Gå til innhold

Bryllup eller konfirmasjon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle utenom 2 sier ja til bryllup, ts sjekk liksen til de som er for bryllyp, og for konf også...

Anonymkode: 0ec2d...452

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dump

AnonymBruker
Skrevet

TS hvor bor du og hvor bor niesen?

Siden flybilletten er så forbaska dyr? (5t)

Anonymkode: 4b62d...93c

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke svare at dere allerede har takket ja til bryllup den helgen da? Da skjønner de nok at dere ikke får vært i konfirmasjonen. Helt ærlig så trur jeg ikke konfirmanten bryr seg mye om dere er der eller ikke heller, uten at jeg kjenner vedkommende.

Dra i bryllup :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

TS hvor bor du og hvor bor niesen?

Siden flybilletten er så forbaska dyr? (5t)

Har det noe å si? Det er helt normal pris hvis man skal reise fra ikke en veldig stor flyplass i sør til en enda mindre flyplass i nord, og ikke bestiller i veldig god tid i forveien. 

Anonymkode: a007c...16d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det noe å si? Det er helt normal pris hvis man skal reise fra ikke en veldig stor flyplass i sør til en enda mindre flyplass i nord, og ikke bestiller i veldig god tid i forveien. 

Det er ikke ment som noe beskyldning, jeg er bare nysgjerrig,

min samboer er fra nord og jeg er fra sør, og vi har ikke opplevd at billettene har vært så dyre selv når vi har bestilt noen dager i forveien. og her har jo ts mulighet til å planlegge hun skal jå få invitasjon.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

TS, billettene burde ikke å være så dyre om du planlegger litt bedre (noe du kan nå som du vet når konfen), men jeg mener fortsatt at du fint kan droppe konfen som du ikke en gang har fåttt invitasjon til, og med god samvittighet kan dra til bryllupet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

TS, billettene burde ikke å være så dyre om du planlegger litt bedre (noe du kan nå som du vet når konfen), men jeg mener fortsatt at du fint kan droppe konfen som du ikke en gang har fåttt invitasjon til, og med god samvittighet kan dra til bryllupet.

"er

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke ment som noe beskyldning, jeg er bare nysgjerrig,

min samboer er fra nord og jeg er fra sør, og vi har ikke opplevd at billettene har vært så dyre selv når vi har bestilt noen dager i forveien. og her har jo ts mulighet til å planlegge hun skal jå få invitasjon.

Det er jeg som er ts. Jeg skjønner at du er nysgjerrig, men jeg vil ikke avsløre hvor det er. Men for å si det slik, kostnaden på Oslo-Alta er helt annerledes enn Haugesund - Vadsø. Og akkurat de dagene og de klokkeslettene jeg må reise blir det den prisen. :)

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er jeg som er ts. Jeg skjønner at du er nysgjerrig, men jeg vil ikke avsløre hvor det er. Men for å si det slik, kostnaden på Oslo-Alta er helt annerledes enn Haugesund - Vadsø. Og akkurat de dagene og de klokkeslettene jeg må reise blir det den prisen. :)

Ts

Nå som du vet når du skal dra kan du fint få billetter som er billigere enn 5 tusen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo de er så dyre, jeg har jo selvfølgelig sjekket prisen for akkurat den helga. :)

Jeg har fått med meg at mange mener jeg kan prioritere bryllup. Har ikke bestemt meg ennå, tenkte ikke dette skulle være en meningsmåling, men ville ha andres tanker. Fått mange gode innspill, så må jeg bare bestemme meg. 

Ts 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo de er så dyre, jeg har jo selvfølgelig sjekket prisen for akkurat den helga. :)

Jeg har fått med meg at mange mener jeg kan prioritere bryllup. Har ikke bestemt meg ennå, tenkte ikke dette skulle være en meningsmåling, men ville ha andres tanker. Fått mange gode innspill, så må jeg bare bestemme meg. 

Ts 

Med litt kreativitet kan du få fint deg billigere billietter, det nekter jeg å tro på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Med litt kreativitet kan du få fint deg billigere billietter, det nekter jeg å tro på.

Javel. :ler: Hvor kreativ skal man være, da? Det er ikke så mange måter å være kreativ på når man må ta fly. 

Av nysgjerrighet sjekket jeg prisen for samme helg for Haugesund - Vadsø. 5600 koster det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du kan droppe konfen bare på argumentet med pengene jeg. Vi måtte selv takke nei til et par konfirmasjoner for noen år tilbake som hadde kostet betydelig mindre, men vi hadde rett og slett ikke råd. Ingen sure miner fra verken foreldre eller konfirmantene selv, de hadde jo mange andre som kom :) 

vi måtte også takke nei til en dåp der vi skulle være faddere i tillegg fordi kostnadene var altfor dyr. Vi hadde kjempelyst, men prisen for fly hadde kommet opp i 20 000 kr for 4 personer. Så det ble uaktuelt. Bare for meg hadde flyet kostet rundt 7500. Det er helt ville priser nordover og det er ikke bare å planlegge i god tid som noen benevner over her. Flyprisene nordover er gjerne ganske satt og sjelden man kommer over tilbud, spesielt i sånne tider. 

Så ja, jeg støtter å dra i bryllup 😊

Anonymkode: eb365...7a3

Skrevet
På 04/03/2018 den 14.29, Tibbie skrev:

Dratt i bryllup!

Konfirmasjon er en tulleting uansett. Jenta bryr seg sikkert ikke. Hun bryr seg om gavene, men det er nok foreldrene som bryr seg om sermonien/festen.

Gi konfirmanten en gave, så drar du i bryllupet og blir kjent med gjengen til mannen din. Det blir garantert en mye morsommere kveld! Alle blir fornøyde!

Enig i dette! Kos deg i bryllup ts!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Javel. :ler: Hvor kreativ skal man være, da? Det er ikke så mange måter å være kreativ på når man må ta fly. 

Av nysgjerrighet sjekket jeg prisen for samme helg for Haugesund - Vadsø. 5600 koster det. 

I am out, jeg tror kanskje dette var en reel historie i førsten, men nå tror jeg du tuller en del. Og kjeder deg og vil at det skal bli stor "krangel"/disksjon.

Og da tenker ikke på prisen billettene, men en del andre ting

Du får har lykke til hva du enn bestemmer deg for.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I am out, jeg tror kanskje dette var en reel historie i førsten, men nå tror jeg du tuller en del. Og kjeder deg og vil at det skal bli stor "krangel"/disksjon.

Og da tenker ikke på prisen billettene, men en del andre ting

Du får har lykke til hva du enn bestemmer deg for.

Det er jo DU som hevder at prisen jeg nevner helt fra start er feil, det er DU som krangler på det, men så er det jeg som bare vil ha en stor diskusjon? 

Jeg er faktisk ganske lei av at så mange folk i dette landet tydeligvis har NULL peiling på hvor dyrt det kan være å reise mellom distriktene i sør og nord. Mangler bare at noen foreslår at jeg tar toget. Det er ikke relevant for denne diskusjonen, men likevel: å reise mellom nord og sør kan koste mye, ja. Kjipt, men sånn er det! Jeg har mange ganger betalt 5000 for å komme meg hjem til jul da jeg var student, overhodet ikke uvanlig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er jo DU som hevder at prisen jeg nevner helt fra start er feil, det er DU som krangler på det, men så er det jeg som bare vil ha en stor diskusjon? 

Jeg er faktisk ganske lei av at så mange folk i dette landet tydeligvis har NULL peiling på hvor dyrt det kan være å reise mellom distriktene i sør og nord. Mangler bare at noen foreslår at jeg tar toget. Det er ikke relevant for denne diskusjonen, men likevel: å reise mellom nord og sør kan koste mye, ja. Kjipt, men sånn er det! Jeg har mange ganger betalt 5000 for å komme meg hjem til jul da jeg var student, overhodet ikke uvanlig. 

Lykke til med du velger ts, jeg tror det blir bra uansett.

Skrevet (endret)

Velg bryllupet, det meste taler jo for at det er enklest, rimeligst og det du har mest lyst til. Sammen med gaven til konfirmanten skriver du et brev hvor du forteller at du er lei deg for at du ikke kunne komme denne gangen, men at du inviterer henne med på "drømmedag" neste gang dere treffes. Du kjenner henne, så du vet best hva hun liker, om det er paintball og burgere eller spa og indrefilet. 

Da har dere kvalitetstid sammen, og du blir ikke bare en av 70 gjester hun må forholde seg til.

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...