Gå til innhold

Tror dere det er vanskeligere å få partner når man blir eldre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillemy36
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen erfaringer? 

Anonymkode: c3c51...2c4

Føler du det selv at det er vannskelig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ihvertfal det er vanskelig å få seg partner når man er ung :P ser ikke vitsen heller. Jo yngre man er når man innleder noe jo størrre er sjansen for st det ryker før eller siden. Jo yngre jo mer rastløs, jo større er sjansen for å finne en ny på reisen eller at din utkårede finner ny. 

Har ikke prøvd å være eldre enda, så jeg vet ikke. I byene er det nok ikke så vanskelig... på bygda er det nok verre. De som har blitt singel i godt voksen alder eller har vært singel i mange år og er 35+ har ikke endt opp med noen ny.

Anonymkode: c3dd9...3dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Capri-Sun

Jeg er 39 og har samboer, men skulle det bli slutt så hadde jeg vel klart å finne meg en. Litt bagasje med barna da, men det er jo vanlig på min alder. Er vel noen enslige menn i 40+ på leting og, skulle det bli aktuelt :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Capri-Sun skrev:

Jeg er 39 og har samboer, men skulle det bli slutt så hadde jeg vel klart å finne meg en. Litt bagasje med barna da, men det er jo vanlig på min alder. Er vel noen enslige menn i 40+ på leting og, skulle det bli aktuelt :kristin:

Er jo flust av yngre menn der ute også da, så nok å ta av.

Anonymkode: 4af01...287

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Capri-Sun
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er jo flust av yngre menn der ute også da, så nok å ta av.

Anonymkode: 4af01...287

Ja, hvis de vil ha en eldre så. Men det tenker jeg at de ikke vil, for de vil gjerne ha barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel kvinne på 40 år, og synes det er veldig vanskelig. Synes det var mye lettere for 10 år siden, da jeg var singel. 

Nå møter jeg stort sett menn, som er skilt og ikke ønsker noe seriøst. Eller menn som i flere år har hatt uflaks med kvinner, og nå er bitre og skal heller straffe oss.

Vil jeg ha sex, er det fortsatt ikke noe problem. Men jeg ønsker meg ett seriøst forhold, og det ser ut som er veldig vanskelig å finne.

Anonymkode: f738d...1c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel kvinne på 40 år, og synes det er veldig vanskelig. Synes det var mye lettere for 10 år siden, da jeg var singel. 

Nå møter jeg stort sett menn, som er skilt og ikke ønsker noe seriøst. Eller menn som i flere år har hatt uflaks med kvinner, og nå er bitre og skal heller straffe oss.

Vil jeg ha sex, er det fortsatt ikke noe problem. Men jeg ønsker meg ett seriøst forhold, og det ser ut som er veldig vanskelig å finne.

Anonymkode: f738d...1c8

Samme som deg. Dame over 40. 

Kunne fått sex ingen problem, men ikke funnet en seriøs mann som vil mer. 

Kunne gjerne, men må like utseende og annet. 

Anonymkode: c3c51...2c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Er snart 50 år og mannfolka står i kø ;) er riktignok godt gift nå, men har aldri hatt trøbbel med å finne ny partner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 40 åra, og det er ikke noe problem å finne menn som vil ha sex. Verken yngre eller eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri vært noe problem å få sex, men forhold er det ingen mannfolk som vil ha. 

Anonymkode: 66013...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 45 og menn står i kø her. Har alltid kunnet plukke fra øverste hylle, også nå i en alder av 45. Så ei, så lenge du tar vare på deg selv og er hyggelig så er det håp alltid 

Anonymkode: 4e7c9...c02

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 45 og menn står i kø her. Har alltid kunnet plukke fra øverste hylle, også nå i en alder av 45. Så ei, så lenge du tar vare på deg selv og er hyggelig så er det håp alltid 

Anonymkode: 4e7c9...c02

Til forhold?

Anonymkode: c3c51...2c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Dævendøtte skrev:

Er snart 50 år og mannfolka står i kø ;) er riktignok godt gift nå, men har aldri hatt trøbbel med å finne ny partner. 

Har det aldri falt deg inn at mennene står i kø nettopp fordi du er gift?  Mange er på utsikt etter sex og eventyr, og hva er vel mer uproblematisk enn en elsker/elskerinne som allerede er godt gift?  Mye mindre krevende å forholde seg til enn et menneske som er på søken etter et seriøst og forpliktende forhold. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen erfaringer? 

Anonymkode: c3c51...2c4

Nei, det er minst like lett, kanskje lettere. Alt handler om selvtillit 😊😊

Anonymkode: 10aa1...046

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gjest Capri-Sun skrev:

Ja, hvis de vil ha en eldre så. Men det tenker jeg at de ikke vil, for de vil gjerne ha barn.

Man er ikke dau fordi man er 40, eller over. Er kvinner som får barn etter det og. 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel kvinne på 40 år, og synes det er veldig vanskelig. Synes det var mye lettere for 10 år siden, da jeg var singel. 

Men jeg ønsker meg ett seriøst forhold, og det ser ut som er veldig vanskelig å finne.

Anonymkode: f738d...1c8

Jeg har aldri hatt problemer med det. Fant min samboer nå da jeg var 40 og han noen år yngre. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne gjerne, men må like utseende og annet. 

Anonymkode: c3c51...2c4

Har du høye krav så sliter man litt tenker jeg. 

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri vært noe problem å få sex, men forhold er det ingen mannfolk som vil ha. 

Anonymkode: 66013...565

Joda. Hva har du å by på? 

Anonymkode: 20998...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til forhold?

Anonymkode: c3c51...2c4

Ja

Anonymkode: 4e7c9...c02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...