Gå til innhold

Date med skikkelig pen dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Jeg skrev ikke at det var attraktivt. Folk ser gjerne ikke hva man skjuler på innsiden. 

Anonymkode: ba589...e5a

Og hvorfor skal det være TS eller noen andre sitt problem? Dra til psykologen om det er så ille haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@I Grosny hva tenker du om det CannibalLektor sier? Tull og tøys eller verdt å tenke over?

Anonymkode: 38347...c64

Jeg tror det er reellt for noen, men allikevel ikke noe jeg ville ha tenkt over. Pene damer på 30 har kanskje blitt kødda med såpass mye av gutter som spiller det spillet at de har gått lei.

Jeg tror ikke du skal gi deg inn på ett spill som ikke er din greie. Hvis man er seg selv, hyggelig og interessert, uten tull, og dama liker det, da kan opplegget ha livsløpskvalitet.  Mange forhold ryker etter et halvt år, når sjarmørperioden roer seg. Jeg tror at dersom man er seg selv, ærlig og enkelt, og det går bra, så har forholdet bedre langtidsutsikter.

Hvis dere finner tonen og koser dere sammen kan dette bli veldig bra. 

 

Endret av I Grosny
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CannibalLektor skrev:

Og hvorfor skal det være TS eller noen andre sitt problem? Dra til psykologen om det er så ille haha

Du er dum i hodet. Du misforstår. 

Anonymkode: ba589...e5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er dum i hodet. Du misforstår. 

Anonymkode: ba589...e5a

okay du er like dum i hodet som ikke forstår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rambo99 skrev:

i 30 årene ? da tviler jeg på at hun er så attraktiv som du tror, hun har begynt å forfalle for lenge siden. er nok bare bildene eller kanskje du ikke er så pen selv og har lav standard ? legg ut bildet så vi får se

Hvor gammel er du som mener man forfaller i 30 årene? Du kan ikke være eldre enn en tenåring ihvertfall. Sistnevnte understrekes av at du ber TS legge ut bilde av kvinnen noe som er både høyst umoralsk og i tillegg brudd på norsk lov, så en kan ikke være særlig moden for å foreslå noe slikt. 

Anonymkode: 5e1eb...e90

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal på Tinder-date i kveld med ei dame som er et virkelig blikkfang. Det gjør meg innmari nervøs, uten at jeg egentlig skjønner hvorfor. Jeg er sånn helt middels selv, så kanskje derfor. Er det noe spesielt man f.eks. ikke sier til den slags damer? Komplimenter for utseendet, blir det godt mottatt? Eller er de bare lei av å høre det? Andre ting? Jeg vil forsøke å bare være som jeg vanligvis er på dater.

Anonymkode: 38347...c64

Har du kun sett bilder? I så fall, ikke gled deg på forskudd ;) Finnes nok av flotte profiler som ikke stemmer overens med virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Har du kun sett bilder? I så fall, ikke gled deg på forskudd ;) Finnes nok av flotte profiler som ikke stemmer overens med virkeligheten. 

Har sett bilder. Har også erfart at det kan være avstand fra bilder til virkelighet, men her er det mye å gå på. Er jo grenser for hvor stor forskjell det kan være også. Den eneste frykten er at hun er en av dem hvis ansikt ikke påvirkes av at man er overvektig - men det kan jo i verste fall rettes på.

TS

Anonymkode: 38347...c64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har sett bilder. Har også erfart at det kan være avstand fra bilder til virkelighet, men her er det mye å gå på. Er jo grenser for hvor stor forskjell det kan være også. Den eneste frykten er at hun er en av dem hvis ansikt ikke påvirkes av at man er overvektig - men det kan jo i verste fall rettes på.

TS

Anonymkode: 38347...c64

Ok, blir spennende å se. Hjelper lite å være pen hvis ikke resten stemmer også :) Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Du er bare feig og skjønner ikke hvor lite unik du er

Er du som taper i lengden

Hvordan er jeg feig? 

Hvis ingen er unik for deg, så må da du være tatt allerede isf?

Anonymkode: 5318b...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er jeg feig? 

Hvis ingen er unik for deg, så må da du være tatt allerede isf?

Anonymkode: 5318b...231

Gjemme seg bak at man er kresen, når man egentlig ikke tør eller har det som trengs

Ingen er så unike at de ikke kan byttes ut. Derfor sliter kvinner stadig mer med sjalusi og det som verre er, når mannen flommer over med tilbud fra bedre kvinner der ute.

Jeg har ingen intensjon om å bli tatt for jeg unngår relasjoner med vilje, de er meningsløse for meg. Utover sex ser jeg ikke vitsen. Og det trenger man ikke ha en kjæreste for å få

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rambo99 said:

er 27 år . biologisk sett så begynner kvinner å forfall ganske tidlig, fra rundt 25 års alderen . Dårlig forbrenning, puppene begynner etterhvert å henge, muskler blir mindre, mindre strammere kropp, rundere ansikt, mindre penere generelt.....menn begynner også å forfalle, men mer fra 30 års alderen og ikke like mye som kvinner. da synker testosteron med ca 1 prosent for hvert år. menn sin verdi ligger ikke like mye i utseende som hos kvinner, menn får mer penger, status og matrielle goder som er ettertraktet av kvinner mer enn utseende. for menn vil alltid utseende være alfa omega for kvinner. vi får ikke ståpikk av mastergraden din akkurat

han kunne lagt ut bilde av alt uten om ansiktet

Rambo.

37772261-capture-silvester.png

Anonymkode: fa8ae...1d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CannibalLektor skrev:

Gjemme seg bak at man er kresen, når man egentlig ikke tør eller har det som trengs

Ingen er så unike at de ikke kan byttes ut. Derfor sliter kvinner stadig mer med sjalusi og det som verre er, når mannen flommer over med tilbud fra bedre kvinner der ute.

Jeg har ingen intensjon om å bli tatt for jeg unngår relasjoner med vilje, de er meningsløse for meg. Utover sex ser jeg ikke vitsen. Og det trenger man ikke ha en kjæreste for å få

Så du mener det hadde vært bedre å skreve for alle menn som ville ha meg? Det gidder jeg ikke. 

Hva kaller du det da, når man ikke vil gjøre noe mer med de som viser interesse? 

 

Anonymkode: 5318b...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Så du mener det hadde vært bedre å skreve for alle menn som ville ha meg? Det gidder jeg ikke. 

Hva kaller du det da, når man ikke vil gjøre noe mer med de som viser interesse? 

 

Anonymkode: 5318b...231

En som ikke har noe behov for en partner, noe som er helt innafor

For hvis ingen av de du møter er bra nok, så er det nok du som enten har urealistiske krav, eller så gjemmer du deg bak de for å unngå intimitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rambo99 said:

hahah ja. han er forfallt, men så er han 71 år. ...beklager, men kvinner generelt forfaller fortere enn menn. hjelper ikke å prøve å debunke meg med et bildet av en 70 åring eller en annen engangstilfelle

b1aBrU_8LdkS3w1stnB9HLQZMPCf6b-C5y_Jcf2hMUk.thumb.png.c754babea4a0a649d7e6504257d345d1.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CannibalLektor skrev:

En som ikke har noe behov for en partner, noe som er helt innafor

For hvis ingen av de du møter er bra nok, så er det nok du som enten har urealistiske krav, eller så gjemmer du deg bak de for å unngå intimitet

Noen få har vært bra nok, men vi bor typisk nok i forskjellige land og har kanskje ikke helt samme fremtidsplanene. Jeg holder likevel en mulighet åpen for at vi kan prøve senere når ting er mer stabilt. 

Men jeg tør ikke å satse på de, forid jeg tenker at siden jeg finner dem attraktive så kommer de aldri til og få være i fred. Og jeg har inntrykk av at menn ikke klarer å motstå dersom de får tilbud fra andre, så da er det bedre at han aldrifikk ha sex med meg, mot at jeg blir igjen brukt ..

Anonymkode: 5318b...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vondt ment mot noen, men er virkelig KG stedet å få "tips" til en vellykket date? :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal på Tinder-date i kveld med ei dame som er et virkelig blikkfang. Det gjør meg innmari nervøs, uten at jeg egentlig skjønner hvorfor. Jeg er sånn helt middels selv, så kanskje derfor. Er det noe spesielt man f.eks. ikke sier til den slags damer? Komplimenter for utseendet, blir det godt mottatt? Eller er de bare lei av å høre det? Andre ting? Jeg vil forsøke å bare være som jeg vanligvis er på dater.

Anonymkode: 38347...c64

Har dere ikke snakket sammen? Er vel bare å ta det derfra, for det er vel en grunn til at dere møtes??

Du treffer henne vel ikke bare pga utseendet? Vær som du pleier å være. Slutt å tenk bare på utseendet hennes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen få har vært bra nok, men vi bor typisk nok i forskjellige land og har kanskje ikke helt samme fremtidsplanene. Jeg holder likevel en mulighet åpen for at vi kan prøve senere når ting er mer stabilt. 

Men jeg tør ikke å satse på de, forid jeg tenker at siden jeg finner dem attraktive så kommer de aldri til og få være i fred. Og jeg har inntrykk av at menn ikke klarer å motstå dersom de får tilbud fra andre, så da er det bedre at han aldrifikk ha sex med meg, mot at jeg blir igjen brukt ..

Anonymkode: 5318b...231

Altså forstå meg rett, jeg føler med deg. Men du må kanskje mer aktivt ut og finne de bedre mennene? Og hvis du ikke får napp så må det vel si mer om deg enn om de?

Men du får da aldri vite om du aldri prøver? Hva om han faller pladask for deg og aldri ser på en annen kvinne igjen? Sex er viktig for oss menn, men det er andre ting som er viktigere. Lojalitet, integritet, ærlighet. Eller det å drive god emosjonell og sosialt arbeid med fyren. Personlig trenger jeg ikke kvinner for å hjelpe meg med det, siden jeg måtte lære meg å klare meg på egenhånd sånn sett, men andre menn der ute trenger støtte, nærhet og intimitet.

Jeg har fått venninner via KG (tro det eller ei), og jeg anser de som de beste jentene jeg har møtt. Selv om vi har oss i mellom blitt enige om å være venner for alltid, så hadde jeg ikke nølt om de faktisk ville noe mer. Noe som trolig aldri skjer siden de også er ettertraktet og lever helt annerledes liv enn meg. De har intelligens, de har en evne til å ikke dømme, og de prøver så godt de kan å forstå meg. Hvis det er sånn at jeg klarer finne noen som er på bølgelengde og forstår selv meg, så er det ikke umulig for deg å finne noen som tolererer deg.

Derfor håper jeg at du ikke bare gir opp, men prøver og feiler litt. Siden klokka begynner å tikke, så burde du kanskje ha litt tillitt til mennesker. (Vet jeg virker som den største misantropen, men jeg ser også positive sider ved mennesker og kvinner).

Hva er det verste som skjer? Du slår opp, har blitt litt eldre (det hadde du blitt uansett), men du er en erfaring rikere. Peis på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke foksuert på det i det heletatt, ikke gitt henne komplimenter angående utseende med mindre hun har et spesielt slående antrekk. Fokuser heller på den gode samtalen og henne. Snakk om alt mellom himmel og jord. 

Om dere har vært på noen dater og ting går deres vei ville jeg startet og komplimentere henne for hvor bra hun ser ut.

Anonymkode: b4239...3cb

 
Dette!

 

Anonymkode: 5fef0...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...