Gå til innhold

Skuffet over liten penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, SpaceDementia skrev:

Tenk at noe så lite som en dårlig fyllaopplevelse kan ødelegge potensielt en hel fremtid sammen, med denne gutten som var så utrolig flott. Du har ikke sett ereksjonen hans engang. Jenter er rare sånn sett, når dere plutselig har fått følelsen av noe, selvforsterkes dette. 

Men da får du ha lykke til videre. Si fra hvis du trenger å bli PULT av 18cm da, er her vett.

Dagens kommentar, konge 😂😂😂ts

Anonymkode: 9e15c...35c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig definasjonen på liten penis? Hvor mange centimetre snakker vi om her
?

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her og det er for andre gang ikke trolling. Men takk for alle svar! Konklusjonen blir uansett å stoppe å bli mere kjent med vedkommende, fordi jeg føler at jeg ikke tenner på han overhodet etter denne opplevelsen.

Både dårlig kyssing og dårlig sex, det sier meg at kjemien mellom oss ikke er som den skal og da fortjener begge noe bedre. Sex pleier aldri å være vellykket de første gangene, men det skal ikke være totalt mismatch eller frastøtende heller.. Jeg kjenner min kropp, og vet hva jeg trenger, og det er desverre noe annet enn dette. Jeg trenger rett og slett å bli PULT innimellom, og det ville aldri funket her..og jeg tror faktisk ikke jeg kan tenne på å måtte være den som tar kontrollen og lærer opp, jeg tror nok ikke jeg ville sett på vedkommende som særlig mandig da.. Og da er en del av tenninga allerede borte. Sex er noe av limet i et forhold, og hvis det alltid skal være så mye om og men og spesielle stillinger og alternativer til vanlig penetrering, så blir det tilslutt bare et styr  ser jeg for meg. Selv om jeg for mitt vedkommende kommer av mye forskjellig.

Men takk! Daten min finner seg garantert noen bedre enn meg og jeg kommer selvsagt ikke til å nevne størrelse på utstyr. 

Ærlig talt tror jeg ikke du har så mye erfaring. Jeg har hatt sex med menn med både stor og liten penis, også ekstremt liten penis, og etter min erfaring har kvaliteten på sexen ingenting med størrelse å gjøre.

Og hvis kvinner ikke lærer opp menn, hvem i huleste tenker du skal gjøre det da? :klo:

Kanskje du rett og slett skal sette inn en annonse der du skriver at du trenger å bli PULT og at han må ha minimum 18 cm og kunne alt allerede så slipper du å kaste bort tiden til menn som har mindre enn det, eller mangler litt kunnskap om hvordan kvinner fungerer.

Og forresten, det jeg kan si at det faktisk er en sammenheng mellom, er mengden av kunnskap og størrelse på penis. De som har minst penis, vet mest, det er min erfaring.

Anonymkode: 48065...97a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lee Jones skrev:

Leste bare overskriften og tenker det er en utrolig  viten jente som er TS eller bare en mann som vil provosere. Det er en stor prosentandel av kvinner som ikke greier å få orgasme, Uansett penisstørelse eller sex-leketøy. For det andre trenger kvinner flest å få kliten stimulert for å komme. Nesten ingen kvinner får orgasme bare av penisen selv. 

Om ts virkelig er en kvinne som henger ut partneren få et forum så må hun få mer imellom høra.

Hvis penis er stor nok og brukes riktig nok så kan alle komme vaginalt. Men uansett med de som ikke "kan" komme vaginalt, tror du det er sånn at da gjør det ingenting at man ikke får noe ut av penetreringen??? Nei, desto viktigere er det å få noe ut av penetreringen, hvis ikke er det jo bare bortkasta!! Noe det desverre kan være når fyren har for liten penis! 

Anonymkode: 9fa01...aff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt tror jeg ikke du har så mye erfaring. Jeg har hatt sex med menn med både stor og liten penis, også ekstremt liten penis, og etter min erfaring har kvaliteten på sexen ingenting med størrelse å gjøre.

Og hvis kvinner ikke lærer opp menn, hvem i huleste tenker du skal gjøre det da? :klo:

Kanskje du rett og slett skal sette inn en annonse der du skriver at du trenger å bli PULT og at han må ha minimum 18 cm og kunne alt allerede så slipper du å kaste bort tiden til menn som har mindre enn det, eller mangler litt kunnskap om hvordan kvinner fungerer.

Og forresten, det jeg kan si at det faktisk er en sammenheng mellom, er mengden av kunnskap og størrelse på penis. De som har minst penis, vet mest, det er min erfaring.

Anonymkode: 48065...97a

Det gjelder desidert ikke i dette tilfellet, for her hadde ikke fyren peiling på hva han drev med,ikke på klining /kyss, tafsing, fingring, ingenting,  overhodet ikke!! Selvsagt skal en veilede hverandre, bli kjent med hverandres kropper, bli trygge osv osv, men JEG personlig klarer ikke bli tent av noen som er heeelt borti natta uerfarne, og som til og med må ha opplæring i kyssing, eller dvs, som jeg ikke kysser bra med! Jeg kommer nok desverre ikke ha nok respekt for eller lyst til å suge en mann som er så lite utstyrt heller, da jeg nesten syns det var enkelt og turn off.. Det er desverre ikke slik jeg kan bli tent av.Trenger overhodet ikke 18 cm, eller en som har et hav av erfaring.  Takk for innspill. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, hocane skrev:

Hva er egentlig definasjonen på liten penis? Hvor mange centimetre snakker vi om her
?

Vil tro vi snakker om ca 8 cm

AnonymBruker
Skrevet

no go

Anonymkode: 9a2f5...29a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...