekompisen. Hvordan kan man vite at det ikke funker hvis man ikke har prøvd?

Anonymkode: 529bf...c8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

Hey, du glemte Thor Bjørklund. Det var han som patenterte ostehøvelen. Livet ditt hadde vært LITT kjipt uten ostehøvelen, ja? Trur han er ganske mye mer betydningsfull enn dama di, han fortjener minst femteplassen. Sorry dame, det blir nok sjetteplass på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull. Enhver skikkelig mann setter barna sine aller først, og så kona.

Anonymkode: 4e486...980

Tull! 

Enhver mann setter barna først, så elskerinna, dernest kona. 

Anonymkode: cd709...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Shiroe skrev:

Men alså, om dere får barn, kommer de før eller etter Winston Churchill? 

Shiroe stiller de riktige spørsmålene! Vi forventer svar, TS

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Mer enn moren din?

Anonymkode: 411fa...ba9

Jeg prioriterer han mer enn moren min. Er like glad i dem, men på ulike måter. Og jeg elsker begge, men på ulike måter! Men jeg tilbringer mer tid med han og ønsker også å tilbringe mer tid med han. Sånn er det i alle fall for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du er sammen med henne for å få fast tilgang til sex, og synes hun burde være takknemlig for å være nummer 5 som person.

Anonymkode: d5805...45e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ser for meg bryllupstalen, liksom.  "Du er nå brukanes, men du er ingen Winston Churchill akkurat :bryllup:"

 

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Søgni skrev:

Bare ser for meg bryllupstalen, liksom.  "Du er nå brukanes, men du er ingen Winston Churchill akkurat :bryllup:"

 

 

 

Åherregud dette er tråden som bare gir og gir ❤❤

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tragisk med mammadalter og pappadalter som setter foreldrene sine foran alt og alle. Det er faktisk meningen at man skal bli voksen og flytte fra sin mor og far, og ikke for evig være lille gutten aller dattera til foreldra sine, det er bare rart.

Helt enig! Har sett voksne folk sipe og bælje i foreldrenes begravelse. Selv om de var voldsomt gamle da de døde, type 80-90 år.

Anonymkode: 4a611...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.4.2018 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig..!

At barn og partner kommer først er en naturlig del av det å bli voksen.

Anonymkode: 4e486...980

Jeg må ærlig innrømme at mamma en min nummer en. Og visst jeg først skal lage en liste, så hadde lillesøster hvert nummer 2 og min mann nummer 3 

Anonymkode: 95856...4a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 15.16, chisandra skrev:

Det spørs om det ikke var Winston som fikk henne til å surne skikkelig. Egentlig litt overrasket over at det ikke befant seg ei bikkje over henne på lista også 😂

Jeg hadde heller godtatt å komme etter bikkja på lista enn å komme etter Winston Churchill! For meg er dyr fullverdige familiemedlemmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Identiteten din utvikler seg og endrer seg etterhvert som at du blir voksen og løsriver deg fra din fødselsfamilie, da går du fra å være sønn først til å være ektemann/far først. That is, hvis du har en normal utvikling, de som ikke har det, ender opp med å forbli en sønn først for aldri, med et usunt forhold til sin mor og et dårlig forhold til sin egen skapte familie. 

Anonymkode: ac598...934

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som skriver at dama før mamma’n. Må den ene aller den andre komme før? Kone og mamma er 2 forskjellige ting som jeg man elsker like høyt men på forskjellige måter. Jeg elsker mannen min over alt på jorden men kan heller ikke si at jeg elsker pappa’n min « mindre» enn han.

Anonymkode: 1ecab...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Identiteten din utvikler seg og endrer seg etterhvert som at du blir voksen og løsriver deg fra din fødselsfamilie, da går du fra å være sønn først til å være ektemann/far først. That is, hvis du har en normal utvikling, de som ikke har det, ender opp med å forbli en sønn først for aldri, med et usunt forhold til sin mor og et dårlig forhold til sin egen skapte familie. 

Anonymkode: ac598...934

Nettopp!

Anonymkode: bd53b...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt forhold til andre mennesker, får du når du klarer å få dem til å føle seg som nummer 1 når dere er sammen.   Det gjelder alle du har et nært forhold til, men er ekstra viktig med dama. Der kan du med fordel legge inn et ekstra gir. 

Uansett hvilke lister og rangeringer du har i hodet ditt, er det klokt å alltid la henne føle seg som det beste som har skjedd deg. 

Test dette en måneds tid. Det er stor sjanse for at du blir overbevist. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjerne vere mer glad i foreldra dine enn dama men trenger kanskje ikke fortelle det til henne :P

Spørs jo også hvor lenge dere har vert sammen.

Min samboer gjennom 12 år kan gjerne vere like glad i sin far som meg, bare på en annen måte. (Ikke så godt forhold til sin mor) men jeg håper og tror at barna kommer aller først :)

Anonymkode: fbce5...6d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...