Gå til innhold

P-piller som ødelegger sex-livet ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess

http://www.dagbladet.no/dinside/2002/08/11/345726.html

Noen som har erfaringer med dette ?

Som har fått sexlivet ødelagt av p-piller ?

Men jeg kjenner også veldig lite så jeg lurer på om p-pillene kan være skyld i det.

Ser forsåvidt ingen andre prevensjonsalternativer, men....hvis det er de som lager dette lille helvete så er det bort med dem.

Noen som har det på samme måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Da jeg gikk på pillen, så fikk jeg lett smerter etter sex. Kan ikke si om det er noen sammenheng, men jeg får faktisk ikke ås lett smerter nå etter jeg sluttet med dem.

En annen ting som er positivt med ikke å gå på pillen:

Sexlysten øker noe sinnsykt!!! (Iallfall for meg)

Bruk kondom, da vel... Bruk en tynn en, så blir det ikke så mye verre som så mange skal ha det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri noen problemer... jeg ble bare sinnssykt kåt hele tiden... rasende festlig, i grunnen... et enormt nærhetsbehov, altså! Nuvel.

Det er vel ikke noe problem med kondom, hvis pillen har ekle bivirkninger?? skjønner ikke helt hva som er problemet... men, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet totalt sexlysten da jeg gikk på p- piller. Nesten det samme skjedde da jeg prøvde p-sprøyta. Nå har jeg bestemt meg for å prøve spiral.. Hva med mini pille? Vet ikke så mye om det, er det noen som vet forskjellen på p- piller og mini- piller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Kondom er uaktuelt av flere grunner. Kjæresten er KOMPLISERT seksuelt, og kjenner INGENTING med kondom, da kan vi likegodt la vær å ha sex.

Har tenkt på p-sprøyte, men har hørt skrekkhistorier om jenter som har hatt mensen i opp til 6 mnd i strekk fordi noe gikk galt, så jeg er veldig skeptisk til det også, men klart det hadde vært fantastisk å ikke hatt mensen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sa hva er problemet med kondom...je vet ikke hva men jeg kan godt tenke meg HVEM!!

Går på trionetta, har ikke merket noe minket sexlyst. Men, er eksepsjonelt kjælen og kosete og har et kjempebehov for nærhet, så...

Har forøvrig ei venninde som får p-sprøyte. Ho er kjempefornøyd. Det er en liten bløning (type innlegg) når ho får sprøyta og that's it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninden min får p- sprøyte og får ikke mensen i det hele tatt.

Mini-pillen inneholden et hormon i stedet for to, som det er i p- piller.

P- sprøyten inneholder også et hormon.

Det er som regel mindre bi-virkninger fra mini-pille og p-sprøyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og med minipiller må man være ganske nøye på når man tar dem. P-piller kan man som kjent være safe med så lenge man tar dem med mindre enn 36 timers mellomrom, mens minipiller må tas til samme tid hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke bruke p-piller... Hadde jo vært veldig greit og lettvint, men jeg har bare en viss skepsis til kjemiske medikamenter sånn generelt. Noen her som pleier å benytte seg av de "sikre" periodene? Så reklame for et greie som skulle vise hvilke dager som er sikre og ikke i Elle... Det virket jo _veldig_ greit, da! Null bivirkninger og ikke noe du m putte i deg! Noen som vet noe mer om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...