AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:53 #441 Skrevet torsdag kl. 15:53 Drar opp igjen denne. Begynte i dag. Spent på mulige bivirkninger 😬 Anonymkode: a61bf...0e4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:00 #442 Skrevet torsdag kl. 20:00 AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 22.01): Jeg er litt usikker på om det er bivirkninger jeg føler, eller om det er noe annet som feiler meg. 🤔 Begynte på Mysimba tirsdag for halvannen uke siden. I starten kjente jeg bare litt rumling i magen. På mandag (dagen før opptrapping)fikk jeg migrene/hodepine, og det har jeg hatt nærmest konstant siden. Har vært på jobb, men hodepinen har økt på utover dagen, og om kveldene har jeg stort sett sovet og lagt som et slakt på sofaen. Jeg har kjent på sultfølelse og craving etter usunne ting(!) I kveld etter å ha spist en sein middag, fikk jeg en heftig reaksjon. Kraftig mageknip, diaré, kvalme og ikke minst kaldsvetting. Jeg tok kveldstabletten sammen med dette måltidet. Hva tenker dere? Bivirkninger? Er det andre som har hatt det på samme måten? Synes mine evt bivirkninger er annerledes enn andre jeg leser om... Anonymkode: a7345...11f Jeg gikk rundt med dundrende hodepine konstant de første fire månedene. Har gått på de i snart 6 måneder nå og det avtar mer og mer. Har fotsatt hodepine mye av tida, men ikke like kraftig og ikke hele tida, så jeg satser på at drt vil fortsette å bli bedre. Anonymkode: ed470...b95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå