Gå til innhold

Favoritt bodyscrub?


Baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MÅ bare si hva som er min desiderte favoritt, selv om du ikke får den på SN; Skrubbehansker fra The Body Shop + hvilken som helst dusjsåpe du liker :Nikke:

Jeg har prøvd hansker fra feks. Vita, men de blir slappe og ekle veldig fort. De fra TBS holder seg i flere år - jeg slenger dem inn på 60 grader i maskinen titt og ofte, men de er virkelig uslitelige :)

Vel, ikke å få hos SN altså, men en sikker vinner - både hva pris og resultat angår (hansker koster ca 45;- for paret).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Jeg har to favoritter - de som er nevnt over her. :wink:

Skrubbehanskene fra Bodyshop er virkelig supre, og Exfotonic er også veldig god, men den blir litt for grov iblant synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Nivea sin, men aller best er skrubbevotter. Skjønner meg ikke på de som kjøper dyre skrubbesåper når votter er like bra, skrubbing er skrubbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Kjekt med Garnier da, trenger ikke vente bare stikke innom butikken. Da blir jeg ren i dag også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å kjøpe enten på Vita eller H&M. Den heter noe med Tonic, og er i en gul tube. Lukter sitrus, og koster ca 40 kroner. :) GENIAL skrubb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...