Gå til innhold

Hvor mye koster barnehage når man er alenemor?


Gjest apriljuli

Anbefalte innlegg

Gjest apriljuli

Sønnen min skal gå 50% i barnehage. Er 19 år og mottar støtte fra NAV. Jeg kan derfor søke om å betale mindre enn fullpris. Noen som vet hvor mye jeg kommer til å måtte betale for barnehage i mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca 1000kr, spørs hvor dyr bhg er. Den jeg bruker koster litt over 3000kr også får jeg litt under 2000kr fra nav. 

Anonymkode: 3bfe6...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan søke om redusert foreldrebetaling på bakgrunn av lav inntekt. Beløpet kan være alt fra null kroner og oppover. 

Anonymkode: 22599...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enslig forsørger og student. Os er eneste som regnes som inntekt, jeg betaler 900kr, da er det inkl 300kr i kostpenger. Har også stipend/lån, men det regnes ikke som inntekt. 

Anonymkode: 8d431...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er enslig forsørger og student. Os er eneste som regnes som inntekt, jeg betaler 900kr, da er det inkl 300kr i kostpenger. Har også stipend/lån, men det regnes ikke som inntekt. 

Anonymkode: 8d431...0b4

Jeg får mottarikke stønad til tilsyn forresten, har kun redusert foreldrebetaling via kommunen.

Anonymkode: 8d431...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om barnehagen /daglig leder får vite mors inntekt, se ligning osv? Eller er det bare kommunen? 

Anonymkode: 65f15...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, apriljuli skrev:

Sønnen min skal gå 50% i barnehage. Er 19 år og mottar støtte fra NAV. Jeg kan derfor søke om å betale mindre enn fullpris. Noen som vet hvor mye jeg kommer til å måtte betale for barnehage i mnd?