Walterwhite Skrevet 28. april 2018 #341 Del Skrevet 28. april 2018 16 minutter siden, Snuppah00 skrev: Allerede? Mulig jeg tolker det feil, men måten pilotfrue skriver på så virker det slik? " Endelig kan Ulrik og jeg dele at vi er med videre i neste sesong av Bloggerne! Vår første sesong var utrolig sterk og fin på samme tid. Jeg er glad for at historien vår fikk en fin avslutning, men føler likevel ikke at det er rett å avslutte filmingen riktig ennå. Derfor takket vi gledelig ja til en ny sesong hvor dere får komme enda tettere på resten av reisen vår til å bli foreldre...... Takk til deg som har fulgt oss på skjermen i sesong 8! Vi har fått utrolig mange hyggelige tilbakemeldinger og det har gjort oss over middels klare for mer tv-tid. Håper du vil følge med på Bloggerne i sesong 9 også. Vi lover å by på minst like mye av oss selv ♥" http://pilotfrue.blogg.no/1524851661_vi_er_med_videre.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 28. april 2018 #342 Del Skrevet 28. april 2018 16 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Mulig jeg tolker det feil, men måten pilotfrue skriver på så virker det slik? " Endelig kan Ulrik og jeg dele at vi er med videre i neste sesong av Bloggerne! Vår første sesong var utrolig sterk og fin på samme tid. Jeg er glad for at historien vår fikk en fin avslutning, men føler likevel ikke at det er rett å avslutte filmingen riktig ennå. Derfor takket vi gledelig ja til en ny sesong hvor dere får komme enda tettere på resten av reisen vår til å bli foreldre...... Takk til deg som har fulgt oss på skjermen i sesong 8! Vi har fått utrolig mange hyggelige tilbakemeldinger og det har gjort oss over middels klare for mer tv-tid. Håper du vil følge med på Bloggerne i sesong 9 også. Vi lover å by på minst like mye av oss selv ♥" http://pilotfrue.blogg.no/1524851661_vi_er_med_videre.html Feil. Det er mer neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 28. april 2018 #343 Del Skrevet 28. april 2018 4 minutter siden, Skrueløs skrev: Feil. Det er mer neste uke. Okei, jeg spurte jo om det var mer da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 28. april 2018 #344 Del Skrevet 28. april 2018 27 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Okei, jeg spurte jo om det var mer da Det er en uke igjen, før de er ferdige med sesong 9. Jeg gjorde litt research😃😃 «Det gjenstår en uke av den åttende sesongen av «Bloggerne» før sesong 9 får premiere høsten 2018 på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo.» https://kampanje.com/medier/2018/04/Fotballfrue-med-i-niende-sesong-av-bloggerne/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 28. april 2018 #345 Del Skrevet 28. april 2018 45 minutter siden, Skrueløs skrev: Det er en uke igjen, før de er ferdige med sesong 9. Jeg gjorde litt research😃😃 «Det gjenstår en uke av den åttende sesongen av «Bloggerne» før sesong 9 får premiere høsten 2018 på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo.» https://kampanje.com/medier/2018/04/Fotballfrue-med-i-niende-sesong-av-bloggerne/ Sesong 8. Men takk for info. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 28. april 2018 #346 Del Skrevet 28. april 2018 (endret) Kjedelig at Marna ikke er med lenger, men skjønner at hun har blitt luket ut. Hun er den mest oppegående av dem. Showet trenger en balanse. Endret 28. april 2018 av Miranda16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 28. april 2018 #347 Del Skrevet 28. april 2018 Syns det er litt rart at stedattera til Marna har fått så mye plass. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. april 2018 #348 Del Skrevet 29. april 2018 Tråden er ryddet for persondebatt - Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 29. april 2018 #349 Del Skrevet 29. april 2018 10 timer siden, Sol79 skrev: Syns det er litt rart at stedattera til Marna har fått så mye plass. Jeg tipper en kombinasjon av at Marna var opptatt med skal vi danse og at Ørjan har fått en mye mindre rolle i år (muligens på grunn av #metoo-skandalene som rullet opp i høst?). Marna ble jo kastet inn i SVD etter at innspillingen av bloggerne hadde startet og det gjorde sikkert at de ikke fikk filmet så mye som de hadde planlagt. De fleste vet jo hvordan det gikk med Marna i SVD, så da måtte de lage historien med en ny vinkel, med mer fokus på det som foregikk hjemme? Jeg synes uansett at det er rart at fokuset blir så stort på bloggerens barn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 29. april 2018 #350 Del Skrevet 29. april 2018 Hmm, hvorfor ble innlegget litt slettet som persondebatt?🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 30. april 2018 #351 Del Skrevet 30. april 2018 Anniken og Anders er sammen, igjen. Lurer på hvor lenge det varte? Så det på dagens episode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 30. april 2018 #352 Del Skrevet 30. april 2018 14 minutter siden, Aurora** skrev: Anniken og Anders er sammen, igjen. Lurer på hvor lenge det varte? Så det på dagens episode. Det varte til i Januar i år. https://www.tv2.no/a/9629152/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 30. april 2018 #353 Del Skrevet 30. april 2018 54 minutter siden, Aurora** skrev: Anniken og Anders er sammen, igjen. Lurer på hvor lenge det varte? Så det på dagens episode. Tja, idag la hun ut et bilde av seg selv i undertøyet med teksten I'm sorry I'm not someone who stays 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 30. april 2018 #354 Del Skrevet 30. april 2018 58 minutter siden, Skrueløs skrev: Det varte til i Januar i år. https://www.tv2.no/a/9629152/ Tenkte det ikke kom til å vare så lenge. Lurer på når de blir sammen igjen? Er så mye frem og tilbake med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 30. april 2018 #355 Del Skrevet 30. april 2018 5 timer siden, Milio skrev: Tja, idag la hun ut et bilde av seg selv i undertøyet med teksten I'm sorry I'm not someone who stays Someone who stays.. dressed? Decent? Classy? Vanskelig dette. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 30. april 2018 #356 Del Skrevet 30. april 2018 Hvorfor må rosabloggere være så kleine? Så seksualiserte og bimboete? Er det søtt? Er det sexy? Er det søtt og sexy å spille på at man er dum? Barelureraltså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 30. april 2018 #357 Del Skrevet 30. april 2018 19 minutter siden, orfeus skrev: Hvorfor må rosabloggere være så kleine? Så seksualiserte og bimboete? Er det søtt? Er det sexy? Er det søtt og sexy å spille på at man er dum? Barelureraltså. Du mener at alle er dumme altså? Spiller de på at de er dumme, eller spiller de dumme? Eller kanskje klippingen av programmet også har litt å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 1. mai 2018 #358 Del Skrevet 1. mai 2018 Klarer ikke å like Anniken. Har prøvd veldig hardt, men klarer det ikke! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justdrinkingmytea Skrevet 1. mai 2018 #359 Del Skrevet 1. mai 2018 17 timer siden, Aurora** skrev: Anniken og Anders er sammen, igjen. Lurer på hvor lenge det varte? Så det på dagens episode. Obs obs, bloggerne er ikke live;-) Følg med på de faktiske bloggene deres, lol. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 1. mai 2018 #360 Del Skrevet 1. mai 2018 54 minutter siden, justdrinkingmytea skrev: Obs obs, bloggerne er ikke live;-) Følg med på de faktiske bloggene deres, lol. Eh, jeg vet jo det. Jeg snakket om at de ble sammen igjen i episoden og hvor lenge forholdet varte. Lol. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg