Gå til innhold

Hjemmebesøk bv - sykdom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ring kommunen og be de gi beskjed videre eller bare åpne døren i morgen, si at dere har omgangssyken men at hun er velkommen inn på egen risiko. 

Anonymkode: ed86b...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, FjellFrua skrev:

Kommunen har sannsynligvis sentralbord? Ring og gi beskjed til de; så gir de beskjed videre. Den løsningen har jeg brukt på kommunale etater som ikke tar Tlf eller åpner Mail ;) 

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun jobber i kommunen. Du ringer kommunens sentralbord og ber om å få gitt en beskjed til barnevernstjenesten. Ellers er dere sikkert bedre i morgen, såpass at du klarer å åpne døra og si fra om sykdom, så kan hun jo velge om hun vil komme inn. 

Siden du ikke kan svare på hennes sms er de trolig sendt over nett. Kanskje du prøver å ringe et nr som ikke fungeree?

Anonymkode: 09aa0...99d

Nei kommunen ligger i et helt annet bygg. Bv har egne kontorer på andre siden av bygda. Og min far jobber i sentralbordet altså kommunen. Desverre fikk ikke han tak i henne heller😑

Men får ta henne imot i morgen og se hva hun sier. 

Takk for gode tips! 

Anonymkode: f5f9d...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en svært dårlig fungerende tjeneste. Seriøst! Bare en person? (Hvordan er da det faglige miljøet i tjenesten?)

Umulig å få tak i både på mail og telefon. Og ikke mulig å gi beskjed via sentralbord? Det er for dårlig!

Bor du i en bitteliten kommune?

 

 

Anonymkode: 37ca6...aa6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da ikke noe å si at kommuneadministrasjonen ligger i et annet bygg enn barnevernstjenesten! Slik er det nok mange steder. Administrasjonen skal likevel formidle beskjeder videre.

At det ikke er mulig å få tak i dette mennesket høres veldig rart (og helt uforsvarlig) ut. Nesten så jeg ikke tror det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Nei kommunen ligger i et helt annet bygg. Bv har egne kontorer på andre siden av bygda. Og min far jobber i sentralbordet altså kommunen. Desverre fikk ikke han tak i henne heller😑

Men får ta henne imot i morgen og se hva hun sier. 

Takk for gode tips! 

Anonymkode: f5f9d...c5a

Har da ikke noe å si hvilket hus det er i. Jobber denne barnevernsdama helt alene i et eget hus hun da?

Anonymkode: 09aa0...99d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring til du får svar så får de selv avgjøre om de vil risikere å la seg smitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...