Gjest BethD Skrevet 10. april 2018 #121 Del Skrevet 10. april 2018 Hvem er det som har redigert magen sin?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 10. april 2018 #122 Del Skrevet 10. april 2018 30 minutter siden, BethD skrev: Hvem er det som har redigert magen sin?! CBE 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 10. april 2018 #123 Del Skrevet 10. april 2018 1 minutt siden, Snuppah00 skrev: CBE Ahh ja. Trodde det var noen i denne sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 10. april 2018 #124 Del Skrevet 10. april 2018 Blir litt overrasket over damen som vil støtte er positivt kroppsbilde, samtidig som hun syter sån over hvor feir og ekkel hun vil bli under svangerskapet Skjerp deg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 10. april 2018 #125 Del Skrevet 10. april 2018 2 minutter siden, Trude.lutt skrev: Blir litt overrasket over damen som vil støtte er positivt kroppsbilde, samtidig som hun syter sån over hvor feir og ekkel hun vil bli under svangerskapet Skjerp deg. Enig, det hadde vært greit å nevne en sjelden gang at hun føler seg utilpass. Men hele tiden? Kanskje det er en forsvarsmekanisme. Håper ikke hun syter om det foran barna, spesielt datteren. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 11. april 2018 #126 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) Etter å ha sett dagens episode tenker jeg at det ikke er så lett å være Jan, at Marna tar SVD-utfordringen på en sporty måte. Endret 11. april 2018 av lillesky 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 11. april 2018 #127 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) f Endret 11. april 2018 av terteskjell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 11. april 2018 #128 Del Skrevet 11. april 2018 Syns det kan virke som om Jan utsatte/avlyste bryllupet for å få Anna til å trekke seg fra SVD... selv om hun sier at han avlyste for at hun skulle fortsette. Noen har jo vært inne på det tidligere, at han virket kontrollerende overfor Anna, og jeg får også det inntrykket av han nå. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 11. april 2018 #129 Del Skrevet 11. april 2018 På 9.4.2018 den 19.35, orfeus skrev: Helt enig, den var ekkel. Skjønner henne også veldig godt i akkurat det tilfellet. Jeg hadde også klagd og snudd i døren! Betaler man så høy leie skal leiligheten være fresh og gullende ren i alle kroker og kriker! Ikke et sted jeg ville tatt med barna mine! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 11. april 2018 #130 Del Skrevet 11. april 2018 Hvor lenge holdt Anna på med skal vi danse?!! Helt enig med @Dråpe det var vell ikke så mange ukene hun trente, og det ble krise i forholdet på de få dagene/ukene?!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 11. april 2018 #131 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor hun ble med på SVD. Hun trakk seg jo med en gang. Ble vel alt for tøft og da kastet hun inn håndkle 🙄 måtte ha en dekkhistorie Hadde vært gøy å sett en episode med ho. Bare se hvordan hun taklet kritikk fra dommerene. Hadde mest sannsynlig begynt å grine Endret 11. april 2018 av Christy89 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 11. april 2018 #132 Del Skrevet 11. april 2018 20 minutter siden, RaraAvis78 skrev: Skjønner henne også veldig godt i akkurat det tilfellet. Jeg hadde også klagd og snudd i døren! Betaler man så høy leie skal leiligheten være fresh og gullende ren i alle kroker og kriker! Ikke et sted jeg ville tatt med barna mine! Greit nok at leiligheten ikke var godt nok rengjort, og at man har rett til å forvente bedre. Det rettferdiggjør dog ikke oppførselen hennes, og det er jo ingen tvil om at hun blir helt motløs og vanskelig med en gang hun møter utfordringer. Dette kunne de håndtert som voksne og ordnet opp i på en ordentlig måte, men neida. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 11. april 2018 #133 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) 23 minutter siden, halvehimmelen skrev: Greit nok at leiligheten ikke var godt nok rengjort, og at man har rett til å forvente bedre. Det rettferdiggjør dog ikke oppførselen hennes, og det er jo ingen tvil om at hun blir helt motløs og vanskelig med en gang hun møter utfordringer. Dette kunne de håndtert som voksne og ordnet opp i på en ordentlig måte, men neida. Hvordan skulle de håndtert det da? De ringte nok huseier og han ringte opp igjen Jan sa de måtte komme å vaske først og Anna ville ikke overnatte der, forståelig nok. Hadde jeg kommet inn i en slik leilighet, så hadde jeg snudd i døra Endret 11. april 2018 av Minnie23 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. april 2018 #134 Del Skrevet 11. april 2018 28 minutter siden, fjær skrev: Hvor lenge holdt Anna på med skal vi danse?! 1 uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 11. april 2018 #135 Del Skrevet 11. april 2018 24 minutter siden, J.. said: 1 uke. oysann, det var altså det som skulle til for å nesten velte forholdet deres?!! Solid. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. april 2018 #136 Del Skrevet 11. april 2018 Akkurat nå, fjær skrev: oysann, det var altså det som skulle til for å nesten velte forholdet deres?!! Solid. Jepp.. 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 11. april 2018 #137 Del Skrevet 11. april 2018 Jan ville utsette bryllupet sånn at hun ikke trakk seg, men så trekker hun seg likevel. Sier at det virkelig har slitt på forholdet, er så tøft, tok av ringen blabla.....og alt dette skjedde på en liten uke? Hun sa jo dette hadde vært en drøm lenge. Anna trodde nok det kom til å bli så glamorøst og flott, men hadde ikke tenkt på hvor mye hard trening det ville bli. Fikk vel helt helt sjokk, så derfor ga hun opp. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 11. april 2018 #138 Del Skrevet 11. april 2018 1 time siden, Minnie23 skrev: Hvordan skulle de håndtert det da? De ringte nok huseier og han ringte opp igjen Jan sa de måtte komme å vaske først og Anna ville ikke overnatte der, forståelig nok. Hadde jeg kommet inn i en slik leilighet, så hadde jeg snudd i døra Synes ikke Jan sine kommunikasjonsevner på telefonen var noe å skryte av (det vi fikk se), det virket ikke akkurat som om han tok dette opp med huseieren på en ordentlig og konstruktiv måte. De lot jo heller ikke huseier gjøre rent der før Anna hadde bestemt seg for at de dro tilbake og heller fant et annet sted. Klart jeg hadde synes det var ubehagelig jeg også, men det er virkelig ikke så krise som det ble fremstilt i episoden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 11. april 2018 #139 Del Skrevet 11. april 2018 Jeg føler at alt rundt Anna er regissert. Tror aldri det var hennes plan å fullføre SVD, men det skapte enormt engasjement rundt bloggen. Hun skulle jo ta datteren ut av skole og greier. Tror heller ikke dette med bryllupet er noe annet en skuespill. Ser det i dagens episode når Anna begynner å flire flere ganger under den «seriøse» praten. Begge vil jo gifte seg, men sitter og «stuker». Veldig lite troverdig. Og hun burde vurderere å gå tilbake på skolebenken. Hun har forferdelig dårlig språk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 11. april 2018 #140 Del Skrevet 11. april 2018 Har ikke hun Jørgine barn fra før? Da vet hun vel at hun kommer i form igjen. Synes det blir veldig spesielt å syte over sånt, er det så uholdbart så burde man kanskje la vær å få flere unger. Jeg så henne på God Morgen Norge, det var snakk om dette der også. Jeg har ikke kjennskap til henne, men har fått inntrykk av at hun er sunn og sterk, og trener over gjennomsnittet. At du da sitter og syter over at du er feit, mens andre ikke får egne barn engang, synes jeg er tragisk. Selvsagt er det lov å føle seg utilpass, men å klage over hvor feit du er når du går gravid med ungen din blir for meg smakløst. Virker som flere er mer opptatt av å komme seg tilbake i bikiniform, enn å godta at man er gravid. Vi lever ikke i Hollywood. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg