Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her kan vi motivere hverandre frem til vi er i mål:) 

- Førstegangs?

- Termin(foreløpig)?

- Formen?

- annet?

<3

Anonymkode: cfbe9...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annengangs

termin 20 nov

litt mer svimmel nå enn sist, og svært oppblåst

 

gleder oss

Anonymkode: cfbe9...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

- Førstegangs?

Nei 2 gangs.. :) 

- Termin(foreløpig)?

16 november

- Formen?

Formen er fin, ømme bryster og brystvorter,oppblåst og øm livmor,hormonell som f,småkvalm innimellom men vet ikke om det er mer psykisk enn noe annet :) murringer i mage og rygg tidvis, veldig bekymret for det men tror det er normalt etter hva jeg har lest

- annet?

Er sååå bekymret hele tiden,føler tiden frem mot tidlig UL er utrolig lang og vond... jeg jubler hver gang jeg er på do og det ikke er blod på papiret... og tar hvert symptom med jubel!

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første😱😍

3 November!

Formen er bra, enkelte lukter som gjør meg kvalm men det går fort over☺️

Gleder oss som bare det, syns det er lenge å vente😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Her kan vi motivere hverandre frem til vi er i mål:) 

- Førstegangs?

- Termin(foreløpig)?

- Formen?

- annet?

 

2.gangs, har et barn på snart 9år 😊

Foreløpig termin er 9.nov

Formen skal jeg ikke klage på, er litt kvalm før jeg spiser om mårran, men det går fort over 😊 Jeg er ekstremt trøtt og sliten, så jeg tar meg en dubb etter jobb, og legger meg like etter barnet mitt ( rundt kl 20.30 ) Går ofte på do, også opp om natten. Litt treig mage. Ellers skal jeg til UL på sykehuset på onsdag, opplevde svangerskap utenfor livmoren ifjor høst, som endte dramatisk med sprukken eggleder i desember. Denne ble da fjernet. Er overlykkelig at spiren satt på første forsøk etter dette, selv med bare en eggleder 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt at det er andre her allerede!

Vi har plusset igjen og har foreløpig termin 13 november.

Verken mannen eller jeg har barn fra tidligere, men vi mistet en i uke 20 i fjor. Er derfor engstelig, men det må jeg nesten bare ta.

Formen er fin, ikke merket noen symptomer utover litt øm livmor og en del stikkinger.

Ser frem i mot å følge dere fremover!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. Barn. Foreløpig termin 20.november.

Fikk positiv test igår,begynte å prøve i fjor sommer så dette var stas!

Ingen symptomer ennå. Forrige gang ble jeg ekstremt kvalm fra uke 6/7 til uke 13 så er veldig spent på om jeg blir det nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andregangs her, foreløpig termin er justert til helt i slutten av november mellom 26-30. Jeg har visstnok verdensrekord i positiv graviditetstest og har testet positiv knapt en uke etter befruktning. Siden jeg går under risiko har ekstra oppfølging som har gitt litt hodebry.

Formen har vært svingende, mye småkvalm, kjempetrøtt og hodepine så til de grader.

Nesten så jeg mistenker tvillinger siden testen slo ut så tidlig som den gjorde og symptomene har vært så sterke hele veien 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs her. Foreløpig termin 01 november.

Var på tul tidligere denne uken. Så da en liten spire med hjerteslag, noe som senket skuldrene betraktelig.

Formen er helt fin. Noe trøtt men det er også det eneste. Merker på ingen måte at jeg gravid. Det var også en av grunnene til at vi tok tul. 

Endret av Chara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Chara skrev:

Førstegangs her. Foreløpig termin 01 november.

Var på tul tidligere denne uken. Så da en liten spire med hjerteslag, noe som senket skuldrene betraktelig.

Formen er helt fin. Noe trøtt men det er også det eneste. Merker på ingen måte at jeg gravid. Det var også en av grunnene til at vi tok tul. 

Gratulerer!

Så fint å høre at det er andre som ikke merker at de er gravide, og at tul bekrefter at alt er bra! Jeg var litt øm i livmoren, men nå merker jeg ingenting. Stress, så liker veldig godt å høre om andre i samme situasjon!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 10.25, hotellpute09 skrev:

Gratulerer!

Så fint å høre at det er andre som ikke merker at de er gravide, og at tul bekrefter at alt er bra! Jeg var litt øm i livmoren, men nå merker jeg ingenting. Stress, så liker veldig godt å høre om andre i samme situasjon!

 

Tusen takk! Og gratulerer til deg! ☺

Man blir litt bekymret når man ikke har noen av de "vanlige" graviditetssymptomene, men det var det ingen grunn til. Så ikke tenk på det! Det er garantert en liten rakker der inne, og du(vi) er bare kjempeheldig over å ikke ha noe "plager".

Masse lykke til videre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På TUL forrige onsdag såg vi kun plommesekken. Hovedårsaken til at jeg blir fulgt opp var pga tidligere exu.  Er overlykkelig over at spiren sitter INNE i livmoren denne gang ❤ siden vi såg så lit e ville de at jeg skulle komme inn igjen neste onsdag 😊 Da vil vi forhåpentligvis se mye mer ❤

Er 7+2 idag! Og formen har endret seg drastisk siste uken 🤢 Kvalmen har kommet for fullt, sliter med å få i meg mat. Men tenker at dette er verdt det ❤😍 Ellers litt vondter i livmoren som strekker og tøyer seg 🤔 

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tredjegangs :bond:
Foreløpig termin er 16.11
Formen er opp og ned. Jeg er en del kvalm, puppene er ømme og bekkenet verker allerede :klaske:

Ellers er jeg overdrevent bekymret og tenker alt som kan gå galt kommer til å skje meg - slitsomt! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MangoTango skrev:

Tredjegangs :bond:
Foreløpig termin er 16.11
Formen er opp og ned. Jeg er en del kvalm, puppene er ømme og bekkenet verker allerede :klaske:

Ellers er jeg overdrevent bekymret og tenker alt som kan gå galt kommer til å skje meg - slitsomt! :sjenert:

Gratulerer 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annengangs gravid, men første barnet er 12 år så føler meg nesten som førstegangs :P termin 2 November, og synes også at tiden går saaakte, men heldigvis så bærer det snart mot uke 12 :D har tenkt å ta tidlig ul i uke 13 for å se at alt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på sykehuset i dag for oppfølging og ultralyd etter IVF-forsøket. Var utrolig nervøs fordi jeg har hatt mye vondt i magen siden før påske, men heldigvis var "alt" i orden. Hjertet banket i bamsemumsen vår og vi var rimelig lykkelige da vi dro derfra.

Er 8+1 i dag, så skal bli godt å komme lenger og få litt flere bekreftelser. Skrekken fra siste graviditet sitter i meg, selv om mannen stadig sier "denne blir hos oss."

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg på ultralyd pga oppfølging.. Fant to bebiser 😄😍❤🙈 To hjerter som blinket! 😂 Jeg er i sjokk 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må dessverre jeg melde meg ut herfra. Ny ultralyd i går viste en MA og jeg skal inn på sykehuset til torsdag for å få utført en kirurgisk abort.

Legger prøvinga litt på hylla gjennom våren og sommeren. Mister litt piffen etter en SA og en MA ila 3 måneder. Men satser på ny giv fra august! 💕

 

Masse lykke til videre jenter!  Jeg heier på dere! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chara skrev:

Da må dessverre jeg melde meg ut herfra. Ny ultralyd i går viste en MA og jeg skal inn på sykehuset til torsdag for å få utført en kirurgisk abort.

Legger prøvinga litt på hylla gjennom våren og sommeren. Mister litt piffen etter en SA og en MA ila 3 måneder. Men satser på ny giv fra august! 💕

 

Masse lykke til videre jenter!  Jeg heier på dere! ❤

Sender deg masse kjærlighet ❤️ Nyt vår og sommer så sitter spiren til høsten ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...