AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #21 Del Skrevet 12. april 2018 På 10.4.2018 den 11.37, AnonymBruker skrev: Jeg foreslår heller at du slipper bilene forbi. Det er tydeligvis et stort problem for deg at så mange ligger tett oppe i ræva di, siden du gidder å skrive en halv novelle om det her på kg. Så kanskje det er du som er problemet. Ikke alle andre. Anonymkode: 0ce50...b41 Men det er et krav at alle som har lappen klarer å ta en forbikjøring som er sikker om nødvendig. Kjører jeg bak en jojo eller en som ligger under fartsgrensa på gode forhold så kjører jeg forbi istedet for å være dust å ligge i rompa på de. Men det blir jo vanskeligere på en vei med mye motgående trafikk og fartskamera, da skjønner jeg at folk blir irriterte. Men når man faktisk må kjøre etter dårlige forhold, uoversiktlige kryss og vanskelige veier, og i tillegg faktisk kjører over fartsgrensa og holder jevn fart, og en bil ligger oppi rompa di og irriterer seg så sier det seg selv hvem som burde parkere? Er man ikke voksen nok til å kontrollere impulsene sine i trafikken, hold avstand eller kjør forbi. Er sykt mange som tar dårlige og latterlige forbikjøringer, kjører forbi to biler med mange meter mellomrom på engang, rett foran en bratt kurve eller sving, eller han som la seg ved siden av meg i en sving og lå der en god stund før han kjørte videre. Eller han som nesten tok hele sykkellaget i den svingen uten å vise hensyn. Eller de man faktisk slipper forbi, men stopper opp og liker å ligge i rompa di. Skal man irritere seg over at andre er i veien i trafikken får man lære seg å kjøre forbi også, og ikke forvente at andre skal slippe deg forbi, når de faktisk holder fartsgrensa hele veien Anonymkode: f5279...b85 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 12. april 2018 #22 Del Skrevet 12. april 2018 Legg bakhuet ditt inntil hodestøtten, og smell inn bremsen. Passer særdeles godt om du allerede har noen småskader bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #23 Del Skrevet 13. april 2018 Hadde et fint eksemplar bak meg i går morges: En trailer, jeg og en SUV på rekke ned påkjøringsrampa til (tom) motorveg. Traileren akselererte selvsagt ikke så veldig, så jeg blinket meg direkte ut i venstre fil for å passere. Det gjorde SUV'en også, og lå helt oppi rompa mi og presset. Det hører med til historien at speedometeret mitt viste 120 allerede når jeg tok igjen traileren, så voldsomt treg var jeg ikke ... SUVen fortsatte å presse til vi var forbi og jeg la meg tilbake i høyre felt, og deretter suste han forbi. Et lite stykke. Før han sakket ned til nesten samme fart som jeg hadde holdt hele tiden, så jeg ble liggende bak ham hele veien til jobb, og faktisk tok litt innpå etter hvert. Men det er enkelte som ser rødt når de ser en liten typisk "damebil", og bare må forbi samme f... hvor fort det går. Anonymkode: 62e9a...b49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 15. april 2018 #24 Del Skrevet 15. april 2018 På 10.4.2018 den 12.46, AnonymBruker skrev: Det er ikke lov å ligge godt under fartsgrensa. Er du ikke i stand til å kjøre i fartsgrensa OG ha oversikt så bør du vel ikke kjøre bil. Det mange her jeg bor ligge 20 under i 80 sone hvor det er veldig oversiktlig vei. Anonymkode: 83341...b91 Du vet at skiltet med en rød sirkel og et tall inni er et forbudsskilt som sier at det ikke er lov å kjøre i mer enn f.eks. 80 km i timen? Det virker som du svarer TS, men det er jo ikke hun som ligger 20 under på en oversiktlig vei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå