Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

40 minutter siden, Mippi skrev:

Hvorfor mener Kristin at det er greit å snakke om dop på sin blogg samtidig som hun mener IR ikke skal snakke om plastisk kirurgi på sin blogg?

Isabel er jo negativ til plastisk kirurgi og vinkler operasjonene negativt. Hun angrer. Akkurat slik som Kristin gjør med sine utprøvinger med dop.

Kristin mener Isabel påvirker sine lesere til å ta plastisk kirurgi. Vel, da oppmuntrer jo hun til å ta dop da?

Plastisk kirurgi ER normalt i dag. Akkurat som å prøve dop er normalt. Faktisk tror jeg flere unge har prøvd dop flere ganger enn de har operert seg.

For meg er de likestilt, men Kristin føler hun er bedre enn Isabel, dét er verre synes jeg.

Det finnes vel litt fler nyanser enn som så? Enig i det siste du skriver, men ikke resten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
9 timer siden, Monky skrev:

Det var kanskje heller skrivefeilene og hvordan du formulerte deg som fikk noen, og meg, til å tvile...

Det er forbausende mange lærere som skriver dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, korallrev skrev:

Men ingen (ikke engang SE eller IR) ville operert seg dersom de visste at operasjonene ville være mislykket og at selvtilliten ville bli verre...? (Nå tror jeg ikke helt på noen av dem ang dårligere selvtillit nå enn før, men det er en annen sak)

Det er heller ingen som ville prøvd stoff «for gøy» dersom de visdte at de kom til å ende opp som narkomane. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

En lærers viktigste jobb må vel være å hjelpe elevene til å bli mer kritiske til det de får servert på nettet? Unge mennesker lever under et konstant press på grunn av sosiale media og bloggernes infule salgsteknikker, så ved å la diskusjonen i klassen bevege seg på et så overfladisk plan, er man som lærer med på å forsterke presset. Her tror jeg læreren/lærerne må inn i tenkeboksen igjen. 

Just saying.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er at folk nå likestiller Isabel sin prat om operasjonene med Kristin sin «dette gjorde jeg og det var ikke bra» og sier at Isabel skriver om operasjonene på samme måte.

Har alle glemt at det er først nylig Isabel snakker om at hun angrer?? At hun har skrytt, fortalt, clickbaitet osv. tidligere, og nå når hun får kritikk snur hun på flisa? 

Det kan godt være Isabel angrer nå, og det er viktig at hun formidler. Hun har gjerne rett i at hun er er typisk «offer» for det presset som er nå. Men husk at kritikken mot henne går ikke på at hun snakker om at hun angrer, men på hvordan hun var tidligere.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Mippi said:

Isabel er jo negativ til plastisk kirurgi og vinkler operasjonene negativt. Hun angrer. Akkurat slik som Kristin gjør med sine utprøvinger med dop.

 

Isabel har i tre år skrevet positivt om operasjoner og inngrep, tjent store summer på å normalisere dette og bidratt til et ekstremt kroppspress og skjønnhetshysteri. Dokumentasjon: https://imgur.com/EcBy9WY

Senest i slutten av januar skrev hun om sin neste operasjon, hvordan det at hun ikke har perfekte pupper plager henne i hverdagen osv.: http://sraad.blogg.no/1516565398_n_pner_jeg_meg_om_min_neste_operasjon.html

Etter debatten på NRK og det medfølgende ordskiftet begynte Isabel å hevde at hun hele tiden har hatt fokus på medaljens bakside, og at hun aldri har frontet operasjoner. Dette er ren løgn. Hun har brukt plastisk kirurgi og kosmetiske inngrep for skaffe seg et navn i Blogg-Norge, og nå snur hun kappen etter vinden for å redde ansikt. Dette kan på ingen måte sammenlignes med Kristins åpenhet rundt fortid i et rusmiljø. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ssophie skrev:

Isabel har i tre år skrevet positivt om operasjoner og inngrep, tjent store summer på å normalisere dette og bidratt til et ekstremt kroppspress og skjønnhetshysteri. Dokumentasjon: https://imgur.com/EcBy9WY

Senest i slutten av januar skrev hun om sin neste operasjon, hvordan det at hun ikke har perfekte pupper plager henne i hverdagen osv.: http://sraad.blogg.no/1516565398_n_pner_jeg_meg_om_min_neste_operasjon.html

Etter debatten på NRK og det medfølgende ordskiftet begynte Isabel å hevde at hun hele tiden har hatt fokus på medaljens bakside, og at hun aldri har frontet operasjoner. Dette er ren løgn. Hun har brukt plastisk kirurgi og kosmetiske inngrep for skaffe seg et navn i Blogg-Norge, og nå snur hun kappen etter vinden for å redde ansikt. Dette kan på ingen måte sammenlignes med Kristins åpenhet rundt fortid i et rusmiljø. 

Dette! ☝️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rosalie skrev:

Det er heller ingen som ville prøvd stoff «for gøy» dersom de visdte at de kom til å ende opp som narkomane. 

Nei det er klart, da kunne jo spørsmålet vært vinklet i den retningen også; det du siterer meg på er et svar i forhold til spørsmålene stilt til ungdom noen innlegg tidligere. 

Så kunne man sett da om folk ville operert seg og fortsatt ha dårlig selvtillit/være misfornøyd med operasjonene eller om en ville prøvd stoff og endt opp som narkoman. Regner med svarene ville blitt annerledes da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Rett etter Farmen Kjendis har begynt innspilling forsvinner hun plutselig fra bloggen på ubestemt tid. Aner vi en utfordrer? Det hadde vært kjempemorsomt å følge henne på Farmen! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, calium skrev:

Rett etter Farmen Kjendis har begynt innspilling forsvinner hun plutselig fra bloggen på ubestemt tid. Aner vi en utfordrer? Det hadde vært kjempemorsomt å følge henne på Farmen! 

Det samme har jeg også tenkt. Håper det. Digger dama. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har inntrykk av at hun er i mot å «pynte» på utseendet sitt gjennom operasjoner. Hun har jo tom skrevet en bok om at man er god nok som man er. Lurer på hvorfor hun ble med på PH når det handler så mye om festing, sex og utseende. Kort sagt et overflatisk program.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
4 minutter siden, Justlooking skrev:

Men likevel kåret til «Årets influenser» av alltid like seriøse Vixen for 8 måneder siden. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som regnskapsfører er det meg totalt uforståelig hvordan noen ikke klarer å innberette momsen. Og selvangivelsen har også uteblitt. Da er man jævlig rotete! 

Jeg har jobbet i regnskapsbyrå i 11 år. Aldri har jeg hatt en kunde som fremstår så lite strukturert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sobril skrev:
 

Som regnskapsfører er det meg totalt uforståelig hvordan noen ikke klarer å innberette momsen. Og selvangivelsen har også uteblitt. Da er man jævlig rotete! 

Jeg har jobbet i regnskapsbyrå i 11 år. Aldri har jeg hatt en kunde som fremstår så lite strukturert. 

Er ikke det noe av det strengeste man virkelig bør følge opp, å levere momsoppgaver og generelt alt som gjelder staten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Justlooking skrev:
 

Er ikke det noe av det strengeste man virkelig bør følge opp, å levere momsoppgaver og generelt alt som gjelder staten?

Jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
4 hours ago, Sobril said:
 

Som regnskapsfører er det meg totalt uforståelig hvordan noen ikke klarer å innberette momsen. Og selvangivelsen har også uteblitt. Da er man jævlig rotete! 

Jeg har jobbet i regnskapsbyrå i 11 år. Aldri har jeg hatt en kunde som fremstår så lite strukturert. 

Jeg liker mange av verdiene som Gjelsvik har, men hun har tidligere fremstått svært rotete på bloggen. Lagt ut bilde av kaos som flyter i rommet, og skriblerier som viser til et surrehode. Det har også tidligere vært nevnt på KG at folk her håper hun får noen fagfolk som kan hjelpe henne til å få en mer strukturert arbeidshverdag. 

 

Linker til noen aktuelle innlegg, selv om det finnes flere lignende, så jeg håper moderator ikke sletter dette.

 

http://styleconnection.blogg.no/1357821717_kaos.html

 

http://www.kristingjelsvik.no/snart-en-ny-start/

 

Ønsker Kristin og Dennis kun det beste. Spesielt Kristin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...