Gå til innhold

Hvordan sjekke opp en mann som sitter alene på cafe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så mye skuespill? Kan du ikke bare si hei og spørre om å dele bord med ham, på helt normalt vis? 

Anonymkode: 7e221...123

Det går jo an men det er litt invaderende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, SpaceDementia skrev:

Det går jo an men det er litt invaderende.

Det er da helt normalt å slå av en prat med noen man treffer på en café, og særlig en som sitter alene. 

Anonymkode: 7e221...123

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2018 den 17.14, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du ikke det?

Anonymkode: b8f0e...7e8

Hallooo, fordi hun selv er singel vel:fnise::fnise:

Anonymkode: ffa4e...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor så mye skuespill?

Enig. Så mange idioter som har svart i denne tråden. Hvor vanskelig kan det være å bare innlede en samtale?

Anonymkode: 9ea7d...3ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor så mye skuespill? Kan du ikke bare si hei og spørre om å dele bord med ham, på helt normalt vis? 

Anonymkode: 7e221...123

Det er norsk kultur at man skal helst ha 4 buss-seter for seg selv.

Anonymkode: 6e3af...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor så vanskelig? Du kan betale for et ekstra kakestykke eller noe annet som du vet at han liker, og be servitøren bringe dette til hans bord med beskjed om at damen på det bordet der spanderer :ninuskapus:

Anonymkode: f0c8b...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.4.2018 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Menn liker ikke damer som sjekker de opp,det er ansett som billig.

 

Anonymkode: 9db53...e1f

Jenter har alltid sjekket opp. De tøffeste jentene gjør det. Dessuten har jenter alltid gitt hintet som får guttene til å tørre. Så sånn sett tar jenter i 99%iniiativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoWhat? skrev:

Jenter har alltid sjekket opp. De tøffeste jentene gjør det. Dessuten har jenter alltid gitt hintet som får guttene til å tørre. Så sånn sett tar jenter i 99%iniiativ. 

Ja men de færreste gutter tar disse hintene...de mener jenter ikke gjør noe,men vi gjør mer enn nok.

TS,la det ligge. Det fungerer ikke. Menn liker ikke slikt og han kommer bare til å avslå. Prøv gjerne,men du får bare avslag.

Anonymkode: 9db53...e1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men de færreste gutter tar disse hintene...de mener jenter ikke gjør noe,men vi gjør mer enn nok.

TS,la det ligge. Det fungerer ikke. Menn liker ikke slikt og han kommer bare til å avslå. Prøv gjerne,men du får bare avslag.

Anonymkode: 9db53...e1f

Hvis du gir blikkontakt og et smil etter etterhvert så tar de ofte sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2018 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Er man stengt inne i en heis med noen og en mann prøver seg, så er det veldig ubehagelig stemning når man er tvunget til å fortsette være rundt hverandre etter man har dyttet han

Hvordan er det du er blitt flørtet med som må dytte menn bort!? Det høres mest ut som takkasering. Ett vennlig hei og spørsmål om å dele en kaffe en dag trenger ikke være klein. 

Anonymkode: c3f0a...89e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det du er blitt flørtet med som må dytte menn bort!? Det høres mest ut som takkasering. Ett vennlig hei og spørsmål om å dele en kaffe en dag trenger ikke være klein. 

Anonymkode: c3f0a...89e

Skulle stå dele bord en dag*

Anonymkode: c3f0a...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21

Kanskje han er sammen med en av de som jobber der?

Jeg husker jeg "sjekket" opp en fyr som jobbet på en restaurant, (han var hyggelig mot meg og ville at jeg skulle kjøpe en drink der). Jeg gjorde det. Rett over meg satt det ei jente helt alene. Plutselig så setter han seg ved siden av henne og det viser seg at de var kjærester. Haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2018 den 15.37, AnonymBruker skrev:

Jeg er så avstandsforelsket i en fyr som alltid sitter alene på en cafe rett ved der jeg jobber. Håret hans er helt latterlig fint, tjukt og blondt, litt som Jerry Smith i sex og singelliv. Han kommer til alle mulige tidspunkter, på dagtid og på kveldstid.

En gang var jeg og en venninne på cafeen da han kom inn og satt seg. Blikket vårt møttes og vi hadde en ganske lang blikkontakt rett før han fikk maten servert. Det føltes som en slags sensuell spenning. Men jeg følte ikke jeg fikk gjort noe der og da. Tror ikke han har kjæreste. Hvordan bør jeg gå frem? Føler at det blir desperat å bare gå bort men hva annet kan man gjøre?

Anonymkode: 25be9...eca

Desperat?

Jeg hadde likt det veldig godt uansett om jeg hadde likt deg eller ikke. Det kan være at han er like sjenert som deg. Det finnes mange damer som har gått glipp av drømmemannen sin bare ved å sitte å vente forgjeves. Ta tak å gå bort. Vær direkte å høflig. 

Gjør det noe om jeg setter meg her? eller noe i den duren mens du har blikkontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utringing og å sette seg slik at han "tilfeldigvis" får god kikk nedi puppene.

Men HUSK at det MÅ være tilfeldig da!!! Ellers er det juks! Så du må ikke forberede noe puppevising, det skal bare skje automatisk!

Da anbefaler jeg faktisk en sånn teknisk dings som presser puppene sammen, løfter dem opp osv når du trykker på en knapp. Sånn at det skjer "tilfeldig" og ikke av at du liksom skulle løfte en brystmuskel. Det skjer av seg selv, du står ikke for brystpuppenipple-løsningen, maskinen som løfter puppene gjør det!

Og så når du treffer han sier du: neida, jeg prøver ikke å forføre deg med puppene mine.. jeg bare ER sånn.... ;) Det er det som er så bra med meg...

Og så ser han tilbake på deg og sier: du er perfekt. vi tenker ikke mer. vi bare gifter oss. okay? problem løst?

og du sier: åh du leste tankene mine, kjære... pupp-pupp

Anonymkode: 8ba47...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da helt normalt å slå av en prat med noen man treffer på en café, og særlig en som sitter alene. 

Anonymkode: 7e221...123

Så du mener at det er helt normalt å sette seg ned på bordet til fremmede på kafé i Norge? 

Det kan fint hende at det går bra å sette seg, kanskje han sjarmeres av det. Men jeg ville hvert fall nevnt at jeg ikke skal sitte så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2018 den 15.37, AnonymBruker skrev:

Jeg er så avstandsforelsket i en fyr som alltid sitter alene på en cafe rett ved der jeg jobber. Håret hans er helt latterlig fint, tjukt og blondt, litt som Jerry Smith i sex og singelliv. Han kommer til alle mulige tidspunkter, på dagtid og på kveldstid.

En gang var jeg og en venninne på cafeen da han kom inn og satt seg. Blikket vårt møttes og vi hadde en ganske lang blikkontakt rett før han fikk maten servert. Det føltes som en slags sensuell spenning. Men jeg følte ikke jeg fikk gjort noe der og da. Tror ikke han har kjæreste. Hvordan bør jeg gå frem? Føler at det blir desperat å bare gå bort men hva annet kan man gjøre?

Anonymkode: 25be9...eca

Hei din tørre kjipe nordmann som vil ha spenning i hverdagen men som ofrer minimalt for det, som jo er DESPERAT, men som heller stikker innom kvinneguiden for råd sånn at du bruker masse tid ekstra på å vurdere om du er desperat eller ei,

vet du hva? Det er det aller mest desperate som finnes. Selve handlingene du gjør for å liksom late som at du ikke er desperat. Litt som å fortelle alle at du ikke bruker sminke når alle ser at maskaraen ligger tjukt på. hahahaha. lol.

Da går du bort til han og sier

HEI JEG HAR GLODD PÅ DEG DU ER SÅ UTROLIG SEXY DET HÅRET ER BARE eSÅ SEXY SIKLE SIKLE SIKLE:

Han kommer ikke til å tenke at du er desperat. Han kommr til å tenke at: wow, endelig en ærlig dame som ikke lyver, men som forteller meg det jeg allerede vet. Jeg bruker kerastase, my hair er selvfølgelig sexy!

Og så danser du en apedans og sier at han gir deg jungle vibes og at du føler for å lage apelyder fordi at viben du føler er nærmere dyreriket enn realiteten. og realiteten er jo kjedelig, så da får du lage tt itt flere monkey lyder og hoppe litt og vise all spretten din. Spesielt må du vise spretten for det er very jungle språk. Hvis du har mulighet kan du danse indianerdans rundt ham og hvis han ber deg om å slutte så sier du: hæ... hæ, hva sa du? hva mener du? hva? hvaaa....?

på den måten tar han kontakt med deg og du slipper å ta kontakt med han.. han må avbryte deg fordi at han trenger konsentrasjon til å lese boka og det er litt vanskelig om du danser rundt ham og lager sånne lyder.

da blir jo plutselig han desperat og det har du alt å vinne på. perfekt!!!!!

Anonymkode: 8ba47...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, syns du har fått mange nok råd til å gå ut og prøve nå. Gi oss update.

Anonymkode: 6e3af...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...