AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #41 Skrevet 9. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sexen har mye å si ja så jeg skjønner deg godt!! Finnes mange menn der ute med både fin størrelse på pikken OG som er snille , så bare fortsett å let til du finner en det klaffer med på alle områder! Ikke settle for less... Gir ikke sexen deg noe så blir det jo nærmere et vennskap enn kjæreste... Anonymkode: 9fa01...aff Jeg er enig med deg.. Ser for meg at det kan bli et problem. Man har sine behov.. Anonymkode: 9e15c...35c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #42 Skrevet 9. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Even a 747 (jetplane) looks small in the Grand Canyon kanskje det er den vide fitta di som er problemet når en gjennomsnitspenis ilke passer😂 Anonymkode: 39573...075 Ser absolutt poenget ditt, men jeg er rimelig stram og sterk i bekken /kjede, så det vil nok bli et problem uavhengig av dette.. Vi snakker problemer med å få inn én finger når jeg er opphisset.. Men 8 cm penis blir allikevel litt tamt i lengden tror jeg. Anonymkode: 9e15c...35c 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #43 Skrevet 9. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ser absolutt poenget ditt, men jeg er rimelig stram og sterk i bekken /kjede, så det vil nok bli et problem uavhengig av dette.. Vi snakker problemer med å få inn én finger når jeg er opphisset.. Men 8 cm penis blir allikevel litt tamt i lengden tror jeg. Anonymkode: 9e15c...35c Og du ønsker 18 cm... Håper du har det bra ellers da. Anonymkode: 48065...97a 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #44 Skrevet 9. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: JA. Anonymkode: e53bd...edb NEI, overhodet ikke! Til TS; etter å ha lest HI lurer jeg på om du har møtt på en jeg har samme erfaring med. Det funker bare ikke. Han har runket i stykker funksjonsevnen til tissen sin og uansett hva du gjør vil du forbli usikker fordi du føler du kommer til kort der det faktisk er han som kommer til kort. Ikke vits i å ofre mere tid på dette. Beklager! Anonymkode: 364c3...775 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #45 Skrevet 9. april 2018 Det er da få som har super sex de første gangene sammen? Man må jo bli kjent med hverandres kropper og veilede hverandre til å gjøre det godt. Synes ikke du skal gi opp etter bare 1 skuffende dag, siden du sier du liker mye annet med han. Ha edru sex neste gang og ta deg av han sånn at han ikke mister boneren av nervøsitet (det er iallfall det jeg har merket at menn er når de mister den). Hjelper å be dem lukke øynene og slappe av, at det går helt fint, og at han bare skal ligge og nyte. De fleste peniser er korte når de ikke er i full ereksjon. Anonymkode: 5bc80...30b 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #46 Skrevet 9. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Even a 747 (jetplane) looks small in the Grand Canyon kanskje det er den vide fitta di som er problemet når en gjennomsnitspenis ilke passer😂 Anonymkode: 39573...075 8 cm er ikke i nærheten av gjennomsnittet (og gudskjelov for det!) Anonymkode: 9fa01...aff 3
SpaceDementia Skrevet 9. april 2018 #47 Skrevet 9. april 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: NEI, overhodet ikke! Til TS; etter å ha lest HI lurer jeg på om du har møtt på en jeg har samme erfaring med. Det funker bare ikke. Han har runket i stykker funksjonsevnen til tissen sin og uansett hva du gjør vil du forbli usikker fordi du føler du kommer til kort der det faktisk er han som kommer til kort. Ikke vits i å ofre mere tid på dette. Beklager! Anonymkode: 364c3...775 Problemet til TS var at gutten ble slapp, og hadde liten penis. DItt problem var at han har runket i stykker funksjonsevnen til tissen sin? Er ikke det et litt annet problem? Og hva mener du egentlig med det? Endret 9. april 2018 av SpaceDementia
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #48 Skrevet 9. april 2018 Er han fra Bærum, ts? De er jo kjent for å ha små.. Jeg klarer heller ikke mikropeniser. Sex er ikke ALT, og jeg er ikke obsessed med utseendet, men man må jo passe seksuelt og hvis det føles som en q-tips inni grefsenkleiva så er det litt håpløst Anonymkode: 08bad...228 1
SpaceDementia Skrevet 9. april 2018 #49 Skrevet 9. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: NEI, overhodet ikke! Til TS; etter å ha lest HI lurer jeg på om du har møtt på en jeg har samme erfaring med. Det funker bare ikke. Han har runket i stykker funksjonsevnen til tissen sin og uansett hva du gjør vil du forbli usikker fordi du føler du kommer til kort der det faktisk er han som kommer til kort. Ikke vits i å ofre mere tid på dette. Beklager! Anonymkode: 364c3...775 Jeg spør fordi jeg med enkelte jenter har slitt med å komme. Når jenta stresser, blir jeg stresset og klarer ikke komme. Jeg ble for en tid siden dumpet av en jente som jeg mistenker dro sin vei pga sexen. Hun virket som hun var voldsomt ute etter bekreftelse..og dermed stresset med å få meg til å komme.. det blir en helt feil innfallsvinkel...sex skal nytes. hennes intense jobbing og søken etter trøst gjorde egentlig at jeg ble litt turnoff og passiv..jeg er ikke der for å gi bekreftelser til alle og enhver. Jeg er der for å nyte en god stund sammen. 1
Lee Jones Skrevet 9. april 2018 #50 Skrevet 9. april 2018 Leste bare overskriften og tenker det er en utrolig viten jente som er TS eller bare en mann som vil provosere. Det er en stor prosentandel av kvinner som ikke greier å få orgasme, Uansett penisstørelse eller sex-leketøy. For det andre trenger kvinner flest å få kliten stimulert for å komme. Nesten ingen kvinner får orgasme bare av penisen selv. Om ts virkelig er en kvinne som henger ut partneren få et forum så må hun få mer imellom høra. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #51 Skrevet 9. april 2018 Ts her og det er for andre gang ikke trolling. Men takk for alle svar! Konklusjonen blir uansett å stoppe å bli mere kjent med vedkommende, fordi jeg føler at jeg ikke tenner på han overhodet etter denne opplevelsen. Både dårlig kyssing og dårlig sex, det sier meg at kjemien mellom oss ikke er som den skal og da fortjener begge noe bedre. Sex pleier aldri å være vellykket de første gangene, men det skal ikke være totalt mismatch eller frastøtende heller.. Jeg kjenner min kropp, og vet hva jeg trenger, og det er desverre noe annet enn dette. Jeg trenger rett og slett å bli PULT innimellom, og det ville aldri funket her..og jeg tror faktisk ikke jeg kan tenne på å måtte være den som tar kontrollen og lærer opp, jeg tror nok ikke jeg ville sett på vedkommende som særlig mandig da.. Og da er en del av tenninga allerede borte. Sex er noe av limet i et forhold, og hvis det alltid skal være så mye om og men og spesielle stillinger og alternativer til vanlig penetrering, så blir det tilslutt bare et styr ser jeg for meg. Selv om jeg for mitt vedkommende kommer av mye forskjellig. Men takk! Daten min finner seg garantert noen bedre enn meg og jeg kommer selvsagt ikke til å nevne størrelse på utstyr. Anonymkode: 9e15c...35c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #52 Skrevet 9. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts her og det er for andre gang ikke trolling. Men takk for alle svar! Konklusjonen blir uansett å stoppe å bli mere kjent med vedkommende, fordi jeg føler at jeg ikke tenner på han overhodet etter denne opplevelsen. Både dårlig kyssing og dårlig sex, det sier meg at kjemien mellom oss ikke er som den skal og da fortjener begge noe bedre. Sex pleier aldri å være vellykket de første gangene, men det skal ikke være totalt mismatch eller frastøtende heller.. Jeg kjenner min kropp, og vet hva jeg trenger, og det er desverre noe annet enn dette. Jeg trenger rett og slett å bli PULT innimellom, og det ville aldri funket her..og jeg tror faktisk ikke jeg kan tenne på å måtte være den som tar kontrollen og lærer opp, jeg tror nok ikke jeg ville sett på vedkommende som særlig mandig da.. Og da er en del av tenninga allerede borte. Sex er noe av limet i et forhold, og hvis det alltid skal være så mye om og men og spesielle stillinger og alternativer til vanlig penetrering, så blir det tilslutt bare et styr ser jeg for meg. Selv om jeg for mitt vedkommende kommer av mye forskjellig. Men takk! Daten min finner seg garantert noen bedre enn meg og jeg kommer selvsagt ikke til å nevne størrelse på utstyr. Anonymkode: 9e15c...35c Det må du for guds skyld ikke si! Jeg dumpet selv en fyr (fra Bærum..) som hadde micro og selv om vi prøvde flere stillinger så funket ikke sexen. Han er en super fyr, veldig flott, men det funka ikke. Han fant seg en annen dame som han fortsatt er sammen med så hun er nok en bedre match. Ville bare sagt jeg følte vi ikke passet sammen ts. Anonymkode: 08bad...228
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #53 Skrevet 9. april 2018 Synes det er spesielt å legge såpass mye i den ene gangen dere har hatt sex. Pleier aldri å være fantastisk den første gangen med ny partner for min del. Og i hvert fall ikke med alkohol innabords. Trodde det var allmennkunnskap at alkohol kan påvirke ereksjonen. Men selvfølgelig, har du behov for en mann med en større penis enn gjennomsnittet så lar du ham gå. Anonymkode: fa015...b08 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #54 Skrevet 9. april 2018 man må ikke velge mellom drittsekk med stor pikk og hyggelig fyr som ikke tilfredsstiller deg, det finnes jo faktisk fler fisk Anonymkode: 85a07...9e4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #55 Skrevet 9. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synes det er spesielt å legge såpass mye i den ene gangen dere har hatt sex. Pleier aldri å være fantastisk den første gangen med ny partner for min del. Og i hvert fall ikke med alkohol innabords. Trodde det var allmennkunnskap at alkohol kan påvirke ereksjonen. Men selvfølgelig, har du behov for en mann med en større penis enn gjennomsnittet så lar du ham gå. Anonymkode: fa015...b08 8 cm funker ikke for meg, når den i tillegg er tynn og ikke står, når vi i tillegg ikke har kjemi som skal til, og hele seansen bare var forferdelig. Gjennomsnittet er såvidt jeg har forstått 13 cm. Hadde overhodet ikke klaget på det. Anonymkode: 9e15c...35c 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #56 Skrevet 9. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: man må ikke velge mellom drittsekk med stor pikk og hyggelig fyr som ikke tilfredsstiller deg, det finnes jo faktisk fler fisk Anonymkode: 85a07...9e4 Enig med deg. Anonymkode: 9e15c...35c
SpaceDementia Skrevet 9. april 2018 #57 Skrevet 9. april 2018 (endret) Tenk at noe så lite som en dårlig fyllaopplevelse kan ødelegge potensielt en hel fremtid sammen, med denne gutten som var så utrolig flott. Du har ikke sett ereksjonen hans engang. Jenter er rare sånn sett, når dere plutselig har fått følelsen av noe, selvforsterkes dette. Men da får du ha lykke til videre. Si fra hvis du trenger å bli PULT av 18cm da, er her vett. Endret 9. april 2018 av SpaceDementia 2
Nmtt Skrevet 9. april 2018 #58 Skrevet 9. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skrev lengre oppe. Dagen etterpå får man forsatt ikke blod i penis. Tror du alkoholen er gått ut av kroppen når du står opp? Jeg har prøvd og ha sex mange ganger dagen etter også. Jeg får hverken orgasme...hard penis eller noe. Helt slapp De må prøve i edru tilstand. Vet at mange menn sliter med slapp penis i og etter fylma Anonymkode: 39573...075 True dat, men penisen hans har heller ikke noe med hvordan han bruker tunge eller hender... men men, sikkert redusert evne uansett. Har som regel aldri fyllesex, så det husker jeg ingenting om.
Nyepoke Skrevet 9. april 2018 #59 Skrevet 9. april 2018 6 timer siden, Spir skrev: Det er jo helt nytt, kanskje han ikke er så erfaren og trygg nok til å slippe seg løs i senga, alltid med ny kjæreste osv var jeg så nervøs første gangene at jeg ikke gjorde stort.. men med en gang man blir helt trygg og sikker på den andre blir det noe annet. Henger meg på denne...kanskje han kan gi deg dem beste sexen du har fått noen gang hvis du gir ham en sjanse eller to til😉 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #60 Skrevet 9. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 8 cm funker ikke for meg, når den i tillegg er tynn og ikke står, når vi i tillegg ikke har kjemi som skal til, og hele seansen bare var forferdelig. Gjennomsnittet er såvidt jeg har forstått 13 cm. Hadde overhodet ikke klaget på det. Anonymkode: 9e15c...35c Alkohol = dårligere ereksjon. I hvert fall opplevd det med nesten alle mine partnere. Sikkert lurt å være mer edru neste gang når dette er såpass viktig for deg. Kjemien ser jeg, og seansen skal selvfølgelig ikke være forferdelig. Men må si meg enig med over, trist å la en dårlig opplevelse ødelegge noe som kan bli bra. Jeg er ofte nervøs første gangen, så er glad mennene jeg har vært med har gitt meg en sjanse til. Anonymkode: fa015...b08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå