missmcbeal Skrevet 11. april 2018 #41 Del Skrevet 11. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: God dag! Dagens tema: HÆ? Mmmhm Trav.. og lateks... Det er ditt beste sjekketriks, ja.. "Originalnavn"... Hmmm... Råd: Ikke markedsfør deg som den du tar til takke med Anonymkode: 54490...d6a Den siste har jeg fått opp og det i ganske så nærme radius... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #42 Del Skrevet 12. april 2018 God eftermiddag. Dagens tema: Mystiiiikk.... Lurer på om dette er han/hun som alltid spør om det er galt å være gris på seksualitetsforumet xD Personlighetstrekk er trender Denne er jo både skjønn og patetisk, som koalabjørner som spiser eucalyptus selv om det kverker dem. Anonymkode: 54490...d6a 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 12. april 2018 #43 Del Skrevet 12. april 2018 Du virker imponerende bitter og unødvendig negativ, TS. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #44 Del Skrevet 12. april 2018 1 minutt siden, Katten.2.0 said: Du virker imponerende bitter og unødvendig negativ, TS. Det virker i hvert fall som om "forferdelig tindertekst" en del ganger bare er "denne personen vil ikke jeg date". Selv ville jeg ikke datet en mann som har bar, men synes jo ikke at menn som skriver de har barn har forferdelig tindertekst av den grunn. En god Tinderteksten handler jo like mye om å sile bort de man ikke passer sammen med som å sende de riktige signalene til de man ønsker. Anonymkode: 4d7ba...21d 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #45 Del Skrevet 12. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virker i hvert fall som om "forferdelig tindertekst" en del ganger bare er "denne personen vil ikke jeg date". Selv ville jeg ikke datet en mann som har bar, men synes jo ikke at menn som skriver de har barn har forferdelig tindertekst av den grunn. En god Tinderteksten handler jo like mye om å sile bort de man ikke passer sammen med som å sende de riktige signalene til de man ønsker. Anonymkode: 4d7ba...21d Ikke den kule globusbaren engang? Anonymkode: de819...246 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 Populært innlegg #46 Del Skrevet 12. april 2018 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Du virker imponerende bitter og unødvendig negativ, TS. Det er helt ok. Jeg har det gøy, så får dere heller ignorere tråden. Eller ta det med ei klype salt. TS Anonymkode: 54490...d6a 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #47 Del Skrevet 12. april 2018 Morsom tråd, men noen andre som er redd de skal finne sin tekst her 😬 Anonymkode: 97583...a4f 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #48 Del Skrevet 12. april 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsom tråd, men noen andre som er redd de skal finne sin tekst her 😬 Anonymkode: 97583...a4f Sitter her og tripper i spenning! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke den kule globusbaren engang? Anonymkode: de819...246 Hadde lett sveipa riktig vei på en tinderfyr med globusbar ass! Anonymkode: 9dca6...610 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #49 Del Skrevet 12. april 2018 Anonymkode: cf903...c09 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #50 Del Skrevet 12. april 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: cf903...c09 Oh lord... Får noen napp på dette? Lurer på hvor han siste bor, for ryktene der er skikkelig rare. Her er det mye sladring, men sjelfulle øyne er liksom ikke ett av temaene. Anonymkode: b9586...853 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Apekatten Skrevet 12. april 2018 Populært innlegg #51 Del Skrevet 12. april 2018 Sjarmerende. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 12. april 2018 #52 Del Skrevet 12. april 2018 En som tydeligvis får mange matcher 🙄 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #53 Del Skrevet 12. april 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres litt ut som den gåten i "Tre nøtter til Askepott", men her er svaret mannen uten personlighet. Anonymkode: 54490...d6a Nå måtte jeg lese den på nytt med Knut Risan-stemme 😂 Anonymkode: 74af9...7f5 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #54 Del Skrevet 13. april 2018 Dagens tema: Fomling i mørket Nevn mora di og vaginaen min tørker Hjeelp han er for nærme MØØØ Denne er helt ok, tar den bare med p.g.a. stavelsen av nysgjerrig! haha Han her vil du skal være Bonnie OG Clyde! Det var da litt mye å forvente xD Anonymkode: 54490...d6a 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #55 Del Skrevet 13. april 2018 Har ingenting å bidra med ennå, men det var mange artige her! Kan skrive en jeg husker løst fra hodet: Æ har katt å hund. Ellers like æ å se på seria... Kanskje litt for mye..... Han så veldig ensom ut, og teksten hans ga meg vondt i magen av medfølelse. Det er så mange som skriver seg så ned! Nesten så det ikke skulle vært lov å ha tekst! Noen ganger har jeg lyst til å få match med dem, da kun for å hjelpe med å forfatte en bedre tekst til profilen. Anonymkode: e7e9a...435 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #56 Del Skrevet 13. april 2018 Min erfaring er at disse "hypermaskuline" mannfolka som beskriver seg selv som Master / dom, gjerne er litt rare og ofte...vell...utrente. Mye runde fyrer med stort skjegg, som ofte er veldig stolte over skjegget sitt, og peker ut alt det mannlige eller maskuline med dem. Noen virker å være veldig nye i SM miljøet, eller bare bruker det som skalkeskjul (leter etter sub) for å kunne skrive det de føler. Verste er vel når de får avslag, og usikkerheten / bitterheten renner ut av dem. Anonymkode: 1c866...197 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 13. april 2018 #57 Del Skrevet 13. april 2018 På 4/11/2018 den 18.58, AnonymBruker skrev: J..a..... Ok. Haha, synes den var gøy, jeg. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #58 Del Skrevet 13. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ingenting å bidra med ennå, men det var mange artige her! Kan skrive en jeg husker løst fra hodet: Æ har katt å hund. Ellers like æ å se på seria... Kanskje litt for mye..... Han så veldig ensom ut, og teksten hans ga meg vondt i magen av medfølelse. Det er så mange som skriver seg så ned! Nesten så det ikke skulle vært lov å ha tekst! Noen ganger har jeg lyst til å få match med dem, da kun for å hjelpe med å forfatte en bedre tekst til profilen. Anonymkode: e7e9a...435 Haha, jeg og! Er sikker på at jeg kunne hjulpet noen av dem, men tar ikke sjansen. Anonymkode: 5697e...7d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #59 Del Skrevet 13. april 2018 For de som ikke er kjent med det fra før: https://www.reddit.com/r/Tinder/new/ Anonymkode: b682e...4d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #60 Del Skrevet 14. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg og! Er sikker på at jeg kunne hjulpet noen av dem, men tar ikke sjansen. Anonymkode: 5697e...7d3 Ja, har tenkt det samme. Kanskje ordne en profil som kun er til for å hjelpe de som er litt dårlig til å uttrykke seg? 😂 Anonymkode: e7e9a...435 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå