Gå til innhold

Forferdelige tinderbioer (screenshot-tråd, les regler før posting)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kom over en idag:

"Hei der! Jeg er den typen fyr som prøver å være så kul som en agurk, men ender opp mer som en overmoden banan. På jakt etter noen som kan overleve mine dårlige vitser og mitt uendelige behov for å spise pizza rett fra esken. Jeg har en lidenskap for å samle på rare sokker og binge-se rare reality-shows på Netflix. Når jeg ikke prøver å imponere mine katter med mine akrobatiske evner (les: å prøve å kaste en laserpeker uten å snuble), kan du finne meg på den lokale kafeen og lese en bok som jeg aldri vil fullføre. Jeg er ute etter noen som kan leve med mitt irrasjonelle hat mot koriander og min evige kamp for å finne fjernkontrollen. Hvis du er klar for et eventyr som innebærer latterkramper, spontane dansefester på kjøkkenet og muligens noen skikkelige rare samtaler, er jeg mannen for deg. Swipe right hvis du tør å ta sjansen på å date en fyr som fortsatt tror han er en rockestjerne på Singstar." 

🙈

Anonymkode: 750f6...2cb

Du fant mannen min! Singstar, katt, dansing på kjøkken, lesing, kafeer, hat for koriander som er motbydelig 😱😄

Jeg vet alltid hvor fjernkontrollen er

Fyttigrisen

Anonymkode: 3b25e...154

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Personen var 46 år... skulle tro han var 15 år

Åja, det blir for gammelt. Nedtur.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kom over en idag:

"Hei der! Jeg er den typen fyr som prøver å være så kul som en agurk, men ender opp mer som en overmoden banan. På jakt etter noen som kan overleve mine dårlige vitser og mitt uendelige behov for å spise pizza rett fra esken. Jeg har en lidenskap for å samle på rare sokker og binge-se rare reality-shows på Netflix. Når jeg ikke prøver å imponere mine katter med mine akrobatiske evner (les: å prøve å kaste en laserpeker uten å snuble), kan du finne meg på den lokale kafeen og lese en bok som jeg aldri vil fullføre. Jeg er ute etter noen som kan leve med mitt irrasjonelle hat mot koriander og min evige kamp for å finne fjernkontrollen. Hvis du er klar for et eventyr som innebærer latterkramper, spontane dansefester på kjøkkenet og muligens noen skikkelige rare samtaler, er jeg mannen for deg. Swipe right hvis du tør å ta sjansen på å date en fyr som fortsatt tror han er en rockestjerne på Singstar." 

🙈

Syns han virket artig, jeg. 46 hadde passet perfekt i alder også. 

Hadde jeg vært på Tinder og sett den der hadde jeg nok sveipet til den siden som er riktig (husker aldri om det er høyre eller venstre). Riktig ift å date :P

Anonymkode: 0b832...6ae

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Syns han virket artig, jeg. 46 hadde passet perfekt i alder også. 

Hadde jeg vært på Tinder og sett den der hadde jeg nok sveipet til den siden som er riktig (husker aldri om det er høyre eller venstre). Riktig ift å date :P

Er heller ikke på tider. Var ikke klar over at det var menn med personlighet for meg der inne. Er det grunnen til at du også står over appen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er heller ikke på tider. Var ikke klar over at det var menn med personlighet for meg der inne. Er det grunnen til at du også står over appen?

Det er nok dårlig selvfølelse som holder meg unna. Jeg orker ikke få bekreftet at jeg ikke er attraktiv. Og så orker jeg ikke styret i bli-kjent-fasen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er nok dårlig selvfølelse som holder meg unna. Jeg orker ikke få bekreftet at jeg ikke er attraktiv. Og så orker jeg ikke styret i bli-kjent-fasen. 

Men orker du å komme til slutten av livet å kjenne på det at du ikke prøvde?

Dette er ikke ment som tvang, bare for å sjekke om du har tenkt nøye gjennom valget dett. For selv om noe er skummelt, jeg er enig i at det er det, er det kanskje ikke så morsomt å gå glipp av det heller. Men det er opp til hver enkelt. De gangene jeg virkelig gråter og noe trist ikke har skjedd, eller det ikke er snakk om en film, er det fordi jeg ikke har turt å prøve å ser andre gå gjennom de tunge/ spennende/ skremmende føelslene og kommer ut på den andre siden i god behold. Hvorfor tørr ikke jeg, hvorfor tørr ikke du? 

Om du en dag vil, lykke til 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kom over en idag:

🙈

Han der likte jeg! Bortsett fra at han aldri fullfører en bok. Det passer dårlig sammen med en lesehest som meg.

Anonymkode: bb575...60b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Personen var 46 år... skulle tro han var 15 år

Jeg er snart 50 og hadde glatt sveipa høyre om jeg hadde kommet over ham (og ikke hadde hatt kjæreste da(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men orker du å komme til slutten av livet å kjenne på det at du ikke prøvde?

Dette er ikke ment som tvang, bare for å sjekke om du har tenkt nøye gjennom valget dett. For selv om noe er skummelt, jeg er enig i at det er det, er det kanskje ikke så morsomt å gå glipp av det heller. Men det er opp til hver enkelt. De gangene jeg virkelig gråter og noe trist ikke har skjedd, eller det ikke er snakk om en film, er det fordi jeg ikke har turt å prøve å ser andre gå gjennom de tunge/ spennende/ skremmende føelslene og kommer ut på den andre siden i god behold. Hvorfor tørr ikke jeg, hvorfor tørr ikke du? 

Om du en dag vil, lykke til 😊

Kan hende jeg kommer til å angre når jeg blir enda eldre, man da må jeg ta det som det kommer da. 

Og så tenker jeg at om jeg bare får gått ned 20 kilo til DA kan jeg ta sjansen. Kanskje. Når jeg finner tilbake til den sprudlende og utadvendte personen jeg var for 10 år og 20 kilo siden. (Men, nå sporer vi av så kanskje greit at dette blir det siste jeg sier om det. Takk for innspill uansett. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...