Gå til innhold

Skuffet over liten penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han ble ikke ordentlig hard? Enten har han prestasjonsangst eller så er det ut som ikke ser bra nok ut til at den lille står i givakt. 

Anonymkode: b778b...e1d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jammen jeg liker han jo egentlig veldig godt på alle andre områder, eller iallefall det jeg har sett til nå! Vi snakker veldig lett sammen, har felles interresser, felles kjente og egentlig felles humor... Men er det håp for et forhold når det seksuelle er slik? 

Anonymkode: 9e15c...35c

Jeg vil si nei. Sex for meg er på topp 3 viktigste. Hjelper ikke å være verdens snilleste osv osv når den seksuelle kjemien er rævva.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Datet også en med svært liten penis her forleden, vil tippe rundt 13 cm ellernoe.. måtte dessverre avslutte, selv om han var bra på nesten alle andre måter. Høy, smart, spennende osv.. synd, men det seksuelle må faktisk fungere, det er såppas viktig for meg

Anonymkode: e9c17...a6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Send han på kurs hos en prostituert, også får du tilbake en ærfaren mann som kan tilfredsstille deg.

Anonymkode: d3b86...cd4

Ehhh? Heller til en plastisk kirurg så han faktisk kan få en større pikk enn å komme hjem med aids og dårlig moral vel 

Anonymkode: 9fa01...aff

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du ? jo det er veldig enkelt. Du forsetter og gir det en sjangse til

Det er ikke cm på penis, om det er 13 og ikke 18 cm som avgjør om sexen blir bra. Tykkelsen er forresten viktigere enn lengden. om du ikke greier å ha god sex med en på normal størrelse så trenger du rett og slett mer erfaring i sengen. man trenger ikke en penis engang for å komme. er så mange stillinger man kan ta for de med mindre penis og oralsex og fingre funker supert. jeg sliter selv med å få den opp etter en tur på byn , så her må jeg bare bruke det jeg kan. og da blir det ofte oralsex, fingring og rimming når penisen er gått og lagt seg

du skjønner, jeg kjenner meg veldig godt i hans problemstilling. Når jeg drikker alkohol har jeg ingen sjangs til å fullføre samleie etter en kveld på byn. et par glass sprit så kan jeg hverken få orgasme, eller få erigert penis, jeg får ikke halvstiv engang. det er som å ta på seg en kondom, du føler så og si ingenting. damer kan ri meg i timesvis på fylla og jeg vil ikke komme. til å med blowjob kjenner jeg ingenting. ganske kjedelig da jeg tar med meg damer hjem ofte. dagen etter er like gale. sex fungerer ikke når man har drukket for mye for da vil det ikke komme blod til penis, det samme gjelder dagen etter. jeg har dette problemet hver gang jeg er ute men velger forsatt å ta med damene hjem, jeg kan gi de oralsex, så liker jeg også nærhet man får og nye bekjentskaper som leder til edru sex i senere tid.

så mest sansynelig har han større penis og sexen vil bli mye bedre når han blir helt edru. så try again

du sier du runket ham men hånden var lengre enn penisen, det er nok fordi han ikke er stiv og er så og si helt slapp. penisen vokser en god del når den har fått ordentlig oppvarming. min kan være alt fra 3 cm slapp, helt avhengig av hvor kaldt det er til 16 cm erigert. penis skrumper inn og ut og tilpasser seg etter temperaturen. Derfor får man " badetiss" når man har badet i iskaldt vann

Anonymkode: 39573...075

Man merker stoooor forskjell på 13 og 18 cm. Kan få sexen fra helt overlevbar til drit bra det. Men det er såklart flere faktorer en kun størrelse som spiller inn for fantastisk sex også

Anonymkode: 9fa01...aff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Datet også en med svært liten penis her forleden, vil tippe rundt 13 cm ellernoe.. måtte dessverre avslutte, selv om han var bra på nesten alle andre måter. Høy, smart, spennende osv.. synd, men det seksuelle må faktisk fungere, det er såppas viktig for meg

tragisk egentlig, fra din side. Sex er mye mer enn kun penetrering. Men det er da like greit egentlig. Han fortjener en som elsker ham og ikke en som sitter med målebåndet i sengen .

Slike damer som deg mangler seksuell erfaring, de som er alt for opphengt av at størrelsen har så mye å si for kvaliteten av samleie

mikropenis er vell det eneste unntaket 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ikke akkurat gro seg en større penis.

Siden du velger å gi tråden en tittel som omhandler liten penis, selv om jeg ikke tror det er der problemet ligger, er du nok litt opptatt av det? 

Anonymkode: 9ee08...1e2

Hvorfor tror du ikke problemet ligger der? Jeg tenker en god del på det ja... 

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, Rambo99 skrev:

de har hatt sex 1 gang, på fylla lol......og her skal vi allerede påpeke deres seksuelle kjemi ?

Ja? De prøvde også dagen derpå skriver. Når han ikke var full..  og virket ikke dreven på andre seksuelle ting heller. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nmtt skrev:

Ja? De prøvde også dagen derpå skriver. Når han ikke var full..  og virket ikke dreven på andre seksuelle ting heller. 

Som jeg skrev lengre oppe. Dagen etterpå får man forsatt ikke blod i penis. Tror du alkoholen er gått ut av kroppen når du står opp? 

Jeg har prøvd og ha sex mange ganger dagen etter også. Jeg får hverken orgasme...hard penis eller noe. Helt slapp

De må prøve i edru tilstand. Vet at mange menn sliter med slapp penis i og etter fylma

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hva gjør jeg? Møtt en snill, trygg og grei fyr som jeg hadde kjempegod kjemi med, bortsett fra på det seksuelle... Vi kysset DÅRLIG sammen, og han hadde liten penis... Dvs når jeg brukte hånden min og runket han så stakk det ikke noe utenfor.. Den var riktignok ikke fult erigert akkurat da, men allikevel.. Vi prøvde også å ha sex, men det var ikke gjennomførbart da han bare ble slapp. Det var både mens vi var fulle men også dagen derpå. I tillegg virket han utrolig lite dreven på andre ting, hvilket jeg tenker kunne oppveie for liten penis, men nei!! Og for å ha det sagt, jeg er ikke spesielt vid, heller motsatt, ganske trang. 

Jeg har før jeg møtte denne mannen datet en dust som overhodet ikke var snill og trygg, men veldig god i sengen, og med sine 18 cm tilfredsstilte han meg perfekt. Både med penis og på andre måter. Han var rett og slett oppslukt av å tilfredsstille meg. Jeg gråt over savnet etter den himmelske sexen med han nå etter å ha vært borti denne mannen med liten penis.. 

Jeg VET inderlig godt at sex ikke er alt, men det er mye.. Hva skal jeg gjøre da? 

Eh...ok. Du målte penisen og gråt over savnet, litt spesielt men :klo:

Anonymkode: 48065...97a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eh...ok. Du målte penisen og gråt over savnet, litt spesielt men :klo:

Jeg målte den ikke, han sendte dickpick med tommestokk ved siden av 😂men uansett, ja jeg gråt fordi den horribelt dårlige sexen minnet meg om hva jeg har hatt, altså magisk sex... 

• Liker 2
Skrevet

Dette var litt spesielt. Du vurderer altså å bryte opp etter en dårlig fyllasexopplevelse? Du er mest sannsynlig ikke så interessert som du gir uttrykk for. Herregud, en penis på 13 cm hadde gått helt fint om mannen var bra nok i utgangspunktet. Hva om mannen var David Beckham liksom? Hadde du forlatt ham for en dårlig sexopplevelse? Hadde du ikke gitt Beckham en sjanse til? Du er ikke så interessert som du sier. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SpaceDementia skrev:

Dette var litt spesielt. Du vurderer altså å bryte opp etter en dårlig fyllasexopplevelse? Du er mest sannsynlig ikke så interessert som du gir uttrykk for. Herregud, en penis på 13 cm hadde gått helt fint om mannen var bra nok i utgangspunktet. Hva om mannen var David Beckham liksom? Hadde du forlatt ham for en dårlig sexopplevelse? Hadde du ikke gitt Beckham en sjanse til? Du er ikke så interessert som du sier. 

Vi snakker overhodet ikke om 13 cm her! Som sagt så stakk den såvidt utenfor håndflaten min da jeg prøvde å ta litt på den, dvs rundt 8 cm da!! 13 cm hadde jo ikke vært noe problem! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Til opplysning er verdensgjennomsnittet på penis 13.5 cm.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han ble ikke ordentlig hard? Enten har han prestasjonsangst eller så er det ut som ikke ser bra nok ut til at den lille står i givakt. 

Anonymkode: b778b...e1d

Det kan absolutt være meg som ikke tente han også! Enda et tegn på at seksuell kjemi ikke er på plass da, isåfall. 

Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakker overhodet ikke om 13 cm her! Som sagt så stakk den såvidt utenfor håndflaten min da jeg prøvde å ta litt på den, dvs rundt 8 cm da!! 13 cm hadde jo ikke vært noe problem! 

En slapp penis er ofte mye mindre enn en stiv penis. Du har enda ikke opplevd ham med full ereksjon. Altså, jeg kan være 8cm når jeg er slapp, men den vokser faktisk til 18cm erigert. La han nå hvertfall få være erigert før du dømmer ham.

Skrevet

Liten penis... Forferdelige greier... virkelig, virkelig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du ? jo det er veldig enkelt. Du forsetter og gir det en sjangse til

Det er ikke cm på penis, om det er 13 og ikke 18 cm som avgjør om sexen blir bra. Tykkelsen er forresten viktigere enn lengden. om du ikke greier å ha god sex med en på normal størrelse så trenger du rett og slett mer erfaring i sengen. man trenger ikke en penis engang for å komme. er så mange stillinger man kan ta for de med mindre penis og oralsex og fingre funker supert. jeg sliter selv med å få den opp etter en tur på byn , så her må jeg bare bruke det jeg kan. og da blir det ofte oralsex, fingring og rimming når penisen er gått og lagt seg

du skjønner, jeg kjenner meg veldig godt i hans problemstilling. Når jeg drikker alkohol har jeg ingen sjangs til å fullføre samleie etter en kveld på byn. et par glass sprit så kan jeg hverken få orgasme, eller få erigert penis, jeg får ikke halvstiv engang. det er som å ta på seg en kondom, du føler så og si ingenting. damer kan ri meg i timesvis på fylla og jeg vil ikke komme. til å med blowjob kjenner jeg ingenting. ganske kjedelig da jeg tar med meg damer hjem ofte. dagen etter er like gale. sex fungerer ikke når man har drukket for mye for da vil det ikke komme blod til penis, det samme gjelder dagen etter. jeg har dette problemet hver gang jeg er ute men velger forsatt å ta med damene hjem, jeg kan gi de oralsex, så liker jeg også nærhet man får og nye bekjentskaper som leder til edru sex i senere tid.

så mest sansynelig har han større penis og sexen vil bli mye bedre når han blir helt edru. så try again

du sier du runket ham men hånden var lengre enn penisen, det er nok fordi han ikke er stiv og er så og si helt slapp. penisen vokser en god del når den har fått ordentlig oppvarming. min kan være alt fra 3 cm slapp, helt avhengig av hvor kaldt det er til 16 cm erigert. penis skrumper inn og ut og tilpasser seg etter temperaturen. Derfor får man " badetiss" når man har badet i iskaldt vann

Hadde denne mannen hatt 16 cm så skulle jeg virkelig ikke klaget. Da hadde jeg vært topp fornøyd! Men slik er det ikke.. Helt enig i at det er masse annet man kan gjøre, har jo erfart det selv også. Men tanken på å aldri kunne bli tatt skikkelig hardt og bli fylt opp litt (trenger absolutt ikke noe stort, det er bare vondt), og kjenne hånden rundt noe med litt størrelse, den syns jeg er vanskelig egentlig. Men ja burde jo sjekke ut om det er så ille helt edru også. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brudd på opphavsrett. 

Mynona, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Even a 747 (jetplane) looks small in the Grand Canyon

kanskje det er den vide fitta di som er problemet når en gjennomsnitspenis ilke passer😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...