LeonoraI Skrevet 21. juni 2018 #81 Del Skrevet 21. juni 2018 1 minutt siden, Papirfly skrev: Jeg har fått innkalling allerede i uke 17. Lurer på om de vil ha mest mulig unnagjort før ferieavvikling? Så heldig da, er ikke det greit å få litt tidligere? Er det lenge igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 21. juni 2018 #82 Del Skrevet 21. juni 2018 1 minutt siden, LeonoraI skrev: Så heldig da, er ikke det greit å få litt tidligere? Er det lenge igjen? Joda, for all del - jeg var bare ikke helt forberedt! Trodde det skulle være lenge til enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeonoraI Skrevet 22. juni 2018 #83 Del Skrevet 22. juni 2018 16 timer siden, Papirfly skrev: Joda, for all del - jeg var bare ikke helt forberedt! Trodde det skulle være lenge til enda! Jeg fikk bytta til uke 18 😆 når har du ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 22. juni 2018 #84 Del Skrevet 22. juni 2018 31 minutter siden, LeonoraI skrev: Jeg fikk bytta til uke 18 😆 når har du ul? Så bra! Jeg skal på tirsdag. Når skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeonoraI Skrevet 22. juni 2018 #85 Del Skrevet 22. juni 2018 10 minutter siden, Papirfly skrev: Så bra! Jeg skal på tirsdag. Når skal du? 10. Juli 😍 spennende, fortell oss hvordan det går da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 22. juni 2018 #86 Del Skrevet 22. juni 2018 På 14.6.2018 den 20.13, Crazydoglady skrev: Vi trodde vi hadde alt fra før, men siden det blir to må vi bare starte innkjøpene på nytt 😅 Det er en jungel ja, men vogna er det vanskeligste syns jeg, etter det går det greit. Start innkjøpene når det passer for dere du, og etter ordinær ultralyd er det iallfall bare å sette i gang. Vi kjøper alle bilstoler brukt på finn, ligger masse bra der ute siden alle kjøper nytt! Her må vi fort ha tre stoler i hver bil, og det blir jo en formue om det skal kjøpes i butikk! Hvis du vil ha tips så har vi vært superfornøyde med disse tingene: Babyjogger city elite vogn, voksi city vognpose, babybjorn vippestol, ergobaby bæresele og tripptrappstol med newbornseat Tusen takk for gode tips 😄 Bilstol er fikset, må kjøpe base (er visst ingen som selger disse brukt separat..). Ellers så blir det vel litt innkjøp etter hvert, på mandag skal jeg på OUL 😄 Gruer meg, men gleder meg mest ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 25. juni 2018 #87 Del Skrevet 25. juni 2018 Hvis du tråler finn litt, så har jeg sett at det noen ganger ligger baser ute, men ikke ofte men har jo tid til å kikke litt jeg har fått det meste i hus nå, men når jeg tenker over det så har jeg jo 4 mnd igjen å handle på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeonoraI Skrevet 13. juli 2018 #88 Del Skrevet 13. juli 2018 På 22.6.2018 den 13.42, Papirfly skrev: Så bra! Jeg skal på tirsdag. Når skal du? Jeg var den 10.! Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 13. juli 2018 #89 Del Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, LeonoraI skrev: Jeg var den 10.! Hvordan gikk det? Det var fin liten vits i å bli sendt for tidlig, ja! Fikk beskjed om å komme tilbake i uke 20. Så jeg har bare vært innom og sett hjertelyd og sånn. OUL blir neste uke. Hvordan gikk det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeonoraI Skrevet 13. juli 2018 #90 Del Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Papirfly skrev: Det var fin liten vits i å bli sendt for tidlig, ja! Fikk beskjed om å komme tilbake i uke 20. Så jeg har bare vært innom og sett hjertelyd og sånn. OUL blir neste uke. Hvordan gikk det med deg? Det gikk bra, men var usikker på kjønn.. lå så krøkkete til😑 Skal tilbake om noen uker for å ta en ekstra titt. Trodde det var ei lita jente da, og termin ble flyttet en da. Så er helt greit 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 13. juli 2018 #91 Del Skrevet 13. juli 2018 3 minutter siden, LeonoraI skrev: Det gikk bra, men var usikker på kjønn.. lå så krøkkete til😑 Skal tilbake om noen uker for å ta en ekstra titt. Trodde det var ei lita jente da, og termin ble flyttet en da. Så er helt greit 😄 Skal du tilbake for å se om dere ser kjønnet? Hvordan er formen ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeonoraI Skrevet 13. juli 2018 #92 Del Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Papirfly skrev: Skal du tilbake for å se om dere ser kjønnet? Hvordan er formen ellers? Hehe, nei, det er nok bare en bonus for oss. Hun mente det var litt tidlig og pga posisjonen til baby var det enkelte ting det var litt vanskelig å få sett ordentlig, samt tidligere historikk så får vi ekstra oppfølging. Formen er fin, sliten i varmen men kan ikke klage. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 13. juli 2018 #93 Del Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, LeonoraI skrev: Hehe, nei, det er nok bare en bonus for oss. Hun mente det var litt tidlig og pga posisjonen til baby var det enkelte ting det var litt vanskelig å få sett ordentlig, samt tidligere historikk så får vi ekstra oppfølging. Formen er fin, sliten i varmen men kan ikke klage. Du da? Åja, men godt å bli fulgt opp da. Kjenner du noe liv enda? Formen er opp og ned; den ene dagen helt fin og den neste dagen konstante kynnere fra morgen til kveld. Slitsomt, men her er det bare 15 grader, så jeg kan i hvert fall ikke klage på varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueblizz Skrevet 15. juli 2018 #94 Del Skrevet 15. juli 2018 Hei alle 😊 Lurer på hvordan formen deres er? Dette er mitt 3. svangerskap og jeg er dårligere enn jeg har vært de to andre. Vondt i bekkenet og utrolig sliten hele tiden. Burde jo vært over den der soveperioden nå, men den gang ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 16. juli 2018 #95 Del Skrevet 16. juli 2018 13 timer siden, Blueblizz skrev: Hei alle 😊 Lurer på hvordan formen deres er? Dette er mitt 3. svangerskap og jeg er dårligere enn jeg har vært de to andre. Vondt i bekkenet og utrolig sliten hele tiden. Burde jo vært over den der soveperioden nå, men den gang ei.. Uffda, det hørtes ikke noe godt ut! Får du slappet mye av - har du ferie, kanskje? Jeg har «bare» kynnere hele dagen og klarer ikke gå noe sted pga det, men føler nesten det blir en filleting sammenlignet med deg. Denne skravletråden den ikke så veldig aktiv, men vi er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueblizz Skrevet 16. juli 2018 #96 Del Skrevet 16. juli 2018 1 time siden, Papirfly skrev: Uffda, det hørtes ikke noe godt ut! Får du slappet mye av - har du ferie, kanskje? Jeg har «bare» kynnere hele dagen og klarer ikke gå noe sted pga det, men føler nesten det blir en filleting sammenlignet med deg. Denne skravletråden den ikke så veldig aktiv, men vi er her! Så fint med svar! Det blir jo litt som med meg da, bare en annen grunn. Det er vanskelig. Føler jeg bare fungerer annenhver dag, mens jeg "må" fungere hver dag pga ungene, som også har ferie. Går til kiropraktor, han er mirakeldoctoren min, men det er jo steike dyrt så blir ikke så ofte. Ellers er jo dette et annerledes svangerskap på mange måter. De andre har blitt født i juli og august, denne kommer i desember. De andre var sånn halvveis planlagt (skjer det så skjer det) mens denne gangen gikk vi aktivt inn for å ikke bli gravide. Når er din termin? Skummelt med "konstante" kynnere så tidlig, eller har legen sagt det er ufarlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 2. oktober 2018 #97 Del Skrevet 2. oktober 2018 Dette må være den minst aktive termingruppa på KG noensinne. Er det noen her? Terminene er jo plutselig rett rundt hjørnet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeonoraI Skrevet 8. oktober 2018 #98 Del Skrevet 8. oktober 2018 Haha, enig! Hvordan går det med dere? Jeg er 31+1 idag, og kjenner meg plutselig kjempetung i kroppen og veldig sliten. Masse kynnere. Driver å lurer på om jeg burde begynne å forberede litt snart også, men kjenner meg sliten. Hva har dere gjort hittil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 9. oktober 2018 #99 Del Skrevet 9. oktober 2018 Uke 31+2 her i dag, og formen min er rett og slett på bunn 😣 Kvalmen fra uke 7 er tilbake igjen med påfølgende lite matlyst, mange kynnere daglig og nedpress. Sover dårligere om nettene også pga bekkenløsning som fører til at jeg må opp og bevege på meg et par ganger i løpet av natta. Sykemeldt 50%, men vurderer sterkt å utvide den til kanskje 60 eller 70% på neste legetime. Men til tross for alle plager, utmattelse og vondter, så har jeg vel heller aldri vært så lykkelig som jeg er nå, og jeg gleder meg så veldig til desember 💞 kjenner at jeg er utålmodig, spesielt etter at bestevenninna mi fikk sin jente nå for to uker siden, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves 😊❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 10. oktober 2018 #100 Del Skrevet 10. oktober 2018 36+0 her, er innom av og til😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå