Gå til innhold

Date med skikkelig pen dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper
18 hours ago, I Grosny said:

Du kan sjarmere henne lettere , fordi du helt ærlig blir ivrig, og får en veldig positiv utstråling. Sist jeg var på date med ekstremt vakker dame (mange år siden, vi er fortsatt sammen), så gikk jeg med bevisst reduserte forventninger. Jeg håpet rett og slett bare på en hyggelig kveld sammen. Det ble en hyggelig kveld, og en til, og tusen til, og.....

Tenker det samme.

Til ts. Det er ikke vanskelig for en dame å fange opp at en mann er skikkelig interessert, og det er ikke nødvendigvis negativt at man er noe nervøs i begynnelsen. Den store begeistringen man har for damen blir først noe negativt om man ikke klarer å oppføre deg normalt rundt henne. Husk at damer, og folk er opptatt av at de man dater eller er interessert i "er på samme nivå", og for en dame som rent objektivt er penere enn deg så betyr det for henne at du klarer å "holder fortet" (i mangel på en bedre måte å si det på) rundt henne, eller "keep your shit together". Første gang man er med en veldig pen dame over lengre tid kan man fort bli litt overveldet av kontaktnettverket hennes, og oppmerksomheten hun får fra andre menn. Sant, man kan omtrent ikke gå på byn med henne uten at noen prøver seg, og hun får hauevis av meldinger på face, snap osv. Det krever litt selvtillit og tro på seg selv når det kommer til å tenke at man faktisk er god nok. Her er det mange menn som graver sin egen grav fordi de ikke forstår greien, og føler egentlig at de ikke er attraktive nok for damen det gjelder selv om hun har valgt nettopp han. Så mitt råd til deg er å tenke at hun nok ikke hadde gått på date med deg om hun ikke så noe potensiale der, og dersom dere er riktig for hverandre vil ting klikke. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Minesveiper skrev:

Det krever litt selvtillit og tro på seg selv når det kommer til å tenke at man faktisk er god nok.

Jeg trekker fram ovenstående linje.

Slik selvtillit kommer gjerne med årene. Man vet hvem man er, og man kan stå for det. Jeg trodde at jeg kunne bidra som en positiv faktor i min kjæres liv. Jeg hadde rett :)   Hvis du følger med på KG så er det vanskelig å finne damer som klager på menn som er bra for dem. De klager mest på utro duster. Jeg tror på godfot-forhold. At man spiller hverandre gode. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noe annerledes å date en pen eller en mindre pen person? Bli kjent med hvem hun er, og gi komplimenter om det er naturlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 0.29, Rambo99 skrev:

Jada. Noen kan holde seg godt. Men utseende er alfa omega for menn. All forskning og logikk sier det. Søk opp physical attraction på wikipedia. Den har en haug med studier bak seg. Menn generelt vil ha en ung, vakker kvinne med tegn på god fruktbarhet. Disse tegnene kn være store pupper ...timefigur shape....litt størrelse på lår og rumpe så lenge det er slank midje...langt hår osv

Du kan nekte på det så mye du vil..."jammen jeg syns ikke det er så viktig" osv

Generelt sett jeg snakker. Du trenger ikke mer enn 1 google søk for å finne studier som viser dette. Menn er primitive på den måten. Men det kan vi vell ilke rope høyt om på kg....for her er ikke en spade en spade

Im a simpe man....i see titts i hit like

Du er 27 år, Rambo?

Jeg ville tippet maks ungdomsskolealder. "I see titts i hit like", så intelligent ...

 

Anonymkode: 95328...367

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behandle henne som et menneske, akkurat på samme måte som du behandler en gammel dame eller naboen. Vis at du er en snill fyr. Vær deg selv! Og vis respekt. 

De som sier at hun må være slem fordi hun er pen, de kan ta veldig feil. Det kan i noen tilfeller være et snev av sannhet

Jeg har som kvinne et ønske om en mindre attraktiv mann, nettopp fordi mange vakre mennesker gir mer trøbbel. Det kan lede til sjalusi ( min egen usikkerhet) og i mange tilfeller klarer de ikke å være noe annet en han eller hun pene. Det har blitt varemerke og verdien dems, noe som lan være veldig vanskelig for en partner. De må ha bekreftelsen og sliter psykisk når de begynner å se eldre ut. 

Tror man kan være mer avslappet med en mer normal looking partner.

Anonymkode: 6fb6d...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2018 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Angående komplimenter om utseende, så synes jeg i hvert fall det er kjedelig når mannen ikke gir noen slike på første date. Da virker det jo som han ikke er tiltrukket og ikke synes jeg er fin. Jeg trenger å vite om mannen er tiltrukket av meg. Har ikke lyst at han bare skal synes jeg er "grei nok".

Anonymkode: 91168...ea2

Du er ikke særlig pen, er du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.4.2018 den 0.29, Rambo99 skrev:

Men utseende er alfa omega for menn.

Nei.

Jada, menn vil pule unge, vakre kvinner, men merkelig nok forelsker de seg i stygge kvinner også. Merkelig det der. Ikke akkurat kompatibelt med vrangforestillingene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 0.35, AnonymBruker skrev:

Vel, nå er det jo enkelte her inne som også mener at det er et varsel dersom du har X'er da. "Hvorfor fungerte ikke forholdene før da?" "er en grunn til at du har blitt en X" osv.

Nå er det forskjell på å ha/ikke ha ekser når man er 13, og når man er 27. Å aldri ha vært et forhold når man nærmer seg 30-årene er en massiv alarmklokke.

Sitat

Er man høy på seg selv fordi man begynner å dra litt på åra og aldri hatt kjæreste? Jeg kjenner til flere som aldri har hatt kjæreste.. en mann på 36 for eksempel! og jeg har aldri oppfattet han som høy på seg selv. Jeg vet hvorfor han er singel, enkelt og greit fordi han aldri har vært glad i nærkontakt (i edru tilstand), trives med livet med kompiser og fjellturer. 

Høy på seg selv, eller lite attraktiv, eller sosial angst, osv. Mannen du snakker om høres ekstremt snål ut.
 

Sitat

 

Jeg kan vel være så høy jeg vil på meg selv? Er bare meg det går seg utover uansett. Jeg tar kjærlighet og sex høytidelig, og jeg har fått et liv der jeg sliter med å finne ut av hvem jeg egentlig er. Sjansen er utrolig stor for at forholdet tar slutt når man ikke har seg selv helt på plass! 
 

Anonymkode: 5318b...231

 

Jada, bare å være høy på deg selv det. Jeg bare påpeker at det gjør deg veldig spesiell, og ikke på en positiv måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...