Gå til innhold

Vil en mann på 45 ha sex med en jente på 20?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, NimboIt skrev:

 Noe av det mest nitriste jeg kan tenke meg er å være plaster på såret for en voksen manns manglende kompetanse og selvtillit til å mestre voksenlivet, som innebærer å leve i et likeverdig forhold med en jevngammel kvinne. Snakk om å leve på en livsløgn. Man har verdi for slike menn basert på hvor gammel man er og hvor stram ræva er. Da er det jaggu tomt i toppetasjen hos gamlefar.

Tror nok sånt mest skjer i rusrelaterte, og spesielle sosiale miljø. Blant oppegående normale folk er nok sånt uhyre sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for innlegg fra utestengt bruker og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det sier litt om de som gjør det. Ønsker/fantasi  er noe annet. 

Vet at det frivillig og alt, men...

Anonymkode: b8f9b...9d3

....men...?

Anonymkode: 721be...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 12.10, AnonymBruker skrev:

Noen menn på 45 vil nok det. Andre menn på 45 vil ikke. 

Anonymkode: 4d2a8...1a7

Alle menn på 45 vil ha sex med ei jente på 20, men mange gjør det ikke fordi kvinner over 30 syns det er moralsk uriktig. Dette er fasiten!

Anonymkode: 578e1...f42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en 50-åring som hadde sex med ei på 19 på danskebåten. Når hun tok kontakt neste uke så trakk han seg, han syntes nok det ble feil eller flaut å styre med ei jente som er yngre enn barna hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann i den alderen og oppover, er det vi betegner som en kåt gammel gris. Skikkelig hedersbetegnelse

:spy:

Anonymkode: e69b5...9b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn bryr seg ikke om sosial status som kvinner. For kun sex er det kune lekenhet og det visuelle som har noe å si. Og gjennomsnittet av 20 åringer ser mye bedre ut enn gjennomsnittet av 40 åringer. You do the math.. 

Anonymkode: 578e1...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En mann i den alderen og oppover, er det vi betegner som en kåt gammel gris. Skikkelig hedersbetegnelse

:spy:

Anonymkode: e69b5...9b6

Nå generaliserer du fælt. Det finnes massevis av impotente også i den alderen og oppover. Og så har du mellomtingen, de halvimpotente som trenger ungjenter for å få den til å virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, I Grosny skrev:

Jeg kjenner en 50-åring som hadde sex med ei på 19 på danskebåten. Når hun tok kontakt neste uke så trakk han seg, han syntes nok det ble feil eller flaut å styre med ei jente som er yngre enn barna hans.

Ja, det er rart med det når en blir edru igjen gitt ......   :fnise:

Anonymkode: 04b0e...3b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20 år og jeg elsker å ha sex med menn på 40+. de er ikke vandt til så trange vaginaer som det jeg har og de elsker når penis bare blir melket. kvinner på dems sin alder er så løse, men med meg kommer de nesten med en gang og fyller opp hele meg. 

Anonymkode: 72ce0...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg er 20 år og jeg elsker å ha sex med menn på 40+. de er ikke vandt til så trange vaginaer som det jeg har og de elsker når penis bare blir melket. kvinner på dems sin alder er så løse, men med meg kommer de nesten med en gang og fyller opp hele meg. 

Anonymkode: 72ce0...30e

Du snakker om de. Ja, for dem perfekt. 

Men hva får du ut av det???

Anonymkode: b8f9b...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du snakker om de. Ja, for dem perfekt. 

Men hva får du ut av det???

Anonymkode: b8f9b...9d3

Jeg får deilig sex

Anonymkode: 72ce0...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg får deilig sex

Anonymkode: 72ce0...30e

De kunne vært din far. 

Anonymkode: b8f9b...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.4.2018 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Interessant at folk spekulerer på dette. Tiden min som eskortepike var jeg rundt 20. 95% av kundene mine var utelukkende gifte menn, altså i 50-års alderen. Mitt syn på det er at alle menn vil ha sex med ei ung jente.

Anonymkode: 7a13f...c4c

Nå er jo ikke alle menn horekunder så selv om alle kundene ville ligge med deg så betyr det ikke at alle menn vil ligge med noen i det alderssjiktet. 

Anonymkode: 5fcbf...231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er 20 år og jeg elsker å ha sex med menn på 40+. de er ikke vandt til så trange vaginaer som det jeg har og de elsker når penis bare blir melket. kvinner på dems sin alder er så løse, men med meg kommer de nesten med en gang og fyller opp hele meg. 

Anonymkode: 72ce0...30e

Nyt det så lenge du kan. En dag er det du som blir bedratt med en 20 åring og mannen din syntes du er fet og løs. Man er ikke 20 år for alltid vet du😊

Anonymkode: 5fcbf...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen automatikk i at ung alder = stram og digg kropp. Det finnes mange uattraktive 20-åringer. Som 24-åring er jeg langt strammere enn da jeg var tenåring/20. Så det kommer vel helt an på 20-åringen, og på 45-åringens preferanser:)

Anonymkode: 337e3...c66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen automatikk i at ung alder = stram og digg kropp. Det finnes mange uattraktive 20-åringer. Som 24-åring er jeg langt strammere enn da jeg var tenåring/20. Så det kommer vel helt an på 20-åringen, og på 45-åringens preferanser:)

Anonymkode: 337e3...c66

Finnes noen få som holder seg bra i 40 årene. Men huden, strekkmerker og celulitter blir ikke bedre med årene. Samme med fastheten i kroppen. Når jeg ser rundt meg i byen, så syns jeg nesten alle jenter på rundt 20 år ser veldig bra ut. Fine trente former på de fleste og fint ansikt. Er ingen tvil om at jenter i snitt ser bedre ut som 20 åring enn 40 åring. Fleste har jo også vært gjennom en del barnefødsler i 40 årene. Men når det er sagt, så kan ikke et forhold bare bygge på utseendet. Men at menn tenner på jenter i 20 årene er under enhver tvil.

Anonymkode: 578e1...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes noen få som holder seg bra i 40 årene. Men huden, strekkmerker og celulitter blir ikke bedre med årene. Samme med fastheten i kroppen. Når jeg ser rundt meg i byen, så syns jeg nesten alle jenter på rundt 20 år ser veldig bra ut. Fine trente former på de fleste og fint ansikt. Er ingen tvil om at jenter i snitt ser bedre ut som 20 åring enn 40 åring. Fleste har jo også vært gjennom en del barnefødsler i 40 årene. Men når det er sagt, så kan ikke et forhold bare bygge på utseendet. Men at menn tenner på jenter i 20 årene er under enhver tvil.

Anonymkode: 578e1...f42

Ikke uenig. Poenget var bare at man fint kan være overvektig/slapp/stygg/uattraktiv osv. som 20. Synes så ofte jeg ser menn her inne snakke om kvinners alder som en gruppe, hvor alle i den ene gruppa enten er digge eller stygge. Alle som er over 25 er slitne og slappe, mens alle under er digge og stramme. Sånn er det jo absolutt ikke i realiteten.

Synd at utseende skal ta så mye fokus, SPESIELT inne på KG.

Anonymkode: 337e3...c66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Finnes noen få som holder seg bra i 40 årene. Men huden, strekkmerker og celulitter blir ikke bedre med årene.

Nå er det da langtifra alle kvinner som får strekkmerker.

Dessuten er det absolutt ikke uvanlig at menn får det: http://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/strekkmerker-2525564

Anonymkode: 7598e...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2018 den 12.47, AnonymBruker skrev:

jeg er 20 år og jeg elsker å ha sex med menn på 40+. de er ikke vandt til så trange vaginaer som det jeg har og de elsker når penis bare blir melket. kvinner på dems sin alder er så løse, men med meg kommer de nesten med en gang og fyller opp hele meg. 

Anonymkode: 72ce0...30e

Først litt grammatikk: Det heter deres, ikke "dems sin".

Ja bevares. Alle kvinner fra 40 år og oppover har løse vaginaer. Synes du det er tilfredsstillende at mannen spruter nesten med en gang penisen hans er kommet inn i deg?

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...