Gå til innhold

vil besøke familien min....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest rådløs

jeg og minsamboer har flyttet til en annen by som ligger laaaang vekke fra der hvor vi vokste opp og familen vår bor....

Vi hadde planlagt at vi skulle hjem i sommer ,men økonominen tilsa at vi ikke kunne dra....

Har ikke sett familien min på 8 månder.....savner dem,men ikke byen eller gaten de bor i...så på en måte så vil jeg "hjem" på besøk og treffe de som jeg savner ,men på en anen måte vil jeg ikke det....

i dag så ringte min mor og sa at hun kunne betale flybiletten til meg og vår datter hvist vi ville komme på besøk og bo hos henne...

selvfølgelig vil jeg komme på besøk,men egentlig ikke uten sammbo.....

Er jo ikke riktig at jeg skal reise på besøk og ikke han,min mor har heller ikke plass til oss alle tre,egentlig ikke plass til meg og min lille heller.....

uansett så har vi ikke råd å kjøpe flybilett til han hjem selv om hun betaler min bilett....Og vi har ikke råd til å betale for å bo,og å bo hver for oss er ike aktuellt....

hva ville dere ha gjort i en slik situasjon??

hilsen fra en rådløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjør det jo ganske håpløst for deg selv da når alt som er av muligheter ikke er aktuelle løsninger for deg...

Ta i mot billetten fra moren din, ta med deg datteren din og reis hjem en tur. Du og samboeren din ser jo hverandre hver dag og dere har et langt liv foran dere, ikke sant?

Det blir da vel flere muligheter senere for å ta turen alle tre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...