Gå til innhold

Date med skikkelig pen dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Rambo99 said:

ja. han er forfallt, men så er han 71 år. .

Helen Mirren er jevngammel med ham.

2BA14BB700000578-3250794-image-a-53_1443

Anonymkode: fa8ae...1d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lanolina
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tull. Snakk om å være forhåndsdømmende. Folk må lære seg å se individ. Om en mann prøver å spille noe spill blir mister jeg interessen tvert. Jeg gidder ikke umodne guttunger. Er man interesser så viser man at man er det. Jeg mener dog at umodne guttunger må bare for all del fortsette med samme oppførsel, for da er det mye enklere å se det med en gang sånn at jeg slipper å kaste bort tid og krefter. 

Anonymkode: 5e1eb...e90

Det er forsåvidt sant. Da liker du menn som er rett på sak, samme med meg. Men ikke altfor mye kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lanolina
2 minutter siden, Rambo99 skrev:

jac ? så brukte du et sterkt redigert bilde og sammenlignet med når stallone så værst ut lol. det utelukker forsatt ikke det faktum at kvinner aldrer mye værre enn menn generelt. her har vi et annet bilde, og ja hun er sminket og dollet opp og ser forsatt forjevlig ut

18-Mirren.w710.h473.jpg

Gamle skinn 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, CannibalLektor said:

Og siden når var baggasje attraktivt? Du beviser bare mitt poeng

Du var nettopp negativ til hun som var så kresen at hun fortsatt var jomfru, og nå også til de som har vært i langvarig forhold fordi det er "bagasje"? :fnise: Bitter fordi du aldri har fått pult eller? :fnise: typisk incel-oppførsel her, dra ræva di tilbake til Reddit du

Anonymkode: e60b1...942

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du var nettopp negativ til hun som var så kresen at hun fortsatt var jomfru, og nå også til de som har vært i langvarig forhold fordi det er "bagasje"? :fnise: Bitter fordi du aldri har fått pult eller? :fnise: typisk incel-oppførsel her, dra ræva di tilbake til Reddit du

Anonymkode: e60b1...942

Hæ? Jeg er ikke skeptisk ovenfor de som har vært i langvarige forhold. De viser ihvertfall at de klarer dedikere seg til noe større og langvarig. Men hun her hadde mentale problemer og klarte ikke komme seg over sin avdøde kjæreste. Det er ikke akkurat attraktivt å gå inn i et forhold med en slik en.

Jeg har fått pult og mer enn nok av det. Er bare ikke interessant å bruke tiden sin på å oppsøke. Typisk kvinnfolklogikk å prøve å påpeke det når de ikke har noe å komme med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, CannibalLektor said:

Hæ? Jeg er ikke skeptisk ovenfor de som har vært i langvarige forhold. De viser ihvertfall at de klarer dedikere seg til noe større og langvarig. Men hun her hadde mentale problemer og klarte ikke komme seg over sin avdøde kjæreste. Det er ikke akkurat attraktivt å gå inn i et forhold med en slik en.

Jeg har fått pult og mer enn nok av det. Er bare ikke interessant å bruke tiden sin på å oppsøke. Typisk kvinnfolklogikk å prøve å påpeke det når de ikke har noe å komme med. 

Hahahshahahahahahahshdhdhaha 😂😂😂😂😂

Anonymkode: e60b1...942

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, CannibalLektor skrev:

Du er bare feig og skjønner ikke hvor lite unik du er

Er du som taper i lengden

Er det ikke en sånn dame du verdsetter da, og finner verdi i å knulle? 

Anonymkode: f82d4...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke en sånn dame du verdsetter da, og finner verdi i å knulle? 

Anonymkode: f82d4...d96

Du aner ingenting om hva slags kvinner jeg verdsetter. Jeg ser på hva hun kan tilby nå. Alle kvinner kan tilby en mus, jeg ser forbi det. Ja, mange kvinner kan nok det ene og det andre, men jeg har spesielle behov og trenger en som kan henge med intellektuelt.

Har ikke noe imot å lære henne opp i ting, men blir nivåforskjellen for stor så blir det bare frustrerende. Hun må klare skjønne sammenhenger uten at jeg må hele tiden forklare henne ting. Og så komme med konstruktiv tilbakemelding om hvorfor jeg eventuelt tar feil. Jeg trenger en dame til å motbevise meg i det jeg mener og tror. 

Videre har jeg også utviklet mine sosiale og emosjonelle ferdigheter, så jeg trenger en som er mer intelligent enn meg i det. Sånn at hun også kan være med på å diskutere ting jeg eventuelt ser, og måter vi sammen kan jobbe for et felles mål. Det kan være alt fra spenning mellom to stykk i en relasjon, til at vi mistenker at noe er galt ellers. Hvis hun ikke også ser det, så er det meningsløst for meg å ha noe med henne å gjøre.

Kort fortalt trenger jeg en som er mer intelligent emosjonelt og sosialt. De eneste gangene jeg får virkelig lyst til å knulle ei dame er når jeg møter de som er det. Da snakker jeg ikke om "jeg følger reglene derfor er jeg intelligent", men at hun kan distansiere seg fra følelsene sine og se ting litt dypere.

De fleste jentene jeg møter er ikke så intelligente emosjonelt, de søker egentlig bare oppmerksomhet fra menn, og er ikke noen byggere på noe som helst måte.

Endret av CannibalLektor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Den slags damer". Tror du damer har personlighet etter hvilket utseende de har? Det er ganske forhåndsdømmende å tro det isåfall. 

Anonymkode: 5e1eb...e90

Ja, personligheten vil naturligvis påvirkes av hvordan man blir møtt av andre. Jeg vil tro at kvinner med et pent utseende får mye oppmeksomhet for nettopp dette. Forskning viser vel også at de får mange fordeler og generelt har det mye enklere enn mindre pene kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

det kan da hende at mange menn har prøvd å ta henne, men at hun er for kresen. Jeg er en slik kvinne. 27 år og jomfru, har ingen X. For meg er sex og kjæreste høytidelig og ikke noe jeg bare velger tilfeldig. 

Mange har prøvd seg før ja, men jeg har måttet avvise pga fraværende følelser, han drakk for mye eller gav for mye oppmerksomhet til andre damer, noe som gjorde det vanskelig for meg å ta han seriøst til slutt. 

Du kan gjerne tolke det slik at en singel dame i 30- årene som ikke er tatt er et faresignal. 

Men man kna også tolke det slik at de mest attraktive og beste er såpass kresne at det tar tid for dem å finne en partner. 

Anonymkode: 5318b...231

Seriøst? Du er 27 år og har aldri vært i et forhold? Massive varselbjeller ringer her! Jeg tror du er altfor selvopptatt og høy på deg selv, og derfor føler du at ingen er bra nok, og så blir du sittende der som gammel, ensom og bitter når skjønnheten har forsvunnet.

Skaff deg en personlighet som ikke bare er basert på ren selvforherligelse og jekk deg ned et par hakk, så går det nok litt bedre tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er målet å komme i sengs med henne i kveld?

Anonymkode: ebe80...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rambo99 skrev:

er 27 år . biologisk sett så begynner kvinner å forfall ganske tidlig, fra rundt 25 års alderen . Dårlig forbrenning, puppene begynner etterhvert å henge, muskler blir mindre, mindre strammere kropp, rundere ansikt, mindre penere generelt.....menn begynner også å forfalle, men mer fra 30 års alderen og ikke like mye som kvinner. da synker testosteron med ca 1 prosent for hvert år. menn sin verdi ligger ikke like mye i utseende som hos kvinner, menn får mer penger, status og matrielle goder som er ettertraktet av kvinner mer enn utseende. for menn vil alltid utseende være alfa omega for kvinner. vi får ikke ståpikk av mastergraden din akkurat

han kunne lagt ut bilde av alt uten om ansiktet

Det er nok høyst individuelt. Noen kvinner holder seg meget bra med sprettpupper godt opp i årene. Og nei, utseendet er ikke alfa omega for menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener det hadde vært bedre å skreve for alle menn som ville ha meg?

Så det finnes ingen mellomting?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, jabx skrev:

Seriøst? Du er 27 år og har aldri vært i et forhold? Massive varselbjeller ringer her! Jeg tror du er altfor selvopptatt og høy på deg selv, og derfor føler du at ingen er bra nok, og så blir du sittende der som gammel, ensom og bitter når skjønnheten har forsvunnet.

Skaff deg en personlighet som ikke bare er basert på ren selvforherligelse og jekk deg ned et par hakk, så går det nok litt bedre tenker jeg.

Hvorfor blir du så irritert på hennes valg av type relasjon hun ønsker med andre? Bitter, sur og mangel av personlighet tror jeg gjenspeiler deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du som mener man forfaller i 30 årene? Du kan ikke være eldre enn en tenåring ihvertfall. Sistnevnte understrekes av at du ber TS legge ut bilde av kvinnen noe som er både høyst umoralsk og i tillegg brudd på norsk lov, så en kan ikke være særlig moden for å foreslå noe slikt. 

Anonymkode: 5e1eb...e90

Du vet du kan ignorere håpløse brukere? Ikke mat dem. 

Anonymkode: 02a68...f92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, CannibalLektor skrev:

Hæ? Jeg er ikke skeptisk ovenfor de som har vært i langvarige forhold. De viser ihvertfall at de klarer dedikere seg til noe større og langvarig. Men hun her hadde mentale problemer og klarte ikke komme seg over sin avdøde kjæreste. Det er ikke akkurat attraktivt å gå inn i et forhold med en slik en.

Jeg har fått pult og mer enn nok av det. Er bare ikke interessant å bruke tiden sin på å oppsøke. Typisk kvinnfolklogikk å prøve å påpeke det når de ikke har noe å komme med. 

Ensom du. Så du lager deg illusjner for å vise en lkegyldig og tildels kynisk innstilling. Men du er ikke alene om det. Før noen er det lett å gjennomskue bare.Du har vel blitt skuffet nok. Som du ser det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, meeeg9 skrev:

Hvorfor blir du så irritert på hennes valg av type relasjon hun ønsker med andre? Bitter, sur og mangel av personlighet tror jeg gjenspeiler deg selv

Jeg blir "irritert" fordi hun er sytete og full av seg selv, og tror at det liksom er et kvalitetsstempel at hun er rusa på seg selv og ufattelig selvopptatt. Jeg gir henne en realitetsorientering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, SoWhat? said:

Ensom du. Så du lager deg illusjner for å vise en lkegyldig og tildels kynisk innstilling. Men du er ikke alene om det. Før noen er det lett å gjennomskue bare.Du har vel blitt skuffet nok. Som du ser det.

Jeg ser kvinner i hverdagen som er fantastiske og som jeg kunne benytte muligheten til å danne et godt liv med. Men jeg ser ikke vitsen. Dette er ikke likegyldigher, men jeg ser ærlig talt ikke vitsen. Jeg er selvforsynt med alt jeg trenger. Med unntak av sex, noe jeg ikke trenger lenger. 

Er ikke ensom lenger, for jeg innser jeg er lykkeligere og mindre stressa alene enn med kvinnfolk 

Endret av CannibalLektor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CannibalLektor skrev:

Jeg ser kvinner i hverdagen som er fantastiske og som jeg kunne benytte muligheten til å danne et godt liv med. Men jeg ser ikke vitsen. Dette er ikke likegyldigher, men jeg ser ærlig talt ikke vitsen. Jeg er selvforsynt med alt jeg trenger. Med unntak av sex, noe jeg ikke trenger lenger. 

Er ikke ensom lenger, for jeg innser jeg er lykkeligere og mindre stressa alene enn med kvinnfolk 

Riktig. Jeg ble ikke overbevist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? said:

Riktig. Jeg ble ikke overbevist.

Bryr meg lite om du blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...