AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Hva gjør jeg? Møtt en snill, trygg og grei fyr som jeg hadde kjempegod kjemi med, bortsett fra på det seksuelle... Vi kysset DÅRLIG sammen, og han hadde liten penis... Dvs når jeg brukte hånden min og runket han så stakk det ikke noe utenfor.. Den var riktignok ikke fult erigert akkurat da, men allikevel.. Vi prøvde også å ha sex, men det var ikke gjennomførbart da han bare ble slapp. Det var både mens vi var fulle men også dagen derpå. I tillegg virket han utrolig lite dreven på andre ting, hvilket jeg tenker kunne oppveie for liten penis, men nei!! Og for å ha det sagt, jeg er ikke spesielt vid, heller motsatt, ganske trang. Jeg har før jeg møtte denne mannen datet en dust som overhodet ikke var snill og trygg, men veldig god i sengen, og med sine 18 cm tilfredsstilte han meg perfekt. Både med penis og på andre måter. Han var rett og slett oppslukt av å tilfredsstille meg. Jeg gråt over savnet etter den himmelske sexen med han nå etter å ha vært borti denne mannen med liten penis.. Jeg VET inderlig godt at sex ikke er alt, men det er mye.. Hva skal jeg gjøre da? Anonymkode: 9e15c...35c 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Først skal du slutte å sammenligne, for det er dårlig gjort overfor alle andre menn du kommer borti og så er det fruktesløst for deg uansett. Og så skal du takke pent for daten og si at du ikke føler for å gå videre i relasjonen med han, UTEN å nevne at det har noenting med penis å gjøre. Og skulle han spørre så svarer du alt annet enn penisstørrelse. Anonymkode: 054a3...abe 19
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først skal du slutte å sammenligne, for det er dårlig gjort overfor alle andre menn du kommer borti og så er det fruktesløst for deg uansett. Og så skal du takke pent for daten og si at du ikke føler for å gå videre i relasjonen med han, UTEN å nevne at det har noenting med penis å gjøre. Og skulle han spørre så svarer du alt annet enn penisstørrelse. Anonymkode: 054a3...abe Jammen jeg liker han jo egentlig veldig godt på alle andre områder, eller iallefall det jeg har sett til nå! Vi snakker veldig lett sammen, har felles interresser, felles kjente og egentlig felles humor... Men er det håp for et forhold når det seksuelle er slik? Anonymkode: 9e15c...35c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jammen jeg liker han jo egentlig veldig godt på alle andre områder, eller iallefall det jeg har sett til nå! Vi snakker veldig lett sammen, har felles interresser, felles kjente og egentlig felles humor... Men er det håp for et forhold når det seksuelle er slik? Anonymkode: 9e15c...35c JA. Anonymkode: e53bd...edb 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men er det håp for et forhold når det seksuelle er slik? Anonymkode: 9e15c...35c Det er et spørsmål kun du kan svare på. Du må tørre være helt ærlig med deg selv og så handle utfra svaret du lander på. Hvis du dumper han bør du for all del ikke nevne penisen hans. Anonymkode: f431d...840 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: JA. Anonymkode: e53bd...edb Nei! -vil jeg si. Og jeg snakker av erfaring. Anonymkode: ef6f6...19d 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #8 Skrevet 9. april 2018 Hvorfor ikke si at han har for liten penis? Han setter vel mer pris på sannheten, når alt annet stemmer så er det jo ingen andre unnskyldninger å komme med, og hvorfor lage falske unnskyldninger, da er man jo falsk selv. Og det kan jo hende penisen hans er "stor nok" for andre kvinner, og han vet vel selv at den ikke er så stor, så da blir han vel ikke overrasket av å få vite det. Og han må vel ha merket selv at sexen og kyssingen ikke fungerte Anonymkode: 4d659...24e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #9 Skrevet 9. april 2018 Liten penis kan være en nedtur i seg selv. Men at den i tillegg er slapp, gjør ikke saken noe bedre. Men gi det i alle fall litt tid, så kan det være at ting går seg til. Altså, størrelsen er lite å gjøre noe med, men det andre kan jo bedre seg. Men ikke sammenlikn ham med andre. Det kommer det ikke noe godt ut av. Anonymkode: e7ccc...409
FactsOverFeelings Skrevet 9. april 2018 #10 Skrevet 9. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor ikke si at han har for liten penis? Han setter vel mer pris på sannheten, når alt annet stemmer så er det jo ingen andre unnskyldninger å komme med, og hvorfor lage falske unnskyldninger, da er man jo falsk selv. Og det kan jo hende penisen hans er "stor nok" for andre kvinner, og han vet vel selv at den ikke er så stor, så da blir han vel ikke overrasket av å få vite det. Og han må vel ha merket selv at sexen og kyssingen ikke fungerte Anonymkode: 4d659...24e Så, om en fyr dumper deg og sier det er fordi du har små/stygge pupper, vid/stygg fitte, cellulittræv eller whatever, så er det noe du hadde satt pris på? Man trenger ikke si noe mer en "beklager, men jeg føler ikke det fungerer mellom oss, lykke til videre", all kommunikasjon etter dette punktet er poengløst, og jeg pleier som regel ignorere eller blokkere etter det. 12
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #11 Skrevet 9. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jammen jeg liker han jo egentlig veldig godt på alle andre områder, eller iallefall det jeg har sett til nå! Vi snakker veldig lett sammen, har felles interresser, felles kjente og egentlig felles humor... Men er det håp for et forhold når det seksuelle er slik? Anonymkode: 9e15c...35c Han kan ikke akkurat gro seg en større penis. Siden du velger å gi tråden en tittel som omhandler liten penis, selv om jeg ikke tror det er der problemet ligger, er du nok litt opptatt av det? Anonymkode: 9ee08...1e2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #12 Skrevet 9. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jammen jeg liker han jo egentlig veldig godt på alle andre områder, eller iallefall det jeg har sett til nå! Vi snakker veldig lett sammen, har felles interresser, felles kjente og egentlig felles humor... Men er det håp for et forhold når det seksuelle er slik? Anonymkode: 9e15c...35c Dette er noe du tenker endel på allerede i begynnelsen og da er det dette som kommer til å være greia du tar opp hver gang det er ett eller annet du ikke er helt fornøyd med. Det går fint å ha forhold til en med liten penis, men da kan man ikke fokusere på at den er liten. Hvis sex er viktig med en penis som du kjenner inni deg så kan du ikke være sammen med denne mannen. Hvis det er helt greit å ha sex på andre måter og du er fornøyd med det så er jo alt bra. Alt kommer an på hvordan du føler ift at han har liten penis. Hvis du begynner å tenke på at den er et problem så kommer det sannsynligvis ikke til å bli et mindre problem for deg. Anonymkode: 054a3...abe 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #13 Skrevet 9. april 2018 Han er sikkert klar over at han er på nedre del av skalaen størrelsesmessig. Det blir sikkert ikke noe bedre om han merker din misnøye. Om du gir han litt tid så kan det hende han tør opp og kan holde på ereksjonen etterhvert. Ikke hør på de som har vrangforestillinger om at ærlighet er falsk og feil i en slik situasjon. Folk av den sorten er åpenbart ribbet for empati og tramper rundt på folks følelser under misforstått og selvtilfreds "ærlighet". Anonymkode: d3eba...769
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #14 Skrevet 9. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke si at han har for liten penis? Han setter vel mer pris på sannheten, når alt annet stemmer så er det jo ingen andre unnskyldninger å komme med, og hvorfor lage falske unnskyldninger, da er man jo falsk selv. Og det kan jo hende penisen hans er "stor nok" for andre kvinner, og han vet vel selv at den ikke er så stor, så da blir han vel ikke overrasket av å få vite det. Og han må vel ha merket selv at sexen og kyssingen ikke fungerte Anonymkode: 4d659...24e Han vet da for faen at han har en liten penis Anonymkode: 81def...656 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #15 Skrevet 9. april 2018 Sexen har mye å si ja så jeg skjønner deg godt!! Finnes mange menn der ute med både fin størrelse på pikken OG som er snille , så bare fortsett å let til du finner en det klaffer med på alle områder! Ikke settle for less... Gir ikke sexen deg noe så blir det jo nærmere et vennskap enn kjæreste... Anonymkode: 9fa01...aff 2
Spir Skrevet 9. april 2018 #16 Skrevet 9. april 2018 Det er jo helt nytt, kanskje han ikke er så erfaren og trygg nok til å slippe seg løs i senga, alltid med ny kjæreste osv var jeg så nervøs første gangene at jeg ikke gjorde stort.. men med en gang man blir helt trygg og sikker på den andre blir det noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #17 Skrevet 9. april 2018 Send han på kurs hos en prostituert, også får du tilbake en ærfaren mann som kan tilfredsstille deg. Anonymkode: d3b86...cd4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #18 Skrevet 9. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jammen jeg liker han jo egentlig veldig godt på alle andre områder, eller iallefall det jeg har sett til nå! Vi snakker veldig lett sammen, har felles interresser, felles kjente og egentlig felles humor... Men er det håp for et forhold når det seksuelle er slik? Anonymkode: 9e15c...35c Mulig han var nervøs siden han ble slapp. Gi han litt tid så knullet han deg skikkelig😉❤️ Anonymkode: 96f16...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #19 Skrevet 9. april 2018 Synes du bør si at det er den lille penisen hans når du dumper han. Så han vet at han ikke skal kaste bort tiden til andre damer. Anonymkode: 2687b...e0c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #20 Skrevet 9. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør jeg? Møtt en snill, trygg og grei fyr som jeg hadde kjempegod kjemi med, bortsett fra på det seksuelle... Vi kysset DÅRLIG sammen, og han hadde liten penis... Dvs når jeg brukte hånden min og runket han så stakk det ikke noe utenfor.. Den var riktignok ikke fult erigert akkurat da, men allikevel.. Vi prøvde også å ha sex, men det var ikke gjennomførbart da han bare ble slapp. Det var både mens vi var fulle men også dagen derpå. I tillegg virket han utrolig lite dreven på andre ting, hvilket jeg tenker kunne oppveie for liten penis, men nei!! Og for å ha det sagt, jeg er ikke spesielt vid, heller motsatt, ganske trang. Jeg har før jeg møtte denne mannen datet en dust som overhodet ikke var snill og trygg, men veldig god i sengen, og med sine 18 cm tilfredsstilte han meg perfekt. Både med penis og på andre måter. Han var rett og slett oppslukt av å tilfredsstille meg. Jeg gråt over savnet etter den himmelske sexen med han nå etter å ha vært borti denne mannen med liten penis.. Jeg VET inderlig godt at sex ikke er alt, men det er mye.. Hva skal jeg gjøre da? Anonymkode: 9e15c...35c Hva gjør du ? jo det er veldig enkelt. Du forsetter og gir det en sjangse til Det er ikke cm på penis, om det er 13 og ikke 18 cm som avgjør om sexen blir bra. Tykkelsen er forresten viktigere enn lengden. om du ikke greier å ha god sex med en på normal størrelse så trenger du rett og slett mer erfaring i sengen. man trenger ikke en penis engang for å komme. er så mange stillinger man kan ta for de med mindre penis og oralsex og fingre funker supert. jeg sliter selv med å få den opp etter en tur på byn , så her må jeg bare bruke det jeg kan. og da blir det ofte oralsex, fingring og rimming når penisen er gått og lagt seg du skjønner, jeg kjenner meg veldig godt i hans problemstilling. Når jeg drikker alkohol har jeg ingen sjangs til å fullføre samleie etter en kveld på byn. et par glass sprit så kan jeg hverken få orgasme, eller få erigert penis, jeg får ikke halvstiv engang. det er som å ta på seg en kondom, du føler så og si ingenting. damer kan ri meg i timesvis på fylla og jeg vil ikke komme. til å med blowjob kjenner jeg ingenting. ganske kjedelig da jeg tar med meg damer hjem ofte. dagen etter er like gale. sex fungerer ikke når man har drukket for mye for da vil det ikke komme blod til penis, det samme gjelder dagen etter. jeg har dette problemet hver gang jeg er ute men velger forsatt å ta med damene hjem, jeg kan gi de oralsex, så liker jeg også nærhet man får og nye bekjentskaper som leder til edru sex i senere tid. så mest sansynelig har han større penis og sexen vil bli mye bedre når han blir helt edru. så try again du sier du runket ham men hånden var lengre enn penisen, det er nok fordi han ikke er stiv og er så og si helt slapp. penisen vokser en god del når den har fått ordentlig oppvarming. min kan være alt fra 3 cm slapp, helt avhengig av hvor kaldt det er til 16 cm erigert. penis skrumper inn og ut og tilpasser seg etter temperaturen. Derfor får man " badetiss" når man har badet i iskaldt vann Anonymkode: 39573...075 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå